Jakub Stański

Administrator Systemów IT w Kapsch Telematic Services Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory DNS E-commerce Hyper-V Hypervisor Internet Linux Microsoft Office Service Desk Www prawo jazdy WWW servers System Windows Helpdesk ITIL Foundation Certificate pomoc techniczna Naprawa komputerów Dane SQL Foundation Certificate

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Administrator Systemów IT
Logo
Właściciel
DiGamma System
- Administracja serwerami Windows,
- Zarządzanie infrastrukturą wirtualną (Hyper-v),
- Help Desk,
- Service Desk,
- Wsparcie użytkowników,
- Serwis i konfiguracja komputerów.
Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Specjalista ds. utrzymania infrastruktury
- Ciągły monitoring infrastruktury przydrożnej (także ETC na odcinkach MTC),
- Przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich podwykonawców,
- Kontrola pracy podwykonawców,
- Dbanie o ciągłość dostarczania transakcji poboru opłat oraz enforcement data do systemu centralnego,
- Klasyfikacja oraz nadawanie priorytetów zdarzeń,
- Eskalacje w przypadku naruszeń SLA,
- Zdalne rozwiązywanie usterek związanych z oprogramowaniem urządzeń bramownic,
- Dokumentowanie zdarzeń w systemie ticketowym,
- Zdalna kontrola poprawności działania bramownicy podczas przeglądów okresowych,
- Konfiguracja oraz weryfikacja poprawności działania nowych bramownic / podzespołów bramownic,
- Monitorowanie wskaźników KPI/KPR.
Logo
Specjalista ds. Sieci i Systemów Komputerowych
New Age Consulting
- Administracja serwerami Windows
- Administracja sieciami TCP
- Zarządzanie infrastrukturą wirtualną (Hyper-V)
- Zarządzanie usługami WWW
- Wsparcie użytkowników
Active Pharma Sp. z o.o.
Help Desk Client Service Representative
- Wsparcie pracowników firmy w codziennej pracy
- Wsparcie techniczne dla klientów firmy
- Administrowanie firmową domeną AD
- Wdrażanie klientów firmy w obsługę urządzeń i aplikacji przekazywanych im w ramach współpracy
- Naprawa sprzętów firmowych
Logo
Konsultant wsparcia technicznego
Shift-4 Sp. z o.o.
- Wsparcie techniczne klientów firmy w zakresie instalacji, konfiguracji oraz eksploatacji urządzeń biurowych oraz sieciowych.
Logo
Konsultant wsparcia technicznego
Multimedia Vision / Pentagram Polska
- Wsparcie techniczne w zakresie instalacji, konfiguracji oraz eksploatacji urządzeń marek Pentagram oraz Plustek.
Netia S.A.
Pracownik CC
- Aktywna sprzedaż produktów firmy,
- Telefoniczna obsługa klienta.
Multimedia Vision
Pracownik serwisu/obsługi klienta
- Rejestracja zgłoszeń serwisowych,
- Obsługa klientów serwisu.
PHU Imar
Pracownik obsługi posprzedażowej - Orange
- Weryfikacja zgłoszeń z tytułu rękojmi i odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową,
- Kontakt z dealerami Orange,
- Kontakt z przedstawicielami wiodących firm na rynku telefonii komórkowej (Nokia, Sony Ericsson),
- Kontakt z autoryzowanymi serwisami,
- Tworzenie raportów,
- Współpraca z operatorem logistycznym.

Szkolenia i kursy

Kurs CCNA – semestry 1, 2 (w ramach zajęć na uczelni),
Certyfikat TOEIC z języka angielskiego listening and reading B1
Kurs Pierwszej Pomocy - ZHP w HSR.

Kursy w ramach projektu Kapitał Ludzki / Gospodarka Oparta na Wiedzy:
- Zasady działania sieci bezprzewodowych
- Metody integracji infrastruktury sieci bezprzewodowej z przewodową
- Mechanizmy zabezpieczania sieci bezprzewodowych
- Technologie zabezpieczania sieci teleinformatycznych
- Analiza i ochrona przed atakami w sieciach teleinformatycznych
- Architektura IPsec w sieciach VPN
- Zalety tunelowania GRE w sieciach VPN
- DMVPN - budowanie dynamicznych skalowalnych sieci VPN
- GET VPN - beztunelowa transmisja danych w sieciach VPN

Umiejętności:
Obsługa i serwis sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i ich podzespołów.
Podstawowa znajomość obsługi i budowy sieci oraz urządzeń sieciowych firmy CISCO.
Znajomość zasad budowy i obsługi sieci komputerowych.
Bardzo dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows: XP, 7, 8.
Dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows 2008, 2012
Dobra znajomość pakietu Office 2007, 2010 i 2013.
Dobra znajomość pakietu Open Office.
Dobra znajomość kilku klientów pocztowych, w tym Thunderbird i Outlook.
Średniozaawansowana znajomość systemów OpenSuse, Debian, Ubuntu, Centos.

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Literatura, historia, militaria

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.