Jakub Pietrzak

Doradca Faktoringowy, BZ WBK FAKTOR
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Budowanie relacji biznesowych Sprzedaż bezpośrednia Szkolenia pracowników Office 2010 Prezentacje Rekrutacja Budowanie zespołu

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju
Kancelaria Odszkodowawcza pro juris
1. Zbudowanie struktury sprzedażowej na całą Polskę,
2. Rekrutowanie Dyrektorów Regionalnych oraz Doradców ds. Odszkodowań,
3. Prowadzenie negocjacji z właścicielami szpitali oraz dużych placówek medycznych,
4. Prowadzenie szkoleń z zakresu odszkodowań, zarządzanie podległym zespołem,
5. Realizacja planu biznesowego firmy
British American Tobacco Polska
Area Sales Manager
1. Zarządzanie 8-osobowym zespołem sprzedażowym
2. Zbudowanie zespołu od podstaw
3. Prowadzenie szkoleń
4. Prowadzenie rekrutacji
5. Negocjacje z najważniejszymi klientami w podległym terytorium (Area)
6. Przygotowywanie analiz dotyczących podległego terytorium
7. Prowadzenie ważnych prezentacji biznesowych
8. Zarządzanie powierzonym budżetem
British American Tobacco Polska
Przedstawiciel Handlowy ds. Trade Marketingu
1. Dbałość o powierzony teren,
2. Dbałość o dostępność produktów na punktach
3. Podpisywanie programów taktycznych
4. Funkcja rep-trenera w grupie, wdrażanie nowych pracowników, podnoszenie kwalifikacji osób juz pracujących
5. Funkcja ASa zespołu od maja 2011- pomoc przełożonemu w zarządzaniu zespołem, PO przełożonego w okresie czerwiec-wrzesień 2011w zespole łódzkim
Logo
Właściciel
Własna działaność
1. Współpraca z firmą Orange w zakresie Obsługi klienta biznesowego (pozyskiwanie abonentów biznesowych, dbanie o powierzona bazę klientow);
2. Prowadzenie firmy kamieniarskiej na terenie województwa łódzkiego
3. Współpraca z bankami BZW BK - działanie w zakresie factoringu
Phillip Morris Polska S.A.
przedstawiciel ds. sprzedaży
1. Dbałość o klienta, obsługa bazy klientów,
2. Dbałość o dostępność oraz merchandising produktów oraz ich komunikacje do klienta
3. Podpisywanie umów handlowych,
4. Egzekwowanie kontraktów w sieciach

Szkolenia i kursy

1. Akademia Managera - Zarządzanie Underperformance
2. Akademia Managera - Jak uczą się dorośli
3. Techniki Wywierania Wpływu
4. Jak radzić sobie z trudnym klientem

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

pływanie, squash, snowboarding, jazda rowerem, lektura marketingowa, technowinki

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.