Wypowiedzi
-
Podsumuj sobie listę, ewentualnie pogrupuje jeżeli chcesz podział na kontrahenta.
-
Witam,
spotkałem się z podobnym problem, przynajmniej objawy takie same. Przyczyny upatruję w kolejności restarów serwerów (jeżeli mamy więcej niż jeden). Dzieje się tak gdy restartowany jest serwer z Directory a serwer z travelerem pozostaje bez zmian.
Rozwiązaniem przynajmniej u mnie które działa to kolejność restartów lub sam restart serwera z travelerem jeżeli uruchamialiśmy ponownie ten z Directory. Oczywiście jest mnogość konfiguracji ale zawsze można spróbować.
Pozdrawiam -
AWW praktycznie dodaje jedynie zagnieżdżenie arkusza kalkulacyjnego z opcją przelicz.
Fajnie działa wraz z połączeniem z tabelami i tabelami przestawnymi (standard w excel)
Są też snapschoty itp.
Oczywiście opcja publikacji analiz w osobnym folderze dla zarządu jest plusem i ładnie wygląda ale raport posłany w PDF na maila nie jest niczym gorszym.
Funkcjonalność da się zrealizować poprzez kopiowanie danych do excela Edycja -> Arkusz Excel i wklejamy do odpowiednio przygotowanego arkusza. Oszczędzając parę tyś zł - bo tyle pierwsza licencja kosztuje z tego co pamiętam.
Co do wydajności to liczę że się poprawi, już dawno zainwestowaliśmy w maszyny oparte na Xenonach z 12 GB ramu. Bo enova lubi swoje zjeść (do 4-6 GB) a nie robimy nic specjalnego.Jan Czerwiński edytował(a) ten post dnia 12.07.12 o godzinie 11:51 -
Mogą oni korzystać ze standardowej książki adresowej serwera Nazwa_Serwera's Directory.
Istnieje też możliwość synchronizowania z klienta Lotus Notes kontaktów do pliku mailowego na serwerze aby były dostępne przez WWW. -
Odpowiedź na większości pytań znajdziesz o podstawową konfigurację znajdziesz na stronie
http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/domhelp/v8r0/...Jan Czerwiński edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 00:35 -
Przepraszam za nieprecyzyjne wyrażenie miało być "Kontakty"
1. Wchodzisz w Kontakty -> Zaawansowane -> Konta - tu odpowiednio tworzysz konta smtp, pop, imap. -
Odpowiedzi:
1. Wchodzisz w Książkę Adresową -> Zaawansowane -> Konta - tu odpowiednio tworzysz konta smtp, pop, imap.
2. Tak można, przy ustawianiu hasła internetowego dla użytkowników i możliwości logowania z www w przeglądarce wystarczy wpisać w pasku przeglądarki nazwa_serwera/katalog_gdzie_sa_maile/nazwa_bazy_mailowej.nsf
Powinien się od strzału uruchomić iNotes.
2a. Do domino można też podłączyć się przez pop i smtp - jeśli mamy upartą panią księgową która nowej poczty się nie nauczy. -
Jeżeli chodzi, o obszar roboczy to nadal można z niego korzystać - i uruchamiać jako stronę startową (bazy w zakładkach).
Znajdziesz go pod
Otwórz -> Aplikacje -> Obszar roboczy -
Zależy od skali - bo w przypadku większej jest to bardzo praco/czaso chłonne
można skonfigurować każdego klienta z osobna - Książka -> Zaawansowane -> konta.
W miejscu pobytu pozostaje zmienienie by wysyłał bezpośrednio do sieci internet.
Podkreślę że jest to rozwiązanie typu strzał w stopę bo powoduje spowolnienie pracy samego klienta gdy nie dysponujemy dobrą końcówką internetu. -
W kliencie CTRL+O Szukaj w Nazwa_Twojego_Serwera
Baza Nazwa_Twojego_Serwera's Log
Mail Routing Events -
Jeśli się nie mylę to sprawę powinno załatwić uzupełnienie pola Internet adres w Dokumencie Person w Katalogu zakładka Basics -> internet Address. Tu pisz docelowe Adam.kowal@firma.pl
-
Tak jak pisałem w pierwszym poście.
Jeżeli wcześniej wszystko działało i nagle przestało to w przypadku onetu sprawa leży po ich stronie.
Przerabiałem już to parę razy. -
Miałem kiedyś podobny problem, po kontakcie z helpdeskiem onetu pomogło. (nie wiem co dokładnie zrobili, dodali do whitelisty itp.)
niestety nie mogę znaleźć dokładnego adresu ale wypełniało się formularz na z danymi własnego serwera pocztowego , adresy itp. i opisywało problem.
polecam skontaktowanie się z ogólnym helpem onetu i dalej przekierują gdzie trzeba.
"Napisz do nas pomoc@portal.onet.pl
lub zadzwoń: 12 26 00 200; 801 080 200." -
To może spróbuj na virtualce lub na jakimś zbędnym sprzęcie zainstalować pod CeontOS - łatwa instalacja sprowadza się do jednego kliknięcia w środowisku graficznym.
-
Jakby była uszkodzona to nie przeszedł być przez proces instalacji.
Spróbuj ściągnąć jeszcze raz lub wersje o poziom niższą 8.5.1 -
Witam,
w maju ubiegłego roku przenosiłem serwer z Windowsa XP na CentOS-a przy jednoczesnym upgradzie z 7.0.X do 8.5.1 i zmianie maszyny.
Instrukcja jaką znalazłem na stronach IBM była zaskakująco prosta.
1. Zainstalować serwer na nowej maszynie.
2. Zatrzymać stary serwer.
2a. Robimy Backup "wszystkiego"
3. Przekopiować dane stary -> nowy (wszystkie pliki nsf)
4. uruchomić nowy serwer (pozwolić mu się "naprawić")
5. Działa. Wszystko jak "stary" serwer - użytkownicy nawet nie zauważą
Parę uwag co do przenosin:
- Przy logowaniu transakcji trzeba je wyłączyć przed przeniesieniem (napotkałem tu problem złej ścieżki do logu - różnica windows/lunux - serwer nie chciał się uruchomić - konieczna była edycja pliku ini.)
- Trzeba wykonać update templetu skrzynki (jeżeli chcemy korzystać z OutOfOffice as Service)
- Oczywiście zmieniamy wszelkie dns-y jeżeli to konieczne (naprzykad przeniesienie serwera polska -> Francja OVH)
- Liczymy dokładnie czas potrzebny na upload danych (u mnie 40 GB i zeby zmieścić się z operacją przez noc musiałem korzystać z uczelnianych łączy).
- Sprawdzone z bazami mailowymi - nie wiem jak z produktowymi/3cich źródeł (u nas Praktyk 7 z Sevenbridge działa poprawnie)
Jeżeli ktoś by potrzebował pomocy w podobnej sprawie to proszę o PMJan Czerwiński edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 22:19