Umiejętności
Copywriting
Employer Branding
Social Media
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie budżetem
Komunikacja kryzysowa
Wizerunek & PR
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu i PR
Zarządzanie pracą działu (6 osób) i współpracującą agencją (5 osób), wdrażanie strategii marketingowej, kampanie brandowe i wizerunkowe (ATL i BTL), komunikacja wewnętrzna, social media, PR, employer branding, planowanie i realizacja budżetu, koordynacja pracy z innymi działami, współpraca z agencjami reklamowymi, organizacja eventów, rozwijanie wewnętrznych projektów, B2B
Dziennikarz
Pisanie i wstępna korekta tekstów, relacje z imprez kulturalnych, zawodów sportowych, wydarzeń lokalnych, sprawy bieżące społeczności lokalnej.
Szkolenia i kursy
I miejsce w grze biznesowej PROMAR
Szkolenia kreatywne (m.in. z Natalią Hatalską, Dirkiem Henkelmannem (TBWA Germany))
Szkolenia strategiczne (m.in. w Google Wrocław i Dublin)
Szkolenia z social media (m.in. z agencją Lemon Sky, Social Media Now)
Warsztaty pisarskie (z Okiłem Khamidovem)
Warsztaty media relations (m.in. z Karolem Jedlińskim z Pulsu Biznesu)
Warsztaty z zarządzania (m.in. z coachem biznesu i z Lee Hecht Harrison DBM)
Szkolenie z wystąpień publicznych (dotPR)
Inne (Polsat, Carlsberg Polska, Kolaja & Partners, Procter&Gamble)
Udział w konferencjach (m.in. kilkukrotnie Marketing Progress, kilkukrotnie Kongres Profesjonalistów PR, Kongres Public Relations Pulsu Biznesu, konferencja TV DAY TVN
Uzyskany tytuł specjalisty ds. psychologii i socjologii w policealnym studium biznesu i administracji
Szkolenia kreatywne (m.in. z Natalią Hatalską, Dirkiem Henkelmannem (TBWA Germany))
Szkolenia strategiczne (m.in. w Google Wrocław i Dublin)
Szkolenia z social media (m.in. z agencją Lemon Sky, Social Media Now)
Warsztaty pisarskie (z Okiłem Khamidovem)
Warsztaty media relations (m.in. z Karolem Jedlińskim z Pulsu Biznesu)
Warsztaty z zarządzania (m.in. z coachem biznesu i z Lee Hecht Harrison DBM)
Szkolenie z wystąpień publicznych (dotPR)
Inne (Polsat, Carlsberg Polska, Kolaja & Partners, Procter&Gamble)
Udział w konferencjach (m.in. kilkukrotnie Marketing Progress, kilkukrotnie Kongres Profesjonalistów PR, Kongres Public Relations Pulsu Biznesu, konferencja TV DAY TVN
Uzyskany tytuł specjalisty ds. psychologii i socjologii w policealnym studium biznesu i administracji
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Muzyka - szeroko pojęty rock progresywny, art-rock, symphonic-rock, psychedelic-rock, world-rock, space-rock, jazz-rock, alternative-rock, ambient, experimental.
Sporty - snooker, boule, curling, piłka nożna.
Podróże po Polsce (Podlasie i Puszcza Białowieska!).
Niestandardowe formy marketingu (ambient, guerilla, viral, WoM).
Socjologia Internetu.
Książki reporterskie i literatura faktu (Tochman, Szczygieł, Hugo-Bader, Kalicki).
Francuski surrealizm (Topor, Vian).
Kino (Nowe Horyzonty).
Teleturnieje.
Sporty - snooker, boule, curling, piłka nożna.
Podróże po Polsce (Podlasie i Puszcza Białowieska!).
Niestandardowe formy marketingu (ambient, guerilla, viral, WoM).
Socjologia Internetu.
Książki reporterskie i literatura faktu (Tochman, Szczygieł, Hugo-Bader, Kalicki).
Francuski surrealizm (Topor, Vian).
Kino (Nowe Horyzonty).
Teleturnieje.
Organizacje
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR, działające przy Uniwersytecie Ekonomicznym im. Oskara Langego we Wrocławiu (www.wiggor.pl)
Stanowisko: Rzecznik prasowy, członek działu PR
Obowiązki: kontakt z mediami, organizacja patronatów medialnych, tworzenie bazy mediów współpracujących ze stowarzyszeniem, udzielanie wywiadów i tworzenie tekstów promocyjnych, koordynacja PR projektu Muzzykalia, stworzenie CI i biuletynu Wiggoru.
Studencka Gazeta Internetowa (www.sgi.uni.wroc.pl)
Stanowisko: redaktor działu muzycznego
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów muzycznych we Wrocławiu, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami, organizacja działu muzycznego od podstaw.
Internetowy Magazyn Muzyczny Pro-Rock (www.pro-rock.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
Rock-Digger.pl - krytyczny informator muzyczny (www.rockdigger.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
ElephantShoe - niezależna strona muzyki (www.elephantshoe.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
Stanowisko: Rzecznik prasowy, członek działu PR
Obowiązki: kontakt z mediami, organizacja patronatów medialnych, tworzenie bazy mediów współpracujących ze stowarzyszeniem, udzielanie wywiadów i tworzenie tekstów promocyjnych, koordynacja PR projektu Muzzykalia, stworzenie CI i biuletynu Wiggoru.
Studencka Gazeta Internetowa (www.sgi.uni.wroc.pl)
Stanowisko: redaktor działu muzycznego
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów muzycznych we Wrocławiu, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami, organizacja działu muzycznego od podstaw.
Internetowy Magazyn Muzyczny Pro-Rock (www.pro-rock.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
Rock-Digger.pl - krytyczny informator muzyczny (www.rockdigger.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
ElephantShoe - niezależna strona muzyki (www.elephantshoe.pl)
Stanowisko: dziennikarz muzyczny
Obowiązki: recenzje płyt, relacje z koncertów i festiwali muzycznych, organizacja patronatów medialnych nad koncertami i płytami,
Inne
Uczestnik 1z10, Gilotyny i zwycięzca Wielkiego Quizu Filmowego TVP1 :)
12-14.11.2009 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2009 – „Dolny Śląsk - ziemia polsko-niemieckiego pojednania”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
16-18.11.2007 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2007 – „Kreatywny Dolny Śląsk ku kreatywnej Europie”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
17-19.11.2006 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2006 – „Dolny Śląsk 2020 - dobre miejsce do życia”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
08-12.06.2006 Wolontariat przy festiwalu Simcha – spotkania z kulturą Żydowską
Obowiązki: pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna
20-23.04.2006 Wolontariat przy festiwalu Jazz nad Odrą
Obowiązki: opieka nad zespołami, pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna
12-14.11.2009 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2009 – „Dolny Śląsk - ziemia polsko-niemieckiego pojednania”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
16-18.11.2007 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2007 – „Kreatywny Dolny Śląsk ku kreatywnej Europie”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
17-19.11.2006 Wolontariat przy Dolnośląskim Forum Politycznym i Gospodarczym Krzyżowa 2006 – „Dolny Śląsk 2020 - dobre miejsce do życia”
Obowiązki: pomoc przy organizacji Forum, obsługa sekretariatu i biura prasowego, text-writing, obsługa dyskusyjnych grup problemowych, raporty z obrad grup
08-12.06.2006 Wolontariat przy festiwalu Simcha – spotkania z kulturą Żydowską
Obowiązki: pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna
20-23.04.2006 Wolontariat przy festiwalu Jazz nad Odrą
Obowiązki: opieka nad zespołami, pomoc przy sprzedaży biletów, obsługa medialna
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Flash Mob
Tworzymy grupę przechodniów. Miejski tłum pełen dobrej energii, która się gromadzi i wybucha. Błyskawicznie uwolniona energia napełnia pozytywnymi emocjami. Bo liczy się dobra zabawa :)
GoBoard Ambient Media
Zapraszam wszystkich zainteresowanych innowacyjnym sposobem promocji swojej firmy bądź produktu
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.