Jakub Walczak

Kierownik marketingu i PR, Ceneo.pl
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Copywriting Employer Branding Social Media Strategia marketingowa Komunikacja Marketingowa Zarządzanie budżetem Komunikacja kryzysowa Wizerunek & PR

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Ceneo.pl
Kierownik Marketingu i PR
Zarządzanie pracą działu (6 osób) i współpracującą agencją (5 osób), wdrażanie strategii marketingowej, kampanie brandowe i wizerunkowe (ATL i BTL), komunikacja wewnętrzna, social media, PR, employer branding, planowanie i realizacja budżetu, koordynacja pracy z innymi działami, współpraca z agencjami reklamowymi, organizacja eventów, rozwijanie wewnętrznych projektów, B2B
Allegro.pl sp. z o.o
Starszy specjalista ds. marketingu i social media
Koncepcja i implementacja strategii obecności marki w social media, komunikacja w kanałach SM, zarządzanie kampaniami marketingowymi w obszarze SM, analiza i monitoring, komunikacja kryzysowa, współpraca z blogerami, prowadzenie warsztatów SM
Allegro.pl sp. z o.o
Specjalista ds. PR i Komunikacji
Copywriting, tworzenie tekstów reklamowych, obsługa media relations, redagowanie newslettera, raportów dla mediów, PR wewnętrzny
Ceneo.pl
Category Manager
Zarządzanie kategorią produktów oraz wytyczenie kierunku jej rozwoju, organizacja pracy działu.
Vision SecretClient Sp. z o.o.
Project assistant
Badania Mystery Shopping, rekrutacja audytorów, weryfikacja audytów.
Logo
Specjalista ds. PR
Apple-Tree PRoductions
Pozyskiwanie klientów, organizacja eventów, obsługa media relations, tworzenie tekstów reklamowych i media planów.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Dokładny, pracuje bez konfliktów, kreatywny i... słucha dobrej muzyki;-)
Gazeta Powiatowa Wiadomości Oławskie
Dziennikarz
Pisanie i wstępna korekta tekstów, relacje z imprez kulturalnych, zawodów sportowych, wydarzeń lokalnych, sprawy bieżące społeczności lokalnej.

Szkolenia i kursy

I miejsce w grze biznesowej PROMAR
Szkolenia kreatywne (m.in. z Natalią Hatalską, Dirkiem Henkelmannem (TBWA Germany))
Szkolenia strategiczne (m.in. w Google Wrocław i Dublin)
Szkolenia z social media (m.in. z agencją Lemon Sky, Social Media Now)
Warsztaty pisarskie (z Okiłem Khamidovem)
Warsztaty media relations (m.in. z Karolem Jedlińskim z Pulsu Biznesu)
Warsztaty z zarządzania (m.in. z coachem biznesu i z Lee Hecht Harrison DBM)
Szkolenie z wystąpień publicznych (dotPR)
Inne (Polsat, Carlsberg Polska, Kolaja & Partners, Procter&Gamble)
Udział w konferencjach (m.in. kilkukrotnie Marketing Progress, kilkukrotnie Kongres Profesjonalistów PR, Kongres Public Relations Pulsu Biznesu, konferencja TV DAY TVN
Uzyskany tytuł specjalisty ds. psychologii i socjologii w policealnym studium biznesu i administracji

Edukacja

Logo
Zarządzanie marką i wizerunkiem firmy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Muzyka - szeroko pojęty rock progresywny, art-rock, symphonic-rock, psychedelic-rock, world-rock, space-rock, jazz-rock, alternative-rock, ambient, experimental.
Sporty - snooker, boule, curling, piłka nożna.
Podróże po Polsce (Podlasie i Puszcza Białowieska!).
Niestandardowe formy marketingu (ambient, guerilla, viral, WoM).
Socjologia Internetu.
Książki reporterskie i literatura faktu (Tochman, Szczygieł, Hugo-Bader, Kalicki).
Francuski surrealizm (Topor, Vian).
Kino (Nowe Horyzonty).
Teleturnieje.

Organizacje

Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR, działające przy Uniwersytecie Ekonomicznym im. Oskara Langego we Wrocławiu (www.wiggor.pl)
Stanowisko: Rzecznik prasowy, członek działu PR
Obowiązki: kontakt z mediami, organizacja patronatów medialnych, tworzenie bazy mediów współpracujących ze stowarzyszeniem, udzielanie wywiadów i tworzenie tekstów promocyjnych, koordynacja PR projektu Muzzykalia, stworzenie CI i biuletynu Wiggoru.


Studencka Gazeta Internetowa (www.sgi.uni.wroc.pl)
Stanowisko: redaktor działu muzycznego
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów muzycznych we Wrocławiu, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami, organizacja działu muzycznego od podstaw.


Internetowy Magazyn Muzyczny Pro-Rock (www.pro-rock.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,


Rock-Digger.pl - krytyczny informator muzyczny (www.rockdigger.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,


ElephantShoe - niezależna strona muzyki (www.elephantshoe.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,

Inne

Uczestnik 1z10, Gilotyny i zwycięzca Wielkiego Quizu Filmowego TVP1 :)

12-14.11.2009 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2009 – „Dolny Śląsk - ziemia polsko-niemieckiego pojednania”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup

16-18.11.2007 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2007 – „Kreatywny Dolny Śląsk ku kreatywnej Europie”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup

17-19.11.2006 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2006 – „Dolny Śląsk 2020 - dobre miejsce do życia”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup

08-12.06.2006 Wolontariat przy festiwalu Simcha – spotkania z kulturą Żydowską
Obowiązki: pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna

20-23.04.2006 Wolontariat przy festiwalu Jazz nad Odrą
Obowiązki: opieka nad zespołami, pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Flash Mob
Flash Mob
Tworzymy grupę przechodniów. Miejski tłum pełen dobrej energii, która się gromadzi i wybucha. Błyskawicznie uwolniona energia napełnia pozytywnymi emocjami. Bo liczy się dobra zabawa :)
GoBoard Ambient Media
GoBoard Ambient Media
Zapraszam wszystkich zainteresowanych innowacyjnym sposobem promocji swojej firmy bądź produktu
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.