Umiejętności
Zarządzanie klientami
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
FMCG
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Area Manager
• Zarządzanie operacyjne na podległym terytorium w regionie
• Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. Trade Marketingu
oraz Specjalistami ds. Sieci Lokalnych, w tym rekrutacja, szkolenia, motywowanie i coaching,
• Budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi oraz detalicznymi,
• Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z klientami,
• Bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• Zarządzanie budżetem i optymalne inwestowanie zasobów finansowych,
• Współtworzenie strategii sprzedaży i dystrybucji produktów firmy w regionie.
• Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. Trade Marketingu
oraz Specjalistami ds. Sieci Lokalnych, w tym rekrutacja, szkolenia, motywowanie i coaching,
• Budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi oraz detalicznymi,
• Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z klientami,
• Bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• Zarządzanie budżetem i optymalne inwestowanie zasobów finansowych,
• Współtworzenie strategii sprzedaży i dystrybucji produktów firmy w regionie.
Cycle Plan Development Executive
• Planowanie cykli sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
• Przygotowanie narzędzi wspomagających realizację celów biznesowych
• Monitorowanie i analiza cykli sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
• Przygotowanie celów sprzedażowych na wprowadzenia nowych produktów.
• Przygotowanie narzędzi wspomagających realizację celów biznesowych
• Monitorowanie i analiza cykli sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
• Przygotowanie celów sprzedażowych na wprowadzenia nowych produktów.
Area Sales Manager - Kierownik Terytorium Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, rekrutacja, szkolenia.
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie.
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT przez odpowiednią widoczność i dostępność produktów na podległym terenie.
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych.
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych.
• Zarządzanie powierzonymi zasobami (budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne)
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie.
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT przez odpowiednią widoczność i dostępność produktów na podległym terenie.
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych.
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych.
• Zarządzanie powierzonymi zasobami (budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne)
Domestic Account Specialist - Specjalista ds. Sieci Lokalnych
• Negocjacje warunków współpracy z klientami sieciowymi.
• Zapewnienie realizacji planów cyklowych w podległych sieciach detalicznych oraz punktach sprzedaży.
• Analiza potencjału sieci lokalnych pod względem zyskowności, wolumenu, możliwości komunikacyjnych i prowadzenia działań trade marketingowych.
• Tworzenie i weryfikacja account planów dla sieci lokalnych.
• Planowanie aktywności w obsługiwanych sieciach i targetowanie ich do realizacji przez siły sprzedaży.
• Budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami KA i DA w podległym terytorium (punkty detaliczne, sieciowe).
• Zapewnienie realizacji planów cyklowych w podległych sieciach detalicznych oraz punktach sprzedaży.
• Analiza potencjału sieci lokalnych pod względem zyskowności, wolumenu, możliwości komunikacyjnych i prowadzenia działań trade marketingowych.
• Tworzenie i weryfikacja account planów dla sieci lokalnych.
• Planowanie aktywności w obsługiwanych sieciach i targetowanie ich do realizacji przez siły sprzedaży.
• Budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami KA i DA w podległym terytorium (punkty detaliczne, sieciowe).
Przedstawiciel Handlowy ds. Trade Marketingu
• budowanie trwałej relacji z klientami,
• realizowanie wyznaczonych celów i zadań na podległym terenie,
• współpraca z lokalnymi sieciami handlowymi: PSS Rzeszów, Jedynka Rzeszów, Specjał (jako mini-DAS),
• negocjacje handlowe w zakresie programów lojalnościowych,
• dbałość o wizerunek firmy.
• realizowanie wyznaczonych celów i zadań na podległym terenie,
• współpraca z lokalnymi sieciami handlowymi: PSS Rzeszów, Jedynka Rzeszów, Specjał (jako mini-DAS),
• negocjacje handlowe w zakresie programów lojalnościowych,
• dbałość o wizerunek firmy.
Przedstawiciel handlowy
• osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych
• budowanie relacji z podległymi klientami
• dbałość o odpowiedni merchandising produktów
• negocjacje zamówień
• budowanie relacji z podległymi klientami
• dbałość o odpowiedni merchandising produktów
• negocjacje zamówień
Szkolenia i kursy
- MS Excel - poziom średnio-zaawansowany
- Project Base Management
- Zarządzanie sobą, umiejętności komunikacyjne
- Ratownik WOPR
- Project Base Management
- Zarządzanie sobą, umiejętności komunikacyjne
- Ratownik WOPR
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Sport - pływanie, rower (MTB), narciarstwo,
Trening dzieci i młodzieży (pływanie)
Trening dzieci i młodzieży (pływanie)
Inne
Prowadzenie szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych: "Metody wywierania wpływu"