Umiejętności
Dostępność WWW
Agile
Eclipse
Internacjonalizacja (informatyka)
Java
Java Enterprise Edition
JavaScript
JSF
JSP
Oracle
SaaS
Scrum
SQL
SVN/GIT
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
2nd Line Support Specialist, Customer Operations
- koordynowanie pracy pierwszej linii service desku
- weryfikowanie i priorytetyzowanie błędów występujących w aplikacjach tworzonych przez Jobpartners
- koordynacja procesu naprawy błędów
- zarządzanie release'ami
- tworzenie skryptów SQL naprawiających błędy
- administrowanie systemem rejestrowania zgłoszeń Jira
- opracowywanie procedur i tworzenie bazy wiedzy
- weryfikowanie i priorytetyzowanie błędów występujących w aplikacjach tworzonych przez Jobpartners
- koordynacja procesu naprawy błędów
- zarządzanie release'ami
- tworzenie skryptów SQL naprawiających błędy
- administrowanie systemem rejestrowania zgłoszeń Jira
- opracowywanie procedur i tworzenie bazy wiedzy
Senior IT Analyst
- koordynowanie pracy pierwszej linii wsparcia technicznego
- wsparcie dla pierwszej linii podczas rozwiązywania złożonych problemów technicznych
- przygotowywanie raportów i statystyk na podstawie systemu EARS i telefonicznej bazy danych w programie Crystal Reports XI
- analiza procesów, tworzenie solucji i opracowywanie procedur
- szkolenia dla członków zespołu
- wsparcie dla pierwszej linii podczas rozwiązywania złożonych problemów technicznych
- przygotowywanie raportów i statystyk na podstawie systemu EARS i telefonicznej bazy danych w programie Crystal Reports XI
- analiza procesów, tworzenie solucji i opracowywanie procedur
- szkolenia dla członków zespołu
IT Analyst
- udzielanie telefonicznego i emailowego wsparcia technicznego w zakresie aplikacji i urządzeń używanych przez klientów z USA (Windows 2000/XP, pakiet MS Office, Novell Groupwise, Cisco Systems VPN, wybrane moduły SAP, Atlas 7.8 i inne)
- udzielanie telefonicznego i emailowego wsparcia technicznego w zakresie rozwiązywania problemów z łącznością internetową (sieci modemowe, kablowe oraz bezprzewodowe) klientom z USA
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych rozmów, rejestrowanie i klasyfikowanie ich kategorii oraz priorytetu w systemie rejestrowania zgłoszeń EARS
- szkolenia dla nowych członków zespołu
- udzielanie telefonicznego i emailowego wsparcia technicznego w zakresie rozwiązywania problemów z łącznością internetową (sieci modemowe, kablowe oraz bezprzewodowe) klientom z USA
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych rozmów, rejestrowanie i klasyfikowanie ich kategorii oraz priorytetu w systemie rejestrowania zgłoszeń EARS
- szkolenia dla nowych członków zespołu
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Djembe, Congi i inne bębny...
Dla miłośników gry na bebnach różnorakich...:)
(Wszelkie informacje nie dotyczące bębnów będą usuwane)
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.