Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. sprzedaży / Manager ds. procedur operacyjnych
Lider branży convenience w Polsce ( FMCG ). Ponad 4000 placówek w formacie Żabka oraz FreshMarket. W roku 2014 firma osiągnęła obroty na poziomie 4,5 mld złotych.
► Tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących procedur operacyjnych, dotyczących funkcjonowania sklepów pracowniczych Freshmarket (80 sklepów, 1000 pracowników)
► Koordynowanie projektu wdrożenia mobilnego systemu wsparcia sprzedaży dla kadry zarządzającej; udział w procesie negocjacji; odpowiedzialność ́ za dobór funkcjonalności
► Praca nad optymalizacją i poprawą efektywności pracy. Tworzenie narzędzi pozwalających na skuteczne monitorowanie wskaźników wpływających na produktywność ́ sklepów pracowniczych
► Zarządzanie zespołem Kierowników Rejonu Sprzedaży (3 os.), wchodzących w skład grup projektowych
► Prowadzenie szkoleń dotyczących prawa pracy, systemu planowania czasu pracy i szkoleń nowych ajentów. Współudział w tworzeniu systemu audytu wewnętrznego
♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦
► Standaryzacja, ujednolicenie, przyspieszenie pracy i poprawa jakości obsługi Klienta. Standaryzacja kodów na owoce/warzywa/pieczywo. Wprowadzenie kart umożliwiających sprawne wykonywanie operacji kasowych
► Stworzenie nowych lub zmodyfikowanie istniejących procedur operacyjnych. Wprowadzenie podręcznika operacyjnego dla Kierowników Sklepów (formularz do monitorowania wyników osiąganych przez sklep: obroty, wydajność, straty, procedura obiegu dokumentów finansowych, procedura obrotu gotówką w
sklepach pracowniczych). Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy wśród Kierowników Sklepu
► Stworzenie zakresu zadań do wykonania podczas każdej wizyty i systemu oceny sklepu. Badanie % zaangażowania Kierowników Rejonu Sprzedaży w poszczególne zadania. Wytypowanie 3 najbardziej czasochłonnych zadań. Analiza dostępnych zasobów. Wyznaczenie docelowej ilości wizyt KRS w sklepie wg. wyników osiąganych przez sklep
► Stworzenie systemu do rejestracji czasu pracy, które pozwoliło na ewidencjonowanie i wyliczanie godzin przepracowanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
► Usprawnienie procesu obiegu dokumentacji finansowej. W efekcie sprawna i terminowa wysyłka dokumentów przez sklepy, wg. ściśle ustalonej kolejności, ułatwiającej jej późniejszą archiwizację
► Tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących procedur operacyjnych, dotyczących funkcjonowania sklepów pracowniczych Freshmarket (80 sklepów, 1000 pracowników)
► Koordynowanie projektu wdrożenia mobilnego systemu wsparcia sprzedaży dla kadry zarządzającej; udział w procesie negocjacji; odpowiedzialność ́ za dobór funkcjonalności
► Praca nad optymalizacją i poprawą efektywności pracy. Tworzenie narzędzi pozwalających na skuteczne monitorowanie wskaźników wpływających na produktywność ́ sklepów pracowniczych
► Zarządzanie zespołem Kierowników Rejonu Sprzedaży (3 os.), wchodzących w skład grup projektowych
► Prowadzenie szkoleń dotyczących prawa pracy, systemu planowania czasu pracy i szkoleń nowych ajentów. Współudział w tworzeniu systemu audytu wewnętrznego
♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦
► Standaryzacja, ujednolicenie, przyspieszenie pracy i poprawa jakości obsługi Klienta. Standaryzacja kodów na owoce/warzywa/pieczywo. Wprowadzenie kart umożliwiających sprawne wykonywanie operacji kasowych
► Stworzenie nowych lub zmodyfikowanie istniejących procedur operacyjnych. Wprowadzenie podręcznika operacyjnego dla Kierowników Sklepów (formularz do monitorowania wyników osiąganych przez sklep: obroty, wydajność, straty, procedura obiegu dokumentów finansowych, procedura obrotu gotówką w
sklepach pracowniczych). Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy wśród Kierowników Sklepu
► Stworzenie zakresu zadań do wykonania podczas każdej wizyty i systemu oceny sklepu. Badanie % zaangażowania Kierowników Rejonu Sprzedaży w poszczególne zadania. Wytypowanie 3 najbardziej czasochłonnych zadań. Analiza dostępnych zasobów. Wyznaczenie docelowej ilości wizyt KRS w sklepie wg. wyników osiąganych przez sklep
► Stworzenie systemu do rejestracji czasu pracy, które pozwoliło na ewidencjonowanie i wyliczanie godzin przepracowanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
► Usprawnienie procesu obiegu dokumentacji finansowej. W efekcie sprawna i terminowa wysyłka dokumentów przez sklepy, wg. ściśle ustalonej kolejności, ułatwiającej jej późniejszą archiwizację
Kierownik rejonu sprzedaży
Jeden z liderów wśród sieci dyskontowych w Polsce. Zatrudnia ponad 10000 pracowników. W 2014 roku firma osiągnęła 11,5 mld zł obrotu.
► Zarządzanie zespołem pracowników (100 - 120 osób). Polityka personalna - odpowiedzialność ́ za dobór ilościowy i jakościowy personelu
► Zarządzanie operacyjne sklepami: realizacja celów sprzedażowych, zarzadzanie budżetem, kontrola standardów, rekrutacja, szkolenia, inwentaryzacje. Zarzadzanie wydajnością,̨ kosztami pracy wskaźnikami liczbowymi
► Realizacja nowych otwarć sklepów. Doradztwo wewnątrz organizacji w kwestii otwierania nowych lokalizacji. Analiza i monitorowanie trendów rynkowych
♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦
► Wzrost przychodów na poziomie 15% LFL, każdego roku. Wdrożenie systemu współpracy i zaufania prowadzącego do lepszych wyników. Zbudowanie świetnego zespołu pracowników. Bardzo dobre wyniki regionu i ankiety pracowniczej
► W ciągu 7 lat, podwojenie wydajności pracy, przy jednoczesnej redukcji kosztów
► Najwyższy wynik udziału sprzedaży produktów świeżych (2013), przy jednoczesnym najniższym w regionie współczynniku strat towarowych.
► Zarządzanie zespołem pracowników (100 - 120 osób). Polityka personalna - odpowiedzialność ́ za dobór ilościowy i jakościowy personelu
► Zarządzanie operacyjne sklepami: realizacja celów sprzedażowych, zarzadzanie budżetem, kontrola standardów, rekrutacja, szkolenia, inwentaryzacje. Zarzadzanie wydajnością,̨ kosztami pracy wskaźnikami liczbowymi
► Realizacja nowych otwarć sklepów. Doradztwo wewnątrz organizacji w kwestii otwierania nowych lokalizacji. Analiza i monitorowanie trendów rynkowych
♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦
► Wzrost przychodów na poziomie 15% LFL, każdego roku. Wdrożenie systemu współpracy i zaufania prowadzącego do lepszych wyników. Zbudowanie świetnego zespołu pracowników. Bardzo dobre wyniki regionu i ankiety pracowniczej
► W ciągu 7 lat, podwojenie wydajności pracy, przy jednoczesnej redukcji kosztów
► Najwyższy wynik udziału sprzedaży produktów świeżych (2013), przy jednoczesnym najniższym w regionie współczynniku strat towarowych.
Szkolenia i kursy
- Cykl szkoleń managerskich organizowanych przeż Żabka Polska (2014)
- Akademia zarządzania - cykl szkoleń managerskich organizowanych przez firmę Integra dla Lidl Polska (2010 - 2014)
- Akademia zarządzania - cykl szkoleń managerskich organizowanych przez firmę Integra dla Lidl Polska (2010 - 2014)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
- Sport (Koszykówka) - brązowy medalista mistrzostw Polski
- Polityka
- Zarządzanie projektami
- Polityka
- Zarządzanie projektami
Grupy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].