Doświadczenie zawodowe
Kierownik restauracji – KFC Poznań
- Awans z przedostatniego na pierwsze miejsce w swojej grupie restauracji oraz siódme miejsce w Polsce (ocena działalności operacyjnej i zyskowności)
- Zmiany wizerunku restauracji; zmiana zaplecza (siłownia, sala gier, sala szkoleniowa, odremontowanie pomieszczeń gastronomicznych), poprawienie wizerunku u klientów przy jednoczesnym wzroście zyskowności restauracji
- Udział w ogólnopolskich projektach
- W regionie odpowiedzialny za rekrutację, szkolenia oraz rozwój załogi
- Zmiany wizerunku restauracji; zmiana zaplecza (siłownia, sala gier, sala szkoleniowa, odremontowanie pomieszczeń gastronomicznych), poprawienie wizerunku u klientów przy jednoczesnym wzroście zyskowności restauracji
- Udział w ogólnopolskich projektach
- W regionie odpowiedzialny za rekrutację, szkolenia oraz rozwój załogi
Trener regionalny
- Poprawa wizerunku restauracji w regionie Poznań
- Stworzenie grupy menedżerów TOP20 w regionie Poznań
- Udział w tworzeniu programów szkoleniowych i systemów dla kadry kierowniczej restauracji KFC w Polsce i Czechach. Prowadzenie szkoleń dla grup 20 osobowych.
- Stworzenie grupy menedżerów TOP20 w regionie Poznań
- Udział w tworzeniu programów szkoleniowych i systemów dla kadry kierowniczej restauracji KFC w Polsce i Czechach. Prowadzenie szkoleń dla grup 20 osobowych.
z-ca kierownika
- Wysokiej jakości zespół pracowników, kilkukrotne pierwsze miejsce w konkursach ogólnopolskich
- Pierwsze miejsce w Polsce w swojej grupie restauracji w kategorii Ludzie
- Stworzenie programu do układania grafików obowiązującego do tej pory w KFC (Polska i Czechy)
- Pierwsze miejsce w Polsce w swojej grupie restauracji w kategorii Ludzie
- Stworzenie programu do układania grafików obowiązującego do tej pory w KFC (Polska i Czechy)
Kierownik zmiany, inspektor BHP
- Stworzenie biblioteki standardów dla Restauracji KFC
- Wielokrotne wyróżnienia za postawę wobec klientów – nagrody Wszystko Jest Możliwe
- Wielokrotne wyróżnienia za postawę wobec klientów – nagrody Wszystko Jest Możliwe
Pracownik kluczowy, pracownik obsługi, kucharz
- Kilkukrotne zwycięstwo w konkursach ogólnopolskich na najlepszą obsługę klienta.
- Pomoc w prowadzeniu zmian i szkoleniach.
- Nagrody WJM za podejście do klientów, za osiągane wyniki pracy.
- Pomoc w prowadzeniu zmian i szkoleniach.
- Nagrody WJM za podejście do klientów, za osiągane wyniki pracy.
Grupy
PRAWA OJCA
Analiza sytuacji. Wspólne poszukiwanie rozwiązań. Dyskryminacja ojców. Efekt dla dziecka. Paradoks rozstania. Prawo rodzinne. Dobro dziecka. Zespół alienacji rodzicielskiej. Alienacja rodzicielska.
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.