Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Ośrodka Wypoczynkowego
- Podniesienie standardu obiektu – poprzez remont wszystkich budynków,
- Wprowadzenie nowych produktów do sprzedaży (usługi cateringowe),
- Nawiązanie aktywnej współpracy z firmami organizującymi szkolenia i kursy,
- Obniżenie kosztów działalności,
- Nadzór nad wszystkimi działami ośrodka,
- Dbałość o prawidłową obsługę klienta indywidualnego przez personel,
- Optymalizacja kosztów zmiennych,
- Wprowadzenie nowych produktów do sprzedaży (usługi cateringowe),
- Nawiązanie aktywnej współpracy z firmami organizującymi szkolenia i kursy,
- Obniżenie kosztów działalności,
- Nadzór nad wszystkimi działami ośrodka,
- Dbałość o prawidłową obsługę klienta indywidualnego przez personel,
- Optymalizacja kosztów zmiennych,
General Manager
- Uruchomienie nowo powstałej restauracji, (kompleksowe wyposażenie),
- Rekrutacja i przeszkolenie profesjonalnego zespołu,
- Wdrożenie w codziennej działalności restauracji procedur i standardów
obowiązujących w całej sieci (ponad 11 tys. restauracji na świecie).
- Realizacja założonych celów finansowych restauracji,
- Kontrola sprzedaży produktów,
- Kontrola zamówień towaru pod kątem cen oraz ilości,
- Nadzór nad prawidłowością współpracy wszystkich działów restauracji,
- Rekrutacja i przeszkolenie profesjonalnego zespołu,
- Wdrożenie w codziennej działalności restauracji procedur i standardów
obowiązujących w całej sieci (ponad 11 tys. restauracji na świecie).
- Realizacja założonych celów finansowych restauracji,
- Kontrola sprzedaży produktów,
- Kontrola zamówień towaru pod kątem cen oraz ilości,
- Nadzór nad prawidłowością współpracy wszystkich działów restauracji,
Manager Hotelu****
Pacific Enterprise
- Przedstawienie kompleksowej oferty hotelu – ok. 3000 biur turystycznych w Polsce,
- Podpisanie kilkudziesięciu umów na organizację imprez,
- Przeszkolenie całej załogi restauracji hotelowej, w celu zbudowania zgranego
i doświadczonego zespołu,
- Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów hotelu,
- Zorganizowanie kilkudziesięciu eventów nawet dla 400 osób z wyszukanym menu.
- Podpisanie kilkudziesięciu umów na organizację imprez,
- Przeszkolenie całej załogi restauracji hotelowej, w celu zbudowania zgranego
i doświadczonego zespołu,
- Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów hotelu,
- Zorganizowanie kilkudziesięciu eventów nawet dla 400 osób z wyszukanym menu.
Z-ca Kierownika Ośrodka
Policyjny Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy "Krokus" w Unieściu
- Podniesienie standardu obiektu poprzez remont pokoi i domków kempingowych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych i zdobywanie nowych klientów,
- Zorganizowanie profesjonalnego zespołu recepcji - umożliwiło to sprzedaż 100%
miejsc noclegowych ośrodka,
- Nadzór nad działem technicznym,
- Kontrola zasadności zakupów pod kątem optymalizacji kosztów i potrzeb,
- Prowadzenie negocjacji handlowych i zdobywanie nowych klientów,
- Zorganizowanie profesjonalnego zespołu recepcji - umożliwiło to sprzedaż 100%
miejsc noclegowych ośrodka,
- Nadzór nad działem technicznym,
- Kontrola zasadności zakupów pod kątem optymalizacji kosztów i potrzeb,
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Inne
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc