Jakub Przytarski

Jakub Przytarski

Team Leader of Current Allocation Team
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Access Blue Pumpkin Business Intelligence Gretl Mathematica Mathematical Analysis Matlab Office 2010 SAP GUI SQL Prawo jazdy kategorii B Umiejętności analityczne praca w zespole myślenie logiczne VBA for Excel ekonometria SAP Dashboards Analiza danych i wyciąganie konstruktywnych wniosków Power Pivot Add-in for MS Excel Power Query Analiza danych statystycznych VBA for Access

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa LOTOS SA
Specjalista ds. optymalizacji
Dział ds. Optymalizacji

Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu produkcji Grupy LOTOS (program Aspen PIMS-AO)
• Przeprowadzanie obliczeń optymalizacyjnych w zakresie wyboru surowców do przerobu (Ropa Naftowa) oraz w zakresie sprzedaży półproduktów i wyrobów gotowych
• Prowadzenie bieżących i comiesięcznych obliczeń optymalizacyjnych w systemie PIMS, opartych o aktualną sytuację rynkową oraz operacyjną
• Analiza czynników wpływających na wynik GL (w segmencie produkcji)
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL w segmencie produkcji
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (backcasting)
• Wsparcie techniczne dla Działu ds. Optymalizacji: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
Zobacz mniej
• Administrator portalu Lotos SCM (supply chain management)
Grupa LOTOS SA
Specjalista ds. planowania i analiz
Biuro Informacji Zarządczej / Zespoł ds. planowania i raportowania

Zakres obowiązków:
• Udział w cokwartalnym procesie tworzenia krótkoterminowego planu sprzedaży Grupy LOTOS (GL) oraz spółek zależnych (w tym budżetu rocznego)
• Monitorowanie (KPI) i analiza wykonania planów krótkoterminowych
• Analiza czynników wpływających na wynik GL i spółek zależnych oraz odchyleń od planów krótkoterminowych, w tym od budżetu
• Ekonometryczna prognoza i analiza konsumpcji ON i Benzyn w kraju oraz cen detalicznych paliw
• Opracowywanie informacji i analiz ekonomicznych dotyczących działalności GL dla potrzeb organów Spółki
• Opracowywanie analiz rentowności produktów i grup produktowych wg różnych kryteriów (punkt wysyłkowy, kanały dystrybucji, bussines unity, klient, kierunek sprzedaży itp.) oraz analiz rentowności segmentów, spółek zależnych i bussines unitów
• Opracowywanie innych analiz ad-hoc dotyczących wybranych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa (sprzedaż GL i GK, zakupy, produkcja, przerób ropy, dane rynkowe, notowania, czynniki makro itd.) w zależności od potrzeb kadry zarządzającej
• Raportowanie w ramach informacji zarządczej (raporty cykliczne i ad-hoc)
• Opracowywanie raportów wynikowych spółek zależnych i analiza raportów kontrolera
• Wsparcie techniczne dla Biura Informacji Zarządczej: tworzenie/modyfikowanie zaawansowanych narzędzi VBA i BI optymalizujących pracę Biura, tworzenie dashboardów i kokpitów menadżerskich w Excel/VBA, SAP Dashboard Design, narzędziach klasy BI na potrzeby Biura i Kadry Zarządzającej, tworzenie/modyfikowanie baz i hurtowni danych w Access oraz BEx Query Designer
Bank BPH
capacity planner
Główne zadania:
•budowanie i aktualizowanie modeli prognostycznych
•tworzenie zaawansowanych narzędzi analitycznych w excel/VBA
•generowanie raportów i zaawansowane analizy (wydawanie rekomendacji)
•planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia
•cykliczne raportowanie wskaźników mających wpływ na zatrudnienie
•uczestnictwo w inicjatywach mających wpływ na zatrudnienie oraz wydawanie rekomendacji
•ocena wpływu zmian w procesach na poziom zatrudnienia
•współpraca z właścicielami procesów (dyrektorzy,kierownicy,supervisorzy) i pozostałymi komórkami wspierającymi
•Narzędzia Excel,SAP,SQL, Blue Pumpkin, CMS

Szkolenia i kursy

- Analiza wielowymiarowa z PowerPivot i raportowanie przy pomocy Power View
- Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem zaawansowanego VBA
- Tworzenie zaawansowanych kokpitów menadżerskich w SAP Dashboards Design
- Microsoft Access - profesjonalna baza raportowa
- Aspen PIMS-AO

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość (niestacjonarne), magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Rachunkowość i Controlling, studia podyplomowe
WSB Gdańsk
Logo
Matematyka Stosowana, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Matematyka Finansowa, inżynierskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw