Jakub Radek

Area Sales Manager, British American Tobacco Polska
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Zarządzanie klientami planowanie biznesu Strategia biznesowa FMCG Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

British American Tobacco Polska
Trade Marketing Area Manager
• Zarządzanie operacyjne na podległym terytorium w regionie
• Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. Trade Marketingu
oraz Specjalistami ds. Sieci Lokalnych, w tym rekrutacja, szkolenia, motywowanie i coaching,
• Budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi oraz detalicznymi,
• Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z klientami,
• Bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• Zarządzanie budżetem i optymalne inwestowanie zasobów finansowych,
• Współtworzenie strategii sprzedaży i dystrybucji produktów firmy w regionie.
British American Tobacco Polska
Cycle Plan Development Executive
• Planowanie cykli sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
• Przygotowanie narzędzi wspomagających realizację celów biznesowych
• Monitorowanie i analiza cykli sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
• Przygotowanie celów sprzedażowych na wprowadzenia nowych produktów.
British American Tobacco Polska
Area Sales Manager - Kierownik Terytorium Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, rekrutacja, szkolenia.
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie.
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT przez odpowiednią widoczność i dostępność produktów na podległym terenie.
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych.
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych.
• Zarządzanie powierzonymi zasobami (budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne)
British American Tobacco Polska
Domestic Account Specialist - Specjalista ds. Sieci Lokalnych
• Negocjacje warunków współpracy z klientami sieciowymi.
• Zapewnienie realizacji planów cyklowych w podległych sieciach detalicznych oraz punktach sprzedaży.
• Analiza potencjału sieci lokalnych pod względem zyskowności, wolumenu, możliwości komunikacyjnych i prowadzenia działań trade marketingowych.
• Tworzenie i weryfikacja account planów dla sieci lokalnych.
• Planowanie aktywności w obsługiwanych sieciach i targetowanie ich do realizacji przez siły sprzedaży.
• Budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami KA i DA w podległym terytorium (punkty detaliczne, sieciowe).
British American Tobacco Polska
Przedstawiciel Handlowy ds. Trade Marketingu
• budowanie trwałej relacji z klientami,
• realizowanie wyznaczonych celów i zadań na podległym terenie,
• współpraca z lokalnymi sieciami handlowymi: PSS Rzeszów, Jedynka Rzeszów, Specjał (jako mini-DAS),
• negocjacje handlowe w zakresie programów lojalnościowych,
• dbałość o wizerunek firmy.
Jorge Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
• osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych
• budowanie relacji z podległymi klientami
• dbałość o odpowiedni merchandising produktów
• negocjacje zamówień

Szkolenia i kursy

- MS Excel - poziom średnio-zaawansowany
- Project Base Management
- Zarządzanie sobą, umiejętności komunikacyjne
- Ratownik WOPR

Edukacja

Logo
Wychowanie Fizyczne, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Sport - pływanie, rower (MTB), narciarstwo,
Trening dzieci i młodzieży (pływanie)

Inne

Prowadzenie szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych: "Metody wywierania wpływu"