Jakub Rechnio

Jakub Rechnio

Customer Service Team Leader, Brightpoint Poland - SZUKAM PRACY

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Brightpoint Poland Sp. z o.o.
Customer Service Team Leader
obsługa bieżąca klientów firmy;
nadzór nad realizacją zamówień;
koordynowanie procesu reklamacyjnego i archiwizacja dokumentów;
akceptowanie i nadzór nad zwrotami uszkodzonych towarów –RMA, rozliczanie ich z dostawcami;
współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przewozów krajowych i międzynarodowych;
tworzenie procesów wewnętrznych, usprawniających pracę działu Customer Service;
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Jakub jest osobą bardzo zdyscyplinowaną, samodzielną i świetnie radzącą sobie z nowymi wyzwaniami. Celująco sprawdza sie jako osoba pracująca na samodzielnym stanowisku jak również podczas pracy w zespole. Łatwo nawiązuje nowe kontakty i posiada świetną komunikację na różnych szczeblach.
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant w departamencie Aktywacji i Windykacji
Polkomtel S.A. - Sekcja Wykrywania Nadużyć i Analiz
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant w Dziale Wspierania Sprzedaży
Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Archiwista
Polkomtel S.A.

Szkolenia i kursy

-"Telewindykacja i Negocjacje z Dłużnikami" 06-07.06.2006r.
-"MS Access - Zastosowanie w finasach i w zarządzaniu"
-"Projektowanie, tworzenie i zarządzanie bazami danych" Centrum Edukacyjne ABC Data - 04-06.01.2006r.
-"Obsługa i modyfikacja istniejących baz danych" Centrum Edukacyjne ABC Data - 14-16.12.2005r.
-"Rozwój potencjału osobistego" - 15-16.11.2005r.

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sport:
piłka nożna
- szczyt osiągnięć :-) - kontrakt zawodowy z warszawską Legią;
Turystyka,