Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Handlowiec
• pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych i utrzymywanie istniejących relacji z Klientami
• sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji oraz analiza kosztów poszczególnych projektów
• realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych
• analizowanie rynku w zakresie poszukiwania nowego potencjału biznesowego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Firmy
• sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji oraz analiza kosztów poszczególnych projektów
• realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych
• analizowanie rynku w zakresie poszukiwania nowego potencjału biznesowego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Firmy
Przedstawiciel Handlowy (Indoor Sales Representative)
• nawiązywanie kontaktów biznesowych, prezentacja i sprzedaż usług kurierskich
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty telefoniczne,
• realizacja zadań sprzedażowych w ścisłej współpracy z handlowcem,
• zarządzanie terminarzem handlowca,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• obsługa reklamacji.
• udział w budowie portfela klientów powierzonej strefy handlowej
• przygotowywanie ofert specjalny i akcji promocyjnych.
• administrowanie bazą danych klientów poprzez regularne kontakty telefoniczne,
• realizacja zadań sprzedażowych w ścisłej współpracy z handlowcem,
• zarządzanie terminarzem handlowca,
• tworzenie i analizowanie raportów sprzedaży,
• obsługa reklamacji.
• udział w budowie portfela klientów powierzonej strefy handlowej
• przygotowywanie ofert specjalny i akcji promocyjnych.
Doradca Klienta Międzynarodowego
• przyjmowanie zleceń na transport kurierski w sekcji międzynarodowej,
• aktywna promocja i sprzedaż produktów i usług DHL Express,
• udzielanie informacji dotyczących oferty międzynarodowej,
• monitorowanie losów przesyłek
• rozwiązywanie interwencji z zakresu przesyłek międzynarodowych
• kontaktowanie się z krajowymi oraz zagranicznymi jednostkami DHL Express w toku
rozwiązywania interwencji,
• aktywna promocja i sprzedaż produktów i usług DHL Express,
• udzielanie informacji dotyczących oferty międzynarodowej,
• monitorowanie losów przesyłek
• rozwiązywanie interwencji z zakresu przesyłek międzynarodowych
• kontaktowanie się z krajowymi oraz zagranicznymi jednostkami DHL Express w toku
rozwiązywania interwencji,
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.