Umiejętności
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Office
Social Media
obsługa komputera
System Windows
Bazy danych
Znajomość branży motoryzacyjnej
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Operator Monitoringu
alfa group s
• Zdalne monitorowanie obiektów przy użyciu systemu Safestar
• Zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości i potencjalnych niebezpieczeństw do centrum monitorowania alarmów w siedzibie firmy
• informowanie działu technicznego o niedziałających kamerach, przestawionych kamerach na obiektach
• Zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości i potencjalnych niebezpieczeństw do centrum monitorowania alarmów w siedzibie firmy
• informowanie działu technicznego o niedziałających kamerach, przestawionych kamerach na obiektach
moderator serwisu
Moderacja ogłoszeń wprowadzanych przez użytkowników do serwisu Sprzedajemy.pl pod kątem ich zgodności z regulaminem i przepisami prawa.
Moderacja i ocena wiadomości rozpoznawanych przez narzędzia serwisu jako potencjalne nadużycia
Przyjmowanie i przetwarzanie zgłoszeń od użytkowników przesyłanych na adres poczty elektronicznej lub za pomocą sytemu zgłoszeniowego
Moderacja i ocena wiadomości rozpoznawanych przez narzędzia serwisu jako potencjalne nadużycia
Przyjmowanie i przetwarzanie zgłoszeń od użytkowników przesyłanych na adres poczty elektronicznej lub za pomocą sytemu zgłoszeniowego
Specjalista ds. sprzedaży
• Pozyskiwanie klienta biznesowego
• Kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi, przedstawienie oferty (w tym prowadzonych promocji) oraz sprzedaż usług serwisu.
• Realizacja nałożonych celów sprzedażowych, Obsługa zapytań przychodzących, telefonicznych, mailowych, chat oraz pytań zadanych przez klienta biznesowego przy wykorzystaniu udostępnionych do tego celu narzędzi;
• Przyjmowanie, wprowadzanie do wyznaczonego systemu i monitoring postępu realizacji zgłoszeń błędów a także zapewnienie informacji zwrotnej dla klienta biznesowego;
• Bieżąca aktualizacja udostępnionej bazy klientów zgodnie z wytycznymi,
• Budowanie własnej bazy klienckiej w oparciu o dostępne źródła internetowe np. serwisy konkurencyjne;
• Odnotowywanie najczęściej pojawiających się pytań oraz sugestii klientów i przekazywanie informacji w celu uzupełnienia bazy pomocy;
• Dbałość o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi klienta biznesowego;
• Kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi, przedstawienie oferty (w tym prowadzonych promocji) oraz sprzedaż usług serwisu.
• Realizacja nałożonych celów sprzedażowych, Obsługa zapytań przychodzących, telefonicznych, mailowych, chat oraz pytań zadanych przez klienta biznesowego przy wykorzystaniu udostępnionych do tego celu narzędzi;
• Przyjmowanie, wprowadzanie do wyznaczonego systemu i monitoring postępu realizacji zgłoszeń błędów a także zapewnienie informacji zwrotnej dla klienta biznesowego;
• Bieżąca aktualizacja udostępnionej bazy klientów zgodnie z wytycznymi,
• Budowanie własnej bazy klienckiej w oparciu o dostępne źródła internetowe np. serwisy konkurencyjne;
• Odnotowywanie najczęściej pojawiających się pytań oraz sugestii klientów i przekazywanie informacji w celu uzupełnienia bazy pomocy;
• Dbałość o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi klienta biznesowego;
Szkolenia i kursy
Kurs komputerowy „Podnoszący kwalifikacje Podstawy grafiki w Photoshop
(16 godz.)
(16 godz.)
Zainteresowania
Motoryzacja Sprzęt komputerowy i multimedialny
Informatyka Gry komputerowe
Informatyka Gry komputerowe
Organizacje
14 grudzień 2015 –9 marzec 2017r.
Stowarzyszenie "Przyszłość Naszych Dzieci"
Górki-Izabelin 34
05-640 Mogielnica
Wolontariat
• Prowadzenie fanpage na Facebooku, w przyszłości administrowanie strony internetowej.
Stowarzyszenie "Przyszłość Naszych Dzieci"
Górki-Izabelin 34
05-640 Mogielnica
Wolontariat
• Prowadzenie fanpage na Facebooku, w przyszłości administrowanie strony internetowej.
Inne
Prawo jazdy kategorii B