Jakub Musiałowski

E-commerce Manager, E-marketing, Social Media
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Content Marketing Sprzedaż bezpośrednia E-commerce Google Analytics Google Webmaster Tools Marketing internetowy SEO Web Analytics Freshmail E-mail marketing zarządzanie sklepem internetowym Keyword Analysis

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. e-commerce
MDS Jakub Musiałowski (www.eltrex.net.pl)
Zakres obowiązków
- Współtworzę i wdrażam strategie rozwoju i promocji sklepu
- Opracowuję i wdrażam nowe funkcjonalności zwiększające skuteczność sklepu
- Redaguję i wdrażam zoptymalizowane opisy produktów
- Systematycznie rozszerzam ofertę sklepu odpowiadając na potrzeby klientów
- Dbam o optymalizacje SEO sklepu (optymalizacja zawartości sklepu)
- Przygotowuje treści i grafiki na potrzeby marketingowe
- Współtworzę i realizuje kampanie malingowe wysyłane do klientów sklepu (newslettery)
- Realizuję komunikację sklepu w social media
- Koordynuję budowanie wizerunku sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie
- Przygotowuje i prowadzę kampanie AdWords (reklamy tekstowe i PLA)
- Pozyskuje nowe źródła ruchu i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów
- Pilnuję zgodności prawnej funkcjonowania sklepu z aktualnymi przepisami
- Monitoruję widoczność sklepu w internecie i mediach społecznościowych
- Prowadzę analitykę sklepu wskazując niezbędne zmiany i szanse
- Tworzę i prowadzę zaplecze wspierające działania marketingowe
- Ściśle współpracuje z zewnętrznymi dostawcami usług

Osiągnięcia
Zainicjowanymi działaniami wpłynąłem na wzrost widoczności sklepu i wzrost użytkowników średnio o 18% rok do roku, jednocześnie wpływając pozytywnie na postrzeganie sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie.
Optymalizując ofertę sklepu uzyskałem wzrost współczynnika konwersji średnio o 31% rok do roku przy systematycznym wzroście wartości sprzedaży.
Logo
Koordynator działu obsługi sprzedaży internetowej
Folnet Sp. z o.o. Sp. k. (oknadachowe.com)
Zakres obowiązków
- Prowadziłem sprzedaż na portalu Allegro wybranych grup produktowych
- Monitorowałem rynek i konkurencję weryfikując ofertę w celu zachowania konkurencyjności
- Zarządzałem pracą działu (3 osoby) wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem
- Ściśle współpracowałem z dostawcami przy realizacji zamówień
- Weryfikowałem poprawność i aktualność oferty inicjując niezbędne zmiany
- Z powodzeniem rozwiąząwyałem sytuacje kryzysowe związane z obsługą sprzedaży
Logo
Specjalista ds. ecommerce (e-lazienki.net.pl)
Sklep e-lazienki.net.pl
Zakres obowiązków
- Odpowiadałem za wprowadzenie sprzedaży internetowej jako nowy kanał sprzedaży
- Tworzyłem wytyczne określające całą procedurę obsługi sklepu
- Przygotowywałem projekt sklepu z wskazaniem niezbędnych funkcjonalności
- Planowałem i wdrażałem strategię marketingową sprzedaży internetowej
- Przeprowadzałem analizę rynku aktualizując ofertę sklepu
- Opracowywałem i redagowałem zoptymalizowane opisy produktów
- Przygotowywałem i prowadziłem kampanie AdWords
Logo
Specjalista ds. sprzedaży internetowej (www.eltrex.net.pl)
ZUH Eltrex
Wprowadzenie i zarządzanie sprzedażą internetową – opracowanie kształtu i funkcjonalności sklepu internetowego oraz jego uruchomienie przy współpracy z firmą dostarczającą oprogramowanie, analiza rynku w odniesieniu do sprzedaży internetowej, administracja sklepu internetowego - przygotowywanie oferty – wprowadzanie produktów oraz redagowanie ich opisów, prowadzenie działań na potrzeby SEO oraz prowadzenie bezpośrednich działań pozycjonujących, prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords, współpraca z porównywarkami cen i portalami branżowymi, nadzór nad sprzedażą i realizacją zamówień.

Sprzedaż produktów z oferty firmy – urządzenia, materiały i akcesoria spawalnicze, obsługa klientów, doradztwo techniczne, sporządzanie ofert handlowych.
Przygotowywanie materiałów marketingowych - materiały informacyjne, ulotki, foldery.
Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Rzeczoznawca Techniczny
Sprzedaż produktów z oferty firmy, rozwijanie relacji z klientami, rozbudowa platformy odbiorców, doradztwo techniczne.
Fachman Grażyna i Marek Kruszona Sp.j.
Sprzedawca
Obsługa klientów, sprzedaż i doradztwo z zakresu narzędzi, elektronarzędzi, materiałów ściernych, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa magazynu

Szkolenia i kursy

Szkolenie Google AdWords Seminar Leader - planowanie, wdrożenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google AdWords.

Edukacja

Logo
Innowacyjny E-Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Zainteresowania

Kolarstwo górskie - odkrywanie nowych ścieżek, eksploracja terenu
Internet - jego cywilne i biznesowe wykorzystanie, wpływ na współczesną komunikację
Aplikacje mobilne - poszukiwanie i testowanie nowych aplikacji

Inne

Prawo jazdy kat.B

Grupy

34 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Biznes elektroniczny
Biznes elektroniczny
Grupa osób zainteresowanych tematem e-biznesu. Warunkiem akceptacji nowego członka jest podanie danych w profilu kandydata, mile widziane zdjęcie.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Blogi firmowe i produktowe
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
osoby zainteresowane założeniem w przyszłości swojego sklepu internetowego. Tutaj można podzielić się doświadczeniami jakich błędów unikać tworząc sklep internetowy.
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.