Agnieszka Rakowiecka

Skoncentrowana na celach sprzedażowych - Zorientowana na potrzeby klienta - Pracująca z pasją - Zmotywowana poprzez wyzwania - Doskonale znająca struktury i procesy korporacyjne.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Lotus Notes Microsoft Office Zarządzanie zespołem Rozwiązywanie problemów Zarządzanie Sprzedażą Konsekwencja w działaniu Prawo jazdy kat B Zarządzanie klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Kreatywne rozwiązywanie problemów orientacja na cele i zadania Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. Umiejętność budowania relacji z ludźmi Orientacja na klienta Osiąganie wyników sprzedażowych Szybka nauka i otwartość na nowe wyzwania

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Profilab LFP Sp. z o.o.
New Business / Sales Manager
Zarządzanie sprzedażą, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji biznesowych poparte sukcesami. Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych. Wyznaczanie oraz realizacja celów sprzedażowych firmy, Project Management. Raportowanie do Zarządu zgodnie z przyjętymi standardami spółki.
IBM Polska
Marketing Specialist
Opracowywanie strategii działań i realizowanie założonych celów marketingowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów - generowanie leadów sprzedażowych. Budowanie relacji z klientami. Content marketing. Organizacja eventów i szkoleń dla business partnerów w cyklach kwartalnych zorientowanych na realizację celów sprzedażowych. Zarządzanie budżetem marketingowym ( 50 000 USD per Q). Redagowanie firmowego magazynu. Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów skoncentrowanych na zwiększeniu sprzedaży oraz pozyskaniu nowych klientów
IBM Polska
Specjalista ds. Inicjatywy Akademickiej
Rekrutacja Studentów do Programu Edukacyjnych Praktyk Studenckich. Rekrutacja Studentów na stanowiska entry level Budowanie wizerunku firmy ( EB) w środowisku akademickim. Zarządzanie programem praktyk IBM Polska - planowanie i wdrażanie ścieżki rozwój dla Studentów. Planowanie, organizacja techniczno-produktowych szkoleń dla Klientów i Biznes Partnerów oraz Studentów. Koordynowanie działań zespołu Inicjatywy Akademickiej regionu CEE, MEA. Planowanie i współpraca nad globalnymi projektami edukacyjnymi skierowanymi do uczelni.
IBM Polska
Specjalista ds. administracji Human Resources
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla Nowych Pracowników. Wsparcie dla obszaru szkoleń i rekrutacji. Zarządzanie Sekretariatem Dyrektora Personalnego. Zarządzanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych. Administrowanie platformą e@learningową do nauki języka angielskiego.
IBM Polska
Pozycje asystenckie

Szkolenia i kursy

Zarządzanie zespołem, Feedback, metody coachingowe rozmów z pracownikami, komunikacja, zarządzanie zmianą. BBSI – Behavior Based Structured Interview - Certyfikat ukończenia szkolenia z rekrutacji. Podstawy zarządzania projektami. Prawo pracy. Kurs sprzedaży i obsługi klienta. Studium przypadków: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji.

Edukacja

Logo
Andragogika, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.