Jakub Wysocki

Specjalista ds. Marketingu oraz Rozwoju Biznesowego
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

blogowanie Przedsiębiorczość Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office PowerPoint Project Management Żeglarstwo tłumaczenia System Windows media społecznościowe Ekonomia Organizowanie eventów relacje biznesowe Wizerunek & PR Rozwój biznesu - Business Development elektroniczna rozrywka

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współzałożyciel i Dyrektor Marketingu
BreakBox Lab
Przez ponad rok działalności grupa BreakBox Lab zaangażowała się w 7 projektów badawczo-rozwojowych. Jako współzałożyciel i specjalista ds. marketingu zajmuję się strategią marketingową grupy oraz poszczególnych projektów, rozwojem biznesowym oraz pozyskiwaniem finansowania. Udało nam się m.in. zebrać 15 listów intencyjnych potwierdzających zainteresowanie Projektem Umbrella; pozyskać 50 000 zł grantu badawczego w konkursie funduszu Black Pearls VC oraz wystąpić w 12 mediach ogólnopolskich z Projektem TPDT; zorganizować w współpracy z Centrum Współpracy Chińsko-Pomorskiej przyjęcie delegacji z Chin.
Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club
Project Manager oraz Konwent Seniorów
Zorganizowałem IV edycję Young Business Festival, pozyskałem ponad 15 000 tys. zł w nagrodach w ramach Najlepszych Zajęć z Przedsiębiorczości, zbudowałem relacje z 3 partnerami strategicznymi fundacji, a także działałem aktywnie w działach PR oraz FR fundacji.
Logo
Specjalista ds komunikacji i marketingu
Klaster ICT INTERIZON
Jako specjalista ds. komunikacji i marketingu w Klastrze Interizon odpowiedzialny byłem za całościowy wymiar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obejmowało to m. in. zarządzanie stronami internetowymi Klastra (CMS Joomla i Wordpress), kampaniami mailingowymi (narzędzie GetRespons), kontaktami z mediami (łącznie 34 publikacje w mediach) a także obsługę Członków Klastra w zakresie promocji ich usług. Osobiście za największe osiągnięcie uznaję wprowadzenie Klastra do międzynarodowej inicjatywy Business Roaming Agreement, dzięki czemu ponad 130 Członków Klastra ma darmowy dostęp do biur na całym świecie.
Black Pearls Sp. z o.o.
Public Relations Associate
Jako specjalista ds. Public Relations w największym funduszu VC w Północnej Polsce odpowiedzialny byłem za działania promocyjne na rzecz funduszu. Prowadziłem kanały komunikacji online (social media, blog, strona www) a także pośredniczyłem w kontaktach z mediami i organizacjami współpracującymi z funduszem. W ramach pracy napisałem ponad 50 artykułów dla funduszu w języku angielskim.
Logo
Współzałożyciel i Członek Zarządu
Reality Designers
Zakładałem i prowadziłem agencję eventową, w ramach której zorganizowaliśmy festiwal muzyczny Summer End Festival oraz serię spotkań fotograficznych Light Graffiti. Summer End Festival był moim pierwszym projektem komercyjnym. Pozyskaliśmy na jego organizację łącznie ponad 160 tys. zł, ściągnęliśmy zagraniczne zespoły a z promocją dotarliśmy do ponad 250 tys. osób stosując kampanie typu ATL i BTL – wykorzystaliśmy środki komunikacji miejskiej, reklamę radiową, social media oraz portale muzyczne i rozrywkowe.

Projekty

Projekt Epifanea
Praktyczne zastosowanie psychologii w badaniach marketingowych oraz projektowaniu produktu.
Zakres obowiązków
Project Manager
Projekt Aurora
Walka z nadmiernym użyciem antybiotyków poprzez innowacyjne zminiaturyzowane laboratorium.
Zakres obowiązków
Specjalista ds. Rozwoju Biznesowego oraz Finansowania
Projekt TPDT
Opracowywanie metody selektywnej eliminacji patogenów opartej o terapię alternatywną.
Zakres obowiązków
Specjalista ds. Rozwoju Biznesowego oraz Finansowania
Projekt Umbrella
Badania zachowań pracowniczych średniego i wyższego szczebla z zastosowaniem innowacyjnych narzędzi.
Zakres obowiązków
Business Project Manager oraz Specjalista ds. Marketingu
Summer End Festival
Autorski festiwal muzyczny organizowany w Gdyni na zakończenie lata.
Zakres obowiązków
Specjalista ds. Rozwoju Biznesowego oraz Relacji Partnerskich
4 edycja Young Business Festival
Project Manager 4 edycji festiwalu przedsiębiorczości Young Business Festival.
Zakres obowiązków
Organizacja i koordynacja całego wydarzenia.

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze SSM, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

Żeglarstwo, Elektroniczna rozrywka, Podróże

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.