Umiejętności
Lotus Notes
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie Sprzedażą
Konsekwencja w działaniu
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Kreatywne rozwiązywanie problemów
orientacja na cele i zadania
Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Orientacja na klienta
Osiąganie wyników sprzedażowych
Szybka nauka i otwartość na nowe wyzwania
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
New Business / Sales Manager
Zarządzanie sprzedażą, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji biznesowych poparte sukcesami. Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych. Wyznaczanie oraz realizacja celów sprzedażowych firmy, Project Management. Raportowanie do Zarządu zgodnie z przyjętymi standardami spółki.
Marketing Specialist
Opracowywanie strategii działań i realizowanie założonych celów marketingowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów - generowanie leadów sprzedażowych. Budowanie relacji z klientami. Content marketing. Organizacja eventów i szkoleń dla business partnerów w cyklach kwartalnych zorientowanych na realizację celów sprzedażowych. Zarządzanie budżetem marketingowym ( 50 000 USD per Q). Redagowanie firmowego magazynu. Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów skoncentrowanych na zwiększeniu sprzedaży oraz pozyskaniu nowych klientów
Specjalista ds. Inicjatywy Akademickiej
Rekrutacja Studentów do Programu Edukacyjnych Praktyk Studenckich. Rekrutacja Studentów na stanowiska entry level Budowanie wizerunku firmy ( EB) w środowisku akademickim. Zarządzanie programem praktyk IBM Polska - planowanie i wdrażanie ścieżki rozwój dla Studentów. Planowanie, organizacja techniczno-produktowych szkoleń dla Klientów i Biznes Partnerów oraz Studentów. Koordynowanie działań zespołu Inicjatywy Akademickiej regionu CEE, MEA. Planowanie i współpraca nad globalnymi projektami edukacyjnymi skierowanymi do uczelni.
Specjalista ds. administracji Human Resources
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla Nowych Pracowników. Wsparcie dla obszaru szkoleń i rekrutacji. Zarządzanie Sekretariatem Dyrektora Personalnego. Zarządzanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych. Administrowanie platformą e@learningową do nauki języka angielskiego.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie zespołem, Feedback, metody coachingowe rozmów z pracownikami, komunikacja, zarządzanie zmianą. BBSI – Behavior Based Structured Interview - Certyfikat ukończenia szkolenia z rekrutacji. Podstawy zarządzania projektami. Prawo pracy. Kurs sprzedaży i obsługi klienta. Studium przypadków: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.