Umiejętności
Life Science Industry
Dobra organizacja pracy
Health care
negocjacje handlowe
umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
Obsługa pakietu biurowego MS Office
Obsługa CRM
Obsługa SAP
Punktualność i systematyczność
Ofertowanie i wycenianie
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pricing and rebates specialist
-Taking ownership in driving accurate and timely pricing and rebate transactions with customers / chargeback execution with distributors
-Timely and accurate setting up and changing pricing and rebates in the system
-Ensure the collection and distribution of key information (Sell-out Data, Sell-in, Rebates, Dispensers)
-Resolve invoice queries when they occur and identify and act on opportunities to prevent re occurrence
-Ensure all prices and promotions are set up/changed and approved correctly on time and accurately, ensuring data integrity on all forms
-Maintain and update the price lists per customer / chargeback per distributor
-Manage Trade Allowance & Trade Promotion claims efficiently and ensure adherence to budgets efficiently, including dispensers.
-Responsible for administration of Local Price Agreements and Promotional programs (such as Allowances and Distributor Incentives).
-Coordinate routine cleanup of pricing data (incl expiry dates for obsolete products/customers)
-Timely and accurate setting up and changing pricing and rebates in the system
-Ensure the collection and distribution of key information (Sell-out Data, Sell-in, Rebates, Dispensers)
-Resolve invoice queries when they occur and identify and act on opportunities to prevent re occurrence
-Ensure all prices and promotions are set up/changed and approved correctly on time and accurately, ensuring data integrity on all forms
-Maintain and update the price lists per customer / chargeback per distributor
-Manage Trade Allowance & Trade Promotion claims efficiently and ensure adherence to budgets efficiently, including dispensers.
-Responsible for administration of Local Price Agreements and Promotional programs (such as Allowances and Distributor Incentives).
-Coordinate routine cleanup of pricing data (incl expiry dates for obsolete products/customers)
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Big Bag Logistic
• Pozyskiwanie nowych dostawców na rynkach zagranicznych( Europa oraz Azja)
•Kontrola wiarygodności nowych dostawców zagranicznych
•Spotkania oraz negocjacje z dostawcami zagranicznymi
• Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
• Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Prezentowanie produktów klientom
• Opieka nad Klientami i ich profesjonalna obsługa
• Prowadzenie negocjacji handlowych
•Kontrola wiarygodności nowych dostawców zagranicznych
•Spotkania oraz negocjacje z dostawcami zagranicznymi
• Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
• Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Prezentowanie produktów klientom
• Opieka nad Klientami i ich profesjonalna obsługa
• Prowadzenie negocjacji handlowych
Specjalista ds.sprzedaży
-realizacja założonego wzrostu sprzedaży w podległej grupie asortymentowej
-przygotowywanie ofert handlowych
-utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami i Producentami
-analiza najnowszej, globalnej oferty firmy w swietle potrzeb lokalnego rynku
-pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
-prezentowanie produktów i usług firmy
-kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem
-stałe pogłębianie wiedzy na temat podległych obszarów produktowych oraz zagadnień branżowych
-opieka nad Klientami i ich profesjonalna obsługa
-prowadzenie negocjacji handlowych
-ścisła współpraca z reprezentantami handlowymi
-przygotowywanie ofert handlowych
-utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami i Producentami
-analiza najnowszej, globalnej oferty firmy w swietle potrzeb lokalnego rynku
-pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
-prezentowanie produktów i usług firmy
-kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem
-stałe pogłębianie wiedzy na temat podległych obszarów produktowych oraz zagadnień branżowych
-opieka nad Klientami i ich profesjonalna obsługa
-prowadzenie negocjacji handlowych
-ścisła współpraca z reprezentantami handlowymi
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.