Jakub Ostrowski

Dyrektor Operacyjny
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Operacyjny
WOM Parczew
Logo
Manager projektu
Gdańsk
Zarządzanie projektem przy organizacji firmy z branży turystycznej
► Projektowanie właściwego modelu biznesowego
► Przewodzenie grupie projektowej
► Koordynowanie badań rynkowych
► Negocjacje z dostawcami produktów i usług
► Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych
Żabka Polska
Manager ds. sprzedaży / Manager ds. procedur operacyjnych
Lider branży convenience w Polsce ( FMCG ). Ponad 4000 placówek w formacie Żabka oraz FreshMarket. W roku 2014 firma osiągnęła obroty na poziomie 4,5 mld złotych.

► Tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących procedur operacyjnych, dotyczących funkcjonowania sklepów pracowniczych Freshmarket (80 sklepów, 1000 pracowników)

► Koordynowanie projektu wdrożenia mobilnego systemu wsparcia sprzedaży dla kadry zarządzającej; udział w procesie negocjacji; odpowiedzialność ́ za dobór funkcjonalności

► Praca nad optymalizacją i poprawą efektywności pracy. Tworzenie narzędzi pozwalających na skuteczne monitorowanie wskaźników wpływających na produktywność ́ sklepów pracowniczych

► Zarządzanie zespołem Kierowników Rejonu Sprzedaży (3 os.), wchodzących w skład grup projektowych

► Prowadzenie szkoleń dotyczących prawa pracy, systemu planowania czasu pracy i szkoleń nowych ajentów. Współudział w tworzeniu systemu audytu wewnętrznego

♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦

► Standaryzacja, ujednolicenie, przyspieszenie pracy i poprawa jakości obsługi Klienta. Standaryzacja kodów na owoce/warzywa/pieczywo. Wprowadzenie kart umożliwiających sprawne wykonywanie operacji kasowych

► Stworzenie nowych lub zmodyfikowanie istniejących procedur operacyjnych. Wprowadzenie podręcznika operacyjnego dla Kierowników Sklepów (formularz do monitorowania wyników osiąganych przez sklep: obroty, wydajność, straty, procedura obiegu dokumentów finansowych, procedura obrotu gotówką w
sklepach pracowniczych). Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy wśród Kierowników Sklepu

► Stworzenie zakresu zadań do wykonania podczas każdej wizyty i systemu oceny sklepu. Badanie % zaangażowania Kierowników Rejonu Sprzedaży w poszczególne zadania. Wytypowanie 3 najbardziej czasochłonnych zadań. Analiza dostępnych zasobów. Wyznaczenie docelowej ilości wizyt KRS w sklepie wg. wyników osiąganych przez sklep

► Stworzenie systemu do rejestracji czasu pracy, które pozwoliło na ewidencjonowanie i wyliczanie godzin przepracowanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

► Usprawnienie procesu obiegu dokumentacji finansowej. W efekcie sprawna i terminowa wysyłka dokumentów przez sklepy, wg. ściśle ustalonej kolejności, ułatwiającej jej późniejszą archiwizację
Lidl Polska
Kierownik rejonu sprzedaży
Jeden z liderów wśród sieci dyskontowych w Polsce. Zatrudnia ponad 10000 pracowników. W 2014 roku firma osiągnęła 11,5 mld zł obrotu.

► Zarządzanie zespołem pracowników (100 - 120 osób). Polityka personalna - odpowiedzialność ́ za dobór ilościowy i jakościowy personelu

► Zarządzanie operacyjne sklepami: realizacja celów sprzedażowych, zarzadzanie budżetem, kontrola standardów, rekrutacja, szkolenia, inwentaryzacje. Zarzadzanie wydajnością,̨ kosztami pracy wskaźnikami liczbowymi

► Realizacja nowych otwarć sklepów. Doradztwo wewnątrz organizacji w kwestii otwierania nowych lokalizacji. Analiza i monitorowanie trendów rynkowych

♦WYBRANE OSIĄGNIĘCIA I REALIZOWANE PROJEKTY♦

► Wzrost przychodów na poziomie 15% LFL, każdego roku. Wdrożenie systemu współpracy i zaufania prowadzącego do lepszych wyników. Zbudowanie świetnego zespołu pracowników. Bardzo dobre wyniki regionu i ankiety pracowniczej

► W ciągu 7 lat, podwojenie wydajności pracy, przy jednoczesnej redukcji kosztów

► Najwyższy wynik udziału sprzedaży produktów świeżych (2013), przy jednoczesnym najniższym w regionie współczynniku strat towarowych.
Logo
Kierownik Biura Podróży
MSU Travel Poland
► Zarządzanie kilku osobową grupą pracowników
► Realizacja projektów związanych z rozwojem firmy
► Budowanie nowych ofert dla Klientów
► Udział w negocjacjach związanych ze sprzedażą oferowanych usług

Szkolenia i kursy

- Cykl szkoleń managerskich organizowanych przeż Żabka Polska (2014)
- Akademia zarządzania - cykl szkoleń managerskich organizowanych przez firmę Integra dla Lidl Polska (2010 - 2014)

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektem, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
Logo
Turystyka i Rekreacja , licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

- Sport (Koszykówka) - brązowy medalista mistrzostw Polski
- Polityka
- Zarządzanie projektami

Grupy

36 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].