Wypowiedzi
-
Witam ;)
-
Witam
Kup tani polski komplet z odpinana podpinka, firmy Asko, jakies 700-800zl max. Bardzo dobre opinie, caly rok w tym mozesz jezdzic. Ja w tym atakowalem poligon i naprawde ciezkie tereny i daje rade bardzo dobrze.
Do lasu nie ma sensu brac drogich ciuchow. Szkoda niszczyc to ma spelnic role. Drogie ciuchy sa na wyprawy po pare tys km ;)
Moge ci daj jakis namiar jakbys chcial. -
Witam :)
KTM EXC 450 R
Pogoda nie pogoda ;D smigam caly rok jak tylko jest dodatnia temp.
Pozdrawiam maniakow. -
Swiadomie ustawic zawieszenie.. to ciagle eksperymenty. Musisz testowac rozne ustawienia, bez konca niemal. Kazdy tor, to inne ustawienia, warunki pogodowe etc... styl jazdy.. nie ma racept.
Najpierw nalezy zadbac o kondycje zawieszenia malo kto wie.. ale olej w zawieszeniu wymieniamy co pare- parenascie godzin.. w zaleznosci od tego czy eksploatujemy je profesjonalnie i jak ciezko pracuje. Nikt ci tego nie ustawi za ciebie tak naprawde.. Pewnie masz zwykle zawieszenie , skrec na maxa twardosc i odpuszczaj az znajdziesz najlepsze ustawienie. Pamietamy o tym ze najwazniejszy jest tyl, od niego zaczynam tuning zawieszenia, bo jesli tyl nie nadarza za przodem to latwo sobie wyobrazic co sie stanie ;D
Ustawienia w zaleznosci od amortyzatora, tego czy chcesz zmieniac sprezyny, gestosc oleju.. mieszajac go, wymieniajac caly na inna gestosc/lepkosci etc.
To cala nauka. Najpierw ustaw motocykl pod swoja wage +10kg (ubranie buty etc) SAG ustawia sie siadajac na moto w calym ekwipunku, wiadomo 3 pomiary: stojace moto, moto na podnosniku, moto z toba. Pozniej ustawiasz sag wedlug zalecen producenta. Lub jak ty lubisz jak dla mnie dopuszczalna roznica to 3-3,5cm.
O wplywie zebatki na ustawienie zawieszenia nie slyszalem, ale chetnie sie dowiem wiecej.
Olej i zawieszenia/sprezyny ohlinsa znajdziesz u mnie na http://lastlap.pl -
Witam
Po pierwsze primo :) nie ma wodoodpornych butow.
Większość wymienionchy modeli to modele do crossu. Wygodne i miekkie- malo opancerzone.
Buty enduro najlatwiej poznasz po tym, że mają blachy z przodu, do crossu nie.. Czesc do supermoto tez je ma, ale tu roznica jest glownie podeszwa buta dostosowana do szorowania po asfalcie .
Z wymienionych butow najbardziej nadaja sie Sidi Crossfire i Tech8.
Godne polecania sa firmy buty firmy TCX, Gaerne.
Z zawiasem wygodniej. Po co zawias? po to zeby cały bok buta byl opancerzony i jednoczesnie mozna bylo zginac nozke w kostce.
Godne polecenia sa tez buty forma coraz lepsze jakosciowo a dosc tanie.
W razie pytan jestem do dyspozycji :)
Duzy wybor butow znajdziesz na : http://lastlap.plJakub Werwicki edytował(a) ten post dnia 26.11.09 o godzinie 17:53 -
No jak z biznesami :) to zapraszam do siebie: http://lastlap.pl
Na maila lub GG zawsze się można dogadać w razie potrzeby.
W ofercie dużo więcej niż na stronie ale nie ma czasu wszystkiego wprowadzać ;(
GG 8708000
sklep@lastlap.pl -
Witam
EXC-R 450' 08
Pozdrawiam i do zobaczenia na torach :)