Doświadczenie zawodowe
koordynator regionalny ds. merchandisingu i promocji
• zarządzanie grupą merchandiserów na terenie południowo-wschodniej Polski (rekrutacja, szkolenie, wdrożenie, kontrola, rozliczenie)
• zarządzanie grupą promotorów, doradców klienta oraz hostess na podległym terenie
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz ich Przedstawicielami Handlowymi
• bieżące kontrolowanie oraz raportowanie działań na podległym terenie
• zarządzanie grupą promotorów, doradców klienta oraz hostess na podległym terenie
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz ich Przedstawicielami Handlowymi
• bieżące kontrolowanie oraz raportowanie działań na podległym terenie
specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Nowe Podkarpacie - tygodnik regionalny
• pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na terenie woj. podkarpackiego
• aktywna sprzedaż, negocjowanie warunków umowy oraz koordynowanie przebiegu kampanii promocyjnych klientów
• przygotowywanie ofert handlowych, umów, promocji, współpraca z redakcją
• raportowanie wyników pracy bezpośrednio do prezesa spółki
• aktywna sprzedaż, negocjowanie warunków umowy oraz koordynowanie przebiegu kampanii promocyjnych klientów
• przygotowywanie ofert handlowych, umów, promocji, współpraca z redakcją
• raportowanie wyników pracy bezpośrednio do prezesa spółki
specjalista ds. wizualizacji
• przeprowadzanie badania jakościowego w sieci sprzedaży TP i Orange na terenie Regionu Wschód (ok. 60, w okresie szczytowym ok. 100 salonów).
Audyt salonów sprzedaży (własnych oraz agencyjnych) w zakresie działań związanych z procesami sprzedaży, standardem wizualizacji, standardem zatowarowania, archiwizacją dokumentów, zarządzaniem personelem w salonie
• szkolenie kierowników oraz pracowników z zakresu przestrzegania oraz interpretowania obowiązujących standardów w sieci
• raportowanie – wypełnianie stosownej listy zarządzania zgodnie z procedurą kategorii POS
• monitorowanie rynku i konkurencji – podejmowanie adekwatnych działań, zapewniających realizację strategii dla marki
• członek zespołu ds. rebrandingu – współodpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie zmian wizerunku (umeblowanie, materiały POS, ekspozycja demo) w remontowanych salonach
Audyt salonów sprzedaży (własnych oraz agencyjnych) w zakresie działań związanych z procesami sprzedaży, standardem wizualizacji, standardem zatowarowania, archiwizacją dokumentów, zarządzaniem personelem w salonie
• szkolenie kierowników oraz pracowników z zakresu przestrzegania oraz interpretowania obowiązujących standardów w sieci
• raportowanie – wypełnianie stosownej listy zarządzania zgodnie z procedurą kategorii POS
• monitorowanie rynku i konkurencji – podejmowanie adekwatnych działań, zapewniających realizację strategii dla marki
• członek zespołu ds. rebrandingu – współodpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie zmian wizerunku (umeblowanie, materiały POS, ekspozycja demo) w remontowanych salonach
specjalista ds. wizerunku marki
• badanie zachowania standardów w sieci oraz pomoc w ich utrzymaniu w salonach sprzedaży TP i Orange na terenie woj. podkarpackiego i okolic (ok. 80 salonów sprzedaży)
• edukowanie kierowników oraz osób odpowiedzialnych za wizualizację w salonie z zakresu interpretacji oraz przestrzegania standardów
• monitorowanie działań konkurencji – współtworzenie nowych projektów marketingowych
• edukowanie kierowników oraz osób odpowiedzialnych za wizualizację w salonie z zakresu interpretacji oraz przestrzegania standardów
• monitorowanie działań konkurencji – współtworzenie nowych projektów marketingowych
przedstawiciel handlowy
Rozlewnia Wód Rzeszowianka
• pozyskiwanie i obsługa klientów na terenie woj. podkarpackiego
• przygotowywanie ofert handlowych, umów, promocji, materiałów reklamowych
• szkolenie nowoprzyjętych przedstawicieli handlowych – van selerów, działających na terenie mojego obszaru pracy
• przygotowywanie ofert handlowych, umów, promocji, materiałów reklamowych
• szkolenie nowoprzyjętych przedstawicieli handlowych – van selerów, działających na terenie mojego obszaru pracy
przedstawiciel handlowy - vanseller
sprzedaż lodów i mrożonek bezpośrednio pod domem klienta.
Szkolenia i kursy
Długotrwałe Przeszkolenie Wojskowe
Kurs Oficerski - 2012
stopień wojskowy nadany decyzją Prezydenta RP marzec 2013: podporucznik
Krótkotrwałe Przeszkolenie Wojskowe dla studentów
Kurs podoficerski - 2008
stopień wojskowy: kapral podchorąży rezerwy
Ochotnicza Straż Pożarna:
kurs podstawowy
kurs ratownictwa technicznego
kurs kierowania ruchem drogowym podczas akcji ratowniczych
kurs dowódców
kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy
Kurs Oficerski - 2012
stopień wojskowy nadany decyzją Prezydenta RP marzec 2013: podporucznik
Krótkotrwałe Przeszkolenie Wojskowe dla studentów
Kurs podoficerski - 2008
stopień wojskowy: kapral podchorąży rezerwy
Ochotnicza Straż Pożarna:
kurs podstawowy
kurs ratownictwa technicznego
kurs kierowania ruchem drogowym podczas akcji ratowniczych
kurs dowódców
kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Fotografia, grafika komputerowa, sztuka, muzyka, sport: tenis stołowy, siatkówka.
Organizacje
Ochotnicza Straż Pożarna w Iskrzyni
członek czynny
stopień: pomocnik dowódcy plutonu
zadania: dowodzenia w akcjach ratowniczo-gaśniczych, udział w zawodach sportowo-pożarniczych, organizacja imprez okolicznościowych, działalność statutowa
Krośnieńskie Kółko Fotograficzne "Kuźnia Światła"
członek zarządu, skarbnik
członek czynny
stopień: pomocnik dowódcy plutonu
zadania: dowodzenia w akcjach ratowniczo-gaśniczych, udział w zawodach sportowo-pożarniczych, organizacja imprez okolicznościowych, działalność statutowa
Krośnieńskie Kółko Fotograficzne "Kuźnia Światła"
członek zarządu, skarbnik