Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
osiąganie założonych targetów sprzedażowych, nawiązywanie współpracy ze sklepami internetowymi; obsługa klientów strategicznych: sprzedaż produktów i usług oferowanych przez serwis Skąpiec.pl; profesjonalne doradztwo i obsługa w zakresie sprzedawanych usług; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami; analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji; sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także ich korygowanie.
Key Account Manager
• aktywna penetracja rynku i współpraca z klientami z obsługiwanego regionu
• opracowywanie i składanie ofert współpracy (w tym rekomendacje, kosztorysy)
• prowadzenie spotkań handlowych (w tym prezentacje, negocjacje handlowe)
• budowanie trwałych relacji z klientami
• tworzenie media planów kampanii reklamowych,
• realizacja budżetowych celów regionu,
• współpraca sprzedażowa w ramach grupy medialnej AGORA S.A
• opracowywanie i składanie ofert współpracy (w tym rekomendacje, kosztorysy)
• prowadzenie spotkań handlowych (w tym prezentacje, negocjacje handlowe)
• budowanie trwałych relacji z klientami
• tworzenie media planów kampanii reklamowych,
• realizacja budżetowych celów regionu,
• współpraca sprzedażowa w ramach grupy medialnej AGORA S.A
Specjalista ds. Marketingu i PR
Webolit Polska Sp. z o.o. - " Weiss Klinik" Prywatny Szpital
Współuczestniczenie w kształtowaniu strategii marketingowej i PR firmy, w tym: tworzenie wizji i strategii rozwoju działu poprzez wdrażanie założeń polityki korporacyjnej, planowanie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji wizerunkowej firmy, działanie PR-owe w tym: zamieszczanie informacji o działalności firmy w mediach, nawiązanie współpracy z mediami, relacji ze społecznością lokalną, organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, organizacja workshopów dla lekarzy, prowadzanie analizy poziomu satysfakcji pacjenta na bazie ankiet, prowadzenie kampanii AdWords, nadzorowanie strony www, przygotowywanie, zlecanie, zamawianie materiałów reklamowych – wizytówek, ulotek, teczek itp. monitorowanie i przygotowywanie materiałów do akcji promocyjnych prowadzonych przez zleceniobiorców (zlecanych przez organizację) prowadzenie analiz rynku i identyfikacja potrzeb Klientów, budowanie właściwych relacji z Klientami i partnerami, tworzenie kampanii Outdoorowych, tworzenie kampanii internetowych, prowadzenie kampanii marketingu szeptanego.
Specjalista ds. Marketingu
Profesjonalna obsługa klienta, wyszukiwanie nowych produktów do oferty firmy, negocjacje handlowe, dot. warunków zakupu produktów in blanco, nadzór nad stanami magazynowymi produktów linii AutoMaxxx, ustalanie stanów minimalnych i maksymalnych, tworzenie szat graficznych i dostosowywanie etykiet do polskich norm, negocjacje handlowe z drukarniami, zakup etykiet, dbałość o dostępność: Kart technicznych, instrukcji użytkowania, certyfikatów, kart charakterystyki substancji niebezpiecznych, zakup materiałów biurowych i reklamowych, nadzór nad wydawanymi materiałami reklamowymi, organizacja szkoleń produktowych dla pracowników, dbanie o wizerunek marki na zewnątrz, tworzenie wizerunku firmy ( kontakt z prasą ), Kontakt z klientem i realizacja zamówień nietypowych, śledzenie konkurencji odnośnie nowości rynkowych, wypełnianie specjalnych zadań
zleconych przez Prezesa, V-ce Prezesa i Kierownika ds. Operacyjnych.
Stanowisko: Koordynator prac budowlanych biurowca o pow. 2500m2 01.07.2007 – 01.12.2008
Zakres obowiązków: Prowadzenie całej dokumentacji związanej z pracami budowlanymi, negocjacje handlowe z dostawcami materiałów budowlanych, dbałość o dostępność materiałów, prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej, prowadzenie księgi obie
zleconych przez Prezesa, V-ce Prezesa i Kierownika ds. Operacyjnych.
Stanowisko: Koordynator prac budowlanych biurowca o pow. 2500m2 01.07.2007 – 01.12.2008
Zakres obowiązków: Prowadzenie całej dokumentacji związanej z pracami budowlanymi, negocjacje handlowe z dostawcami materiałów budowlanych, dbałość o dostępność materiałów, prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej, prowadzenie księgi obie
Szkolenia i kursy
Cykl Szkoleń z zakresu „ Profesjonalne Techniki Sprzedaży” SMG KRC
Prawo jazdy kat. B
Kurs pierwszej Pomocy
Kurs Google AdWords – poziom średnio zaawansowany
Kurs Google AdWrods – poziom zaawansowany
Szkolenie „Jak się robi PR w ochronie zdrowia”
Prawo jazdy kat. B
Kurs pierwszej Pomocy
Kurs Google AdWords – poziom średnio zaawansowany
Kurs Google AdWrods – poziom zaawansowany
Szkolenie „Jak się robi PR w ochronie zdrowia”
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Internet, komputery
Sporty walki – judo
Pływanie
Marketing szeptany
Google AdWords
Reklama
Psychologia
Internet
Sporty walki – judo
Pływanie
Marketing szeptany
Google AdWords
Reklama
Psychologia
Internet
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GL - Różne ogłoszenia
Ogłoszenia różne - propozycje współpracy biznesowej, informacje o konferencjach itd.
Krótkowidz
Grupa dla wszystkich mających wadę wzroku. Noszących okulary, soczewki kontaktowe jak również dla osób, które przeszły laserową korekcję wady.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Nieruchomości Luksusowe
Nieruchomości luksusowe- oferty sprzedaży, zakupu i wynajęcia. Polska * Europa