Umiejętności
blogowanie
Przedsiębiorczość
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
PowerPoint
Project Management
Żeglarstwo
tłumaczenia
System Windows
media społecznościowe
Ekonomia
Organizowanie eventów
relacje biznesowe
Wizerunek & PR
Rozwój biznesu - Business Development
elektroniczna rozrywka
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Współzałożyciel i Dyrektor Marketingu
BreakBox Lab
Przez ponad rok działalności grupa BreakBox Lab zaangażowała się w 7 projektów badawczo-rozwojowych. Jako współzałożyciel i specjalista ds. marketingu zajmuję się strategią marketingową grupy oraz poszczególnych projektów, rozwojem biznesowym oraz pozyskiwaniem finansowania. Udało nam się m.in. zebrać 15 listów intencyjnych potwierdzających zainteresowanie Projektem Umbrella; pozyskać 50 000 zł grantu badawczego w konkursie funduszu Black Pearls VC oraz wystąpić w 12 mediach ogólnopolskich z Projektem TPDT; zorganizować w współpracy z Centrum Współpracy Chińsko-Pomorskiej przyjęcie delegacji z Chin.
Specjalista ds komunikacji i marketingu
Klaster ICT INTERIZON
Jako specjalista ds. komunikacji i marketingu w Klastrze Interizon odpowiedzialny byłem za całościowy wymiar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obejmowało to m. in. zarządzanie stronami internetowymi Klastra (CMS Joomla i Wordpress), kampaniami mailingowymi (narzędzie GetRespons), kontaktami z mediami (łącznie 34 publikacje w mediach) a także obsługę Członków Klastra w zakresie promocji ich usług. Osobiście za największe osiągnięcie uznaję wprowadzenie Klastra do międzynarodowej inicjatywy Business Roaming Agreement, dzięki czemu ponad 130 Członków Klastra ma darmowy dostęp do biur na całym świecie.
Public Relations Associate
Jako specjalista ds. Public Relations w największym funduszu VC w Północnej Polsce odpowiedzialny byłem za działania promocyjne na rzecz funduszu. Prowadziłem kanały komunikacji online (social media, blog, strona www) a także pośredniczyłem w kontaktach z mediami i organizacjami współpracującymi z funduszem. W ramach pracy napisałem ponad 50 artykułów dla funduszu w języku angielskim.
Współzałożyciel i Członek Zarządu
Reality Designers
Zakładałem i prowadziłem agencję eventową, w ramach której zorganizowaliśmy festiwal muzyczny Summer End Festival oraz serię spotkań fotograficznych Light Graffiti. Summer End Festival był moim pierwszym projektem komercyjnym. Pozyskaliśmy na jego organizację łącznie ponad 160 tys. zł, ściągnęliśmy zagraniczne zespoły a z promocją dotarliśmy do ponad 250 tys. osób stosując kampanie typu ATL i BTL – wykorzystaliśmy środki komunikacji miejskiej, reklamę radiową, social media oraz portale muzyczne i rozrywkowe.
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Żeglarstwo, Elektroniczna rozrywka, Podróże
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.