Jakub Sobczak

Junior Brand Manager - PepsiCo
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Analiza biznesowa Analiza konkurencji Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Rozwój produktu Social Media Social Media Marketing Trade Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PepsiCo / PepsiCola General Bottlers Sp. z o.o.
Junior Brand Manager - Mirinda, 7Up, Mountain Dew
- 2015 PEPSICO STAR - highest shares of PepsiCo CSD Flavours (Mirinda, 7UP, Mountain Dew) in company's history.
- brand strategy co-creation & execution – active participation in AOP planning process
- leading multi-brand activations from concept till executional phase in cooperation with various internal (Sales Activation, Supply Chain) and external (Multiagency team, Facebook) partners
- active participation in PR and digital pitch for the category
- profound analysis of consumer promotion mechanisms based on market data, various research results and brand image KPIs – conclusions being implemented in whole CE region
- leading cross-functional team working on packaging approval process
- market performance monitoring & analysis basing on AC Nielsen and market research
Danone sp. z o.o.
Junior Brand Manager - Jogurty Danone
- management of plain & spoonable yoghurts segment incl. P&L
- brand strategy co-creation & execution
- key innovations development incl. activation plan & execution
- key productivity projects co-leadership
- market performance monitoring & analysis basing on AC Nielsen and market research
Danone sp. z o.o.
Assistant Brand Manager - Jogurty Danone
- management of drinkable yoghurts segment (Ale Pitny, Ale Jogurtowy) incl. P&L
- brand strategy co-creation & execution
- NPD project management
- e-commerce projects co-leadership
- close cooperation with other departments - Trade Marketing, R&D, finance and supply chain
- market performance monitoring & analysis basing on AC Nielsen and other panels data
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Media Trainee // klient: Play
- media planning and buying for innovative telecom brand (outdoor, press)
- team coordinator - OOH, outdoor & cinema buying
- reports and analysis on client's competitors media activity & communication
- regular reports on cinema media landscape
- on-going analysis of data from AGB Nielsen, AdExpert, PBC, TGI, ZKDP
Logo
Marketing Management Trainee (BOLS Generation Challenge)
CEDC International - BOLS
- BOLS Liquers brand management in accordance with guidelines of Brand Owner based in Holland
- brand strategy creation & execution under supervisory of BM, including creation of marketing plans and negotiations with BO
- close cooperation with On-trade and Off-trade teams while planning and managing promotional projects (POS materials, HoReCa activations)
- supervising BOLS social media activities
Grupa Pracuj
Asystent ds. Marketingu
- support of promotional activities targeted at students
- support of Pracuj.pl on-line events promotion
- management of Pracuj.pl presence on job fairs
Grupa Pracuj
Stażysta w dziale Marketingu
- cooperation with career centers & students organisations
- coordination of Pracuj.pl ambassadors activites

Szkolenia i kursy

Boosting Innovation (PepsiCo)
Digital Sandbox (PepsiCo)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie, specjalizacja: Marketing, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

- DJing, kultura klubowa, turystyka festiwalowa
- sport: koszykówka, piłka nożna

Organizacje

WARSAW CALLING
- Współzałożyciel jednego z najpopularniejszych cyklów imprez w Warszawie
- Kreacja i implementacja strategii marketingowej cyklu, ze szczególnym uwzględnieniem działań w Internecie i mediach społecznościowych
- Prowadzenie działań PR-owych - współpraca z mediami on-line i off-line
- Pozyskiwanie i współpraca ze sponsorami

Inne

GOOGLE ONLINE MARKETING CHALLENGE
- Lider zespołu uczestniczącego w światowym konkursie Google AdWords
- Odpowiedzialność za strategię zespołu, kontakt z klientem i finalne raporty
- Osiągnięty 378% ROI podczas 3-tygodniowej kampanii, wszystkie KPI wyraźnie przekroczone

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Engineering
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.