Umiejętności
Active Directory
Confluence
HL7
ITIL
JIRA
Linux System Administration
Microsoft Excel
Microsoft Word
Oracle
Oracle SQL Developer
Outlook
PowerPoint
Python
RIS
SQL
Tableau
Windows Server
Tableau Software
Oracle Database
System Windows
Administracja systemami
Angielski
CLININET
wsparcie techniczne
PL / SQL
Atmosfera
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
BI Support Analyst
Warsaw Mathematical Institute
• Monitorowanie pracy serwerów, oraz bazy danych Oracle,
• Zarządzanie jobami bazodanowymi (np. wyłączanie ich w przypadku dużego obciążenia bazy),
• Wdrażanie zmian na serwerze baz danych (przy użyciu systemu kontroli wersji SVN),
• Aktywna współpraca z developerami przy rozwiązywaniu incydentów związanych z wydajnością BD,
• Zarządzanie serverami Tableau – publikacja raportów i zarządanie uprawnieniami.
• Wsparcie użytkowników lokalnych,
• Praca w środowisku międzynarodowym.
• Zarządzanie jobami bazodanowymi (np. wyłączanie ich w przypadku dużego obciążenia bazy),
• Wdrażanie zmian na serwerze baz danych (przy użyciu systemu kontroli wersji SVN),
• Aktywna współpraca z developerami przy rozwiązywaniu incydentów związanych z wydajnością BD,
• Zarządzanie serverami Tableau – publikacja raportów i zarządanie uprawnieniami.
• Wsparcie użytkowników lokalnych,
• Praca w środowisku międzynarodowym.
Informatyk (praca na 0,5 etatu)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr. 20
• Administracja serwerem: Windows Server 2008 R2,
• Administracja serwerem backupów opartym o system Linux CentOS,
• Serwis sieci komputerowej poradni, oraz sprzętu komputerowego: konfiguracja, usuwanie usterek,
• Prowadzenie i moderowanie oficjalnej strony internetowej poradni,
• Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w poradni, - Praca na samodzielnym stanowisku.
• Administracja serwerem backupów opartym o system Linux CentOS,
• Serwis sieci komputerowej poradni, oraz sprzętu komputerowego: konfiguracja, usuwanie usterek,
• Prowadzenie i moderowanie oficjalnej strony internetowej poradni,
• Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w poradni, - Praca na samodzielnym stanowisku.
Specjalista ds Wsparcia Aplikacji
Centralny Ośrodek Informatyki
• Odbieranie zgłoszeń, rejestrowanie incydentów w narzędziu do tego służącym,
• Obsługa incydentów, oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji,
• Bieżące analizy danych zawartych w incydentach,
• Wstępna analiza logów aplikacji,
• Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi),
• Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi Linie Wsparcia, monitorowanie czasu obsługi a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób,
• Współpraca z zespołami projektowymi, programistami i testerami, w celu zapewnienia wysokiej jakości tworzonego oprogramowania,
• Obsługa incydentów, oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji,
• Bieżące analizy danych zawartych w incydentach,
• Wstępna analiza logów aplikacji,
• Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi),
• Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi Linie Wsparcia, monitorowanie czasu obsługi a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób,
• Współpraca z zespołami projektowymi, programistami i testerami, w celu zapewnienia wysokiej jakości tworzonego oprogramowania,
Specjalista - Informatyk
Szkolenia i kursy
10/2015 Kurs Administratora systemów Linux
Szkoła Linuxa
07/2016 Oracle 11G Tunning SQL
Oracle
10/2016 Python – szybki start
Stacja IT
10/2016 - 01/2017 Akademia Oracle - Podstawy Oracle SQL i PL/SQL
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
03/2017 - 06/2017 Akadamia Oracle – zaawansowany Oracle SQL i PL/SQL
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
Szkoła Linuxa
07/2016 Oracle 11G Tunning SQL
Oracle
10/2016 Python – szybki start
Stacja IT
10/2016 - 01/2017 Akademia Oracle - Podstawy Oracle SQL i PL/SQL
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
03/2017 - 06/2017 Akadamia Oracle – zaawansowany Oracle SQL i PL/SQL
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Administracja Windows Server 2008
Grupa ludzi którzy chcą się dowiedzieć więcej na temat możliwości Windows Server 2008
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRYSTAL REPORTS
Grupa poświęcona tematyce Crystal Reports i innym zagadnieniom raportowania w tym narzędziu.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy