Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny
-tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów i aktywności promocyjnych prowadzonych na podległym terytorium
-określanie potencjału klientów oraz precyzyjne segmentowanie grup klientów
-budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami
-poszukiwanie nowych możliwości promocji na danym terenie
monitorowanie trendów na rynku
-współpraca z działem marketingu oraz działem medycznym w zakresie realizowania strategii rozwoju produktów i informacji medycznej
-planowanie i monitorowanie wydatków promocyjnych zgodnie z ustalonymi zasadami
-określanie potencjału klientów oraz precyzyjne segmentowanie grup klientów
-budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami
-poszukiwanie nowych możliwości promocji na danym terenie
monitorowanie trendów na rynku
-współpraca z działem marketingu oraz działem medycznym w zakresie realizowania strategii rozwoju produktów i informacji medycznej
-planowanie i monitorowanie wydatków promocyjnych zgodnie z ustalonymi zasadami
Przedstawiciel Farmaceutyczny
- aktywne poszukiwanie informacji o sprzedaży do aptek otwartych,
--kontakt z hurtowniami farmaceutycznymi,
planowanie, administracja i raportowanie pracy własnej oraz tworzenie i archiwizacja dokumentacji niezbędnej w pracy z aptekami i hurtowniami,
-zbieranie informacji o rynku farmaceutycznym, monitorowanie działań konkurencji,
zarządzanie budżetem na promocję i prezentacje
współpracowanie w szkoleniach teoretycznych i praktycznych dla nowych Przedstawicieli Farmaceutycznych;
-realizacja celów handlowych i dystrybucyjnych
-Ścisła współpraca z zespołem marketingowym w zakresie przygotowywania wybranych elementów programów handlowych i programów dla pacjentów
-Koordynacja procesu zamówień dokonywanych przez sieci apteczne i oddziały hurtowni ,kontrola realizacji zamówień
--kontakt z hurtowniami farmaceutycznymi,
planowanie, administracja i raportowanie pracy własnej oraz tworzenie i archiwizacja dokumentacji niezbędnej w pracy z aptekami i hurtowniami,
-zbieranie informacji o rynku farmaceutycznym, monitorowanie działań konkurencji,
zarządzanie budżetem na promocję i prezentacje
współpracowanie w szkoleniach teoretycznych i praktycznych dla nowych Przedstawicieli Farmaceutycznych;
-realizacja celów handlowych i dystrybucyjnych
-Ścisła współpraca z zespołem marketingowym w zakresie przygotowywania wybranych elementów programów handlowych i programów dla pacjentów
-Koordynacja procesu zamówień dokonywanych przez sieci apteczne i oddziały hurtowni ,kontrola realizacji zamówień
Przedstawiciel Farmaceutyczny
-planowanie i prowadzenie wizyt u klientów
-realizowanie planów sprzedaży i wyznaczonych zadań
-pozyskiwanie nowych klientów
-wdrażanie nowych projektów
-stałe monitorowanie rynku
-realizowanie planów sprzedaży i wyznaczonych zadań
-pozyskiwanie nowych klientów
-wdrażanie nowych projektów
-stałe monitorowanie rynku
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Sport(piłka nożna,tenis,siatkówka,rugby)
motoryzacja,podróże,kino.
motoryzacja,podróże,kino.