Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu ds. Projektów eMarketingowych
- opracowywanie strategii działań eMarketingowych dla produktów firmy
(OTC, Rx, Suplementy diety, kosmetyki);
- zapewnienie wsparcia pozostałym działom w zakresie aktywności digital;
- koordynacja kampanii reklamowych w Internecie
- współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie kreacji i strategii reklamowych
- współpraca z domami mediowymi w zakresie planowania i zakupu mediów
- monitoring efektywności i bieżąca optymalizacja kampanii
- śledzenie trendów eMarketingowych oraz nowych technologii
- rozwój nowych projektów komunikacyjnych i eMarketingowych firmy
- zarządzanie zespołem realizującym projekty eMarketingowe
- zarządzanie budżetem digital
(OTC, Rx, Suplementy diety, kosmetyki);
- zapewnienie wsparcia pozostałym działom w zakresie aktywności digital;
- koordynacja kampanii reklamowych w Internecie
- współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie kreacji i strategii reklamowych
- współpraca z domami mediowymi w zakresie planowania i zakupu mediów
- monitoring efektywności i bieżąca optymalizacja kampanii
- śledzenie trendów eMarketingowych oraz nowych technologii
- rozwój nowych projektów komunikacyjnych i eMarketingowych firmy
- zarządzanie zespołem realizującym projekty eMarketingowe
- zarządzanie budżetem digital
Kierownik ds. Projektów eMarketingowych
- planowanie strategii promocji online dla produktów OTC / Rx / suplementów diety
- koordynacja kampanii reklamowych w Internecie
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i strategii reklamowych
- współpraca z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów
- koncepcje, briefy, koordynacja, realizacje...
- monitoring efektywności i bieżąca optymalizacja kampanii
- śledzenie trendów eMarketingowych oraz nowych technologii
- koordynacja kampanii reklamowych w Internecie
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i strategii reklamowych
- współpraca z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów
- koncepcje, briefy, koordynacja, realizacje...
- monitoring efektywności i bieżąca optymalizacja kampanii
- śledzenie trendów eMarketingowych oraz nowych technologii
Specjalista ds. realizacji projektów sprzedażowych / Dział Akcji Specjalnych
- realizacja projektów na niestandardowe działania reklamowe
- kompleksowe koordynowanie prac związanych z danym projektem
- nadzór nad promocją projektów
- raportowanie efektów do klienta
- analiza projektów reklamowych pod kątem oglądalności i efektywności
- uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i koncepcyjnych
- kompleksowe koordynowanie prac związanych z danym projektem
- nadzór nad promocją projektów
- raportowanie efektów do klienta
- analiza projektów reklamowych pod kątem oglądalności i efektywności
- uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i koncepcyjnych
wystawiono
W czasie 2 i pół roku z Jankiem i moim zespołem wykonaliśmy 24 projekty. Współpraca przebiegała zawsze w owocnej i miłej atmosferze, a każdy projekt został zakończony na czas. Projekty zyskały uznanie klientów, o czym świadczą ich reedycje. Współpraca z Jankiem była dla mnie czystą przyjemnością.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.