Jakub Przytarski
Team Leader of Current Allocation Team
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Access
Blue Pumpkin
Business Intelligence
Gretl
Mathematica
Mathematical Analysis
Matlab
Office 2010
SAP GUI
SQL
Prawo jazdy kategorii B
Umiejętności analityczne
praca w zespole
myślenie logiczne
VBA for Excel
ekonometria
SAP Dashboards
Analiza danych i wyciąganie konstruktywnych wniosków
Power Pivot Add-in for MS Excel
Power Query
Analiza danych statystycznych
VBA for Access
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. optymalizacji
Dział ds. Optymalizacji
Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu produkcji Grupy LOTOS (program Aspen PIMS-AO)
• Przeprowadzanie obliczeń optymalizacyjnych w zakresie wyboru surowców do przerobu (Ropa Naftowa) oraz w zakresie sprzedaży półproduktów i wyrobów gotowych
• Prowadzenie bieżących i comiesięcznych obliczeń optymalizacyjnych w systemie PIMS, opartych o aktualną sytuację rynkową oraz operacyjną
• Analiza czynników wpływających na wynik GL (w segmencie produkcji)
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL w segmencie produkcji
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (backcasting)
• Wsparcie techniczne dla Działu ds. Optymalizacji: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
Zobacz mniej
• Administrator portalu Lotos SCM (supply chain management)
Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu produkcji Grupy LOTOS (program Aspen PIMS-AO)
• Przeprowadzanie obliczeń optymalizacyjnych w zakresie wyboru surowców do przerobu (Ropa Naftowa) oraz w zakresie sprzedaży półproduktów i wyrobów gotowych
• Prowadzenie bieżących i comiesięcznych obliczeń optymalizacyjnych w systemie PIMS, opartych o aktualną sytuację rynkową oraz operacyjną
• Analiza czynników wpływających na wynik GL (w segmencie produkcji)
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL w segmencie produkcji
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (backcasting)
• Wsparcie techniczne dla Działu ds. Optymalizacji: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
Zobacz mniej
• Administrator portalu Lotos SCM (supply chain management)
Specjalista ds. planowania i analiz
Biuro Informacji Zarządczej / Zespoł ds. planowania i raportowania
Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu sprzedaży Grupy LOTOS (GL) oraz spółek zależnych (w tym budżetu rocznego)
• Monitorowanie (KPI) i analiza wykonania planów krótkoterminowych
• Analiza czynników wpływających na wynik GL i spółek zależnych oraz odchyleń od planów krótkoterminowych, w tym od budżetu
• Ekonometryczna prognoza i analiza konsumpcji ON i Benzyn w kraju oraz cen detalicznych paliw
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL dla potrzeb organów Spółki
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych wg różnych kryteriów (punkt wysyłkowy, kanały dystrybucji, bussines unity, klient, kierunek sprzedaży itp.) oraz analiz rentowności segmentów, spółek zależnych i bussines unitów
• Opracowywanie innych analiz ad-hoc dotyczących wybranych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa (sprzedaż GL i GK, zakupy, produkcja, przerób ropy, dane rynkowe, notowania, czynniki makro itd.) w zależności od potrzeb kadry zarządzającej
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (raporty cykliczne i ad-hoc)
• Opracowywanie raportów wynikowych spółek zależnych i analiza raportów kontrolera
• Wsparcie techniczne dla Biura Informacji Zarządczej: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu sprzedaży Grupy LOTOS (GL) oraz spółek zależnych (w tym budżetu rocznego)
• Monitorowanie (KPI) i analiza wykonania planów krótkoterminowych
• Analiza czynników wpływających na wynik GL i spółek zależnych oraz odchyleń od planów krótkoterminowych, w tym od budżetu
• Ekonometryczna prognoza i analiza konsumpcji ON i Benzyn w kraju oraz cen detalicznych paliw
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL dla potrzeb organów Spółki
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych wg różnych kryteriów (punkt wysyłkowy, kanały dystrybucji, bussines unity, klient, kierunek sprzedaży itp.) oraz analiz rentowności segmentów, spółek zależnych i bussines unitów
• Opracowywanie innych analiz ad-hoc dotyczących wybranych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa (sprzedaż GL i GK, zakupy, produkcja, przerób ropy, dane rynkowe, notowania, czynniki makro itd.) w zależności od potrzeb kadry zarządzającej
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (raporty cykliczne i ad-hoc)
• Opracowywanie raportów wynikowych spółek zależnych i analiza raportów kontrolera
• Wsparcie techniczne dla Biura Informacji Zarządczej: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
capacity planner
Główne zadania:
•budowanie i aktualizowanie modeli prognostycznych
•tworzenie zaawansowanych narzędzi analitycznych w excel/VBA
•generowanie raportów i zaawansowane analizy (wydawanie rekomendacji)
•planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia
•cykliczne raportowanie wskaźników mających wpływ na zatrudnienie
•uczestnictwo w inicjatywach mających wpływ na zatrudnienie oraz wydawanie rekomendacji
•ocena wpływu zmian w procesach na poziom zatrudnienia
•współpraca z właścicielami procesów (dyrektorzy,kierownicy,supervisorzy) i pozostałymi komórkami wspierającymi
•Narzędzia Excel,SAP,SQL, Blue Pumpkin, CMS
•budowanie i aktualizowanie modeli prognostycznych
•tworzenie zaawansowanych narzędzi analitycznych w excel/VBA
•generowanie raportów i zaawansowane analizy (wydawanie rekomendacji)
•planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia
•cykliczne raportowanie wskaźników mających wpływ na zatrudnienie
•uczestnictwo w inicjatywach mających wpływ na zatrudnienie oraz wydawanie rekomendacji
•ocena wpływu zmian w procesach na poziom zatrudnienia
•współpraca z właścicielami procesów (dyrektorzy,kierownicy,supervisorzy) i pozostałymi komórkami wspierającymi
•Narzędzia Excel,SAP,SQL, Blue Pumpkin, CMS
Szkolenia i kursy
- Analiza wielowymiarowa z PowerPivot i raportowanie przy pomocy Power View
- Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem zaawansowanego VBA
- Tworzenie zaawansowanych kokpitów menadżerskich w SAP Dashboards Design
- Microsoft Access - profesjonalna baza raportowa
- Aspen PIMS-AO
- Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem zaawansowanego VBA
- Tworzenie zaawansowanych kokpitów menadżerskich w SAP Dashboards Design
- Microsoft Access - profesjonalna baza raportowa
- Aspen PIMS-AO
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw