Umiejętności
Active Directory
DNS
E-commerce
Hyper-V
Hypervisor
Internet
Linux
Microsoft Office
Service Desk
Www
prawo jazdy
WWW servers
System Windows
Helpdesk
ITIL Foundation Certificate
pomoc techniczna
Naprawa komputerów
Dane
SQL Foundation Certificate
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. utrzymania infrastruktury
- Ciągły monitoring infrastruktury przydrożnej (także ETC na odcinkach MTC),
- Przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich podwykonawców,
- Kontrola pracy podwykonawców,
- Dbanie o ciągłość dostarczania transakcji poboru opłat oraz enforcement data do systemu centralnego,
- Klasyfikacja oraz nadawanie priorytetów zdarzeń,
- Eskalacje w przypadku naruszeń SLA,
- Zdalne rozwiązywanie usterek związanych z oprogramowaniem urządzeń bramownic,
- Dokumentowanie zdarzeń w systemie ticketowym,
- Zdalna kontrola poprawności działania bramownicy podczas przeglądów okresowych,
- Konfiguracja oraz weryfikacja poprawności działania nowych bramownic / podzespołów bramownic,
- Monitorowanie wskaźników KPI/KPR.
- Przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich podwykonawców,
- Kontrola pracy podwykonawców,
- Dbanie o ciągłość dostarczania transakcji poboru opłat oraz enforcement data do systemu centralnego,
- Klasyfikacja oraz nadawanie priorytetów zdarzeń,
- Eskalacje w przypadku naruszeń SLA,
- Zdalne rozwiązywanie usterek związanych z oprogramowaniem urządzeń bramownic,
- Dokumentowanie zdarzeń w systemie ticketowym,
- Zdalna kontrola poprawności działania bramownicy podczas przeglądów okresowych,
- Konfiguracja oraz weryfikacja poprawności działania nowych bramownic / podzespołów bramownic,
- Monitorowanie wskaźników KPI/KPR.
Pracownik obsługi posprzedażowej - Orange
- Weryfikacja zgłoszeń z tytułu rękojmi i odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową,
- Kontakt z dealerami Orange,
- Kontakt z przedstawicielami wiodących firm na rynku telefonii komórkowej (Nokia, Sony Ericsson),
- Kontakt z autoryzowanymi serwisami,
- Tworzenie raportów,
- Współpraca z operatorem logistycznym.
- Kontakt z dealerami Orange,
- Kontakt z przedstawicielami wiodących firm na rynku telefonii komórkowej (Nokia, Sony Ericsson),
- Kontakt z autoryzowanymi serwisami,
- Tworzenie raportów,
- Współpraca z operatorem logistycznym.
Szkolenia i kursy
Kurs CCNA – semestry 1, 2 (w ramach zajęć na uczelni),
Certyfikat TOEIC z języka angielskiego listening and reading B1
Kurs Pierwszej Pomocy - ZHP w HSR.
Kursy w ramach projektu Kapitał Ludzki / Gospodarka Oparta na Wiedzy:
- Zasady działania sieci bezprzewodowych
- Metody integracji infrastruktury sieci bezprzewodowej z przewodową
- Mechanizmy zabezpieczania sieci bezprzewodowych
- Technologie zabezpieczania sieci teleinformatycznych
- Analiza i ochrona przed atakami w sieciach teleinformatycznych
- Architektura IPsec w sieciach VPN
- Zalety tunelowania GRE w sieciach VPN
- DMVPN - budowanie dynamicznych skalowalnych sieci VPN
- GET VPN - beztunelowa transmisja danych w sieciach VPN
Umiejętności:
Obsługa i serwis sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i ich podzespołów.
Podstawowa znajomość obsługi i budowy sieci oraz urządzeń sieciowych firmy CISCO.
Znajomość zasad budowy i obsługi sieci komputerowych.
Bardzo dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows: XP, 7, 8.
Dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows 2008, 2012
Dobra znajomość pakietu Office 2007, 2010 i 2013.
Dobra znajomość pakietu Open Office.
Dobra znajomość kilku klientów pocztowych, w tym Thunderbird i Outlook.
Średniozaawansowana znajomość systemów OpenSuse, Debian, Ubuntu, Centos.
Certyfikat TOEIC z języka angielskiego listening and reading B1
Kurs Pierwszej Pomocy - ZHP w HSR.
Kursy w ramach projektu Kapitał Ludzki / Gospodarka Oparta na Wiedzy:
- Zasady działania sieci bezprzewodowych
- Metody integracji infrastruktury sieci bezprzewodowej z przewodową
- Mechanizmy zabezpieczania sieci bezprzewodowych
- Technologie zabezpieczania sieci teleinformatycznych
- Analiza i ochrona przed atakami w sieciach teleinformatycznych
- Architektura IPsec w sieciach VPN
- Zalety tunelowania GRE w sieciach VPN
- DMVPN - budowanie dynamicznych skalowalnych sieci VPN
- GET VPN - beztunelowa transmisja danych w sieciach VPN
Umiejętności:
Obsługa i serwis sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i ich podzespołów.
Podstawowa znajomość obsługi i budowy sieci oraz urządzeń sieciowych firmy CISCO.
Znajomość zasad budowy i obsługi sieci komputerowych.
Bardzo dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows: XP, 7, 8.
Dobra znajomość rozwiązań z rodziny Microsoft Windows 2008, 2012
Dobra znajomość pakietu Office 2007, 2010 i 2013.
Dobra znajomość pakietu Open Office.
Dobra znajomość kilku klientów pocztowych, w tym Thunderbird i Outlook.
Średniozaawansowana znajomość systemów OpenSuse, Debian, Ubuntu, Centos.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Literatura, historia, militaria
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.