Umiejętności
Content Marketing
Sprzedaż bezpośrednia
E-commerce
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Marketing internetowy
SEO
Web Analytics
Freshmail
E-mail marketing
zarządzanie sklepem internetowym
Keyword Analysis
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. e-commerce
MDS Jakub Musiałowski (www.eltrex.net.pl)
Zakres obowiązków
- Współtworzę i wdrażam strategie rozwoju i promocji sklepu
- Opracowuję i wdrażam nowe funkcjonalności zwiększające skuteczność sklepu
- Redaguję i wdrażam zoptymalizowane opisy produktów
- Systematycznie rozszerzam ofertę sklepu odpowiadając na potrzeby klientów
- Dbam o optymalizacje SEO sklepu (optymalizacja zawartości sklepu)
- Przygotowuje treści i grafiki na potrzeby marketingowe
- Współtworzę i realizuje kampanie malingowe wysyłane do klientów sklepu (newslettery)
- Realizuję komunikację sklepu w social media
- Koordynuję budowanie wizerunku sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie
- Przygotowuje i prowadzę kampanie AdWords (reklamy tekstowe i PLA)
- Pozyskuje nowe źródła ruchu i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów
- Pilnuję zgodności prawnej funkcjonowania sklepu z aktualnymi przepisami
- Monitoruję widoczność sklepu w internecie i mediach społecznościowych
- Prowadzę analitykę sklepu wskazując niezbędne zmiany i szanse
- Tworzę i prowadzę zaplecze wspierające działania marketingowe
- Ściśle współpracuje z zewnętrznymi dostawcami usług
Osiągnięcia
Zainicjowanymi działaniami wpłynąłem na wzrost widoczności sklepu i wzrost użytkowników średnio o 18% rok do roku, jednocześnie wpływając pozytywnie na postrzeganie sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie.
Optymalizując ofertę sklepu uzyskałem wzrost współczynnika konwersji średnio o 31% rok do roku przy systematycznym wzroście wartości sprzedaży.
- Współtworzę i wdrażam strategie rozwoju i promocji sklepu
- Opracowuję i wdrażam nowe funkcjonalności zwiększające skuteczność sklepu
- Redaguję i wdrażam zoptymalizowane opisy produktów
- Systematycznie rozszerzam ofertę sklepu odpowiadając na potrzeby klientów
- Dbam o optymalizacje SEO sklepu (optymalizacja zawartości sklepu)
- Przygotowuje treści i grafiki na potrzeby marketingowe
- Współtworzę i realizuje kampanie malingowe wysyłane do klientów sklepu (newslettery)
- Realizuję komunikację sklepu w social media
- Koordynuję budowanie wizerunku sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie
- Przygotowuje i prowadzę kampanie AdWords (reklamy tekstowe i PLA)
- Pozyskuje nowe źródła ruchu i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów
- Pilnuję zgodności prawnej funkcjonowania sklepu z aktualnymi przepisami
- Monitoruję widoczność sklepu w internecie i mediach społecznościowych
- Prowadzę analitykę sklepu wskazując niezbędne zmiany i szanse
- Tworzę i prowadzę zaplecze wspierające działania marketingowe
- Ściśle współpracuje z zewnętrznymi dostawcami usług
Osiągnięcia
Zainicjowanymi działaniami wpłynąłem na wzrost widoczności sklepu i wzrost użytkowników średnio o 18% rok do roku, jednocześnie wpływając pozytywnie na postrzeganie sklepu jako eksperta w swojej dziedzinie.
Optymalizując ofertę sklepu uzyskałem wzrost współczynnika konwersji średnio o 31% rok do roku przy systematycznym wzroście wartości sprzedaży.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator działu obsługi sprzedaży internetowej
Folnet Sp. z o.o. Sp. k. (oknadachowe.com)
Zakres obowiązków
- Prowadziłem sprzedaż na portalu Allegro wybranych grup produktowych
- Monitorowałem rynek i konkurencję weryfikując ofertę w celu zachowania konkurencyjności
- Zarządzałem pracą działu (3 osoby) wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem
- Ściśle współpracowałem z dostawcami przy realizacji zamówień
- Weryfikowałem poprawność i aktualność oferty inicjując niezbędne zmiany
- Z powodzeniem rozwiąząwyałem sytuacje kryzysowe związane z obsługą sprzedaży
- Prowadziłem sprzedaż na portalu Allegro wybranych grup produktowych
- Monitorowałem rynek i konkurencję weryfikując ofertę w celu zachowania konkurencyjności
- Zarządzałem pracą działu (3 osoby) wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem
- Ściśle współpracowałem z dostawcami przy realizacji zamówień
- Weryfikowałem poprawność i aktualność oferty inicjując niezbędne zmiany
- Z powodzeniem rozwiąząwyałem sytuacje kryzysowe związane z obsługą sprzedaży
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. ecommerce (e-lazienki.net.pl)
Sklep e-lazienki.net.pl
Zakres obowiązków
- Odpowiadałem za wprowadzenie sprzedaży internetowej jako nowy kanał sprzedaży
- Tworzyłem wytyczne określające całą procedurę obsługi sklepu
- Przygotowywałem projekt sklepu z wskazaniem niezbędnych funkcjonalności
- Planowałem i wdrażałem strategię marketingową sprzedaży internetowej
- Przeprowadzałem analizę rynku aktualizując ofertę sklepu
- Opracowywałem i redagowałem zoptymalizowane opisy produktów
- Przygotowywałem i prowadziłem kampanie AdWords
- Odpowiadałem za wprowadzenie sprzedaży internetowej jako nowy kanał sprzedaży
- Tworzyłem wytyczne określające całą procedurę obsługi sklepu
- Przygotowywałem projekt sklepu z wskazaniem niezbędnych funkcjonalności
- Planowałem i wdrażałem strategię marketingową sprzedaży internetowej
- Przeprowadzałem analizę rynku aktualizując ofertę sklepu
- Opracowywałem i redagowałem zoptymalizowane opisy produktów
- Przygotowywałem i prowadziłem kampanie AdWords
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej (www.eltrex.net.pl)
ZUH Eltrex
Wprowadzenie i zarządzanie sprzedażą internetową – opracowanie kształtu i funkcjonalności sklepu internetowego oraz jego uruchomienie przy współpracy z firmą dostarczającą oprogramowanie, analiza rynku w odniesieniu do sprzedaży internetowej, administracja sklepu internetowego - przygotowywanie oferty – wprowadzanie produktów oraz redagowanie ich opisów, prowadzenie działań na potrzeby SEO oraz prowadzenie bezpośrednich działań pozycjonujących, prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords, współpraca z porównywarkami cen i portalami branżowymi, nadzór nad sprzedażą i realizacją zamówień.
Sprzedaż produktów z oferty firmy – urządzenia, materiały i akcesoria spawalnicze, obsługa klientów, doradztwo techniczne, sporządzanie ofert handlowych.
Przygotowywanie materiałów marketingowych - materiały informacyjne, ulotki, foldery.
Sprzedaż produktów z oferty firmy – urządzenia, materiały i akcesoria spawalnicze, obsługa klientów, doradztwo techniczne, sporządzanie ofert handlowych.
Przygotowywanie materiałów marketingowych - materiały informacyjne, ulotki, foldery.
![Fachman Grażyna i Marek Kruszona Sp.j.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Sprzedawca
Obsługa klientów, sprzedaż i doradztwo z zakresu narzędzi, elektronarzędzi, materiałów ściernych, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa magazynu
Szkolenia i kursy
Szkolenie Google AdWords Seminar Leader - planowanie, wdrożenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google AdWords.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
Kolarstwo górskie - odkrywanie nowych ścieżek, eksploracja terenu
Internet - jego cywilne i biznesowe wykorzystanie, wpływ na współczesną komunikację
Aplikacje mobilne - poszukiwanie i testowanie nowych aplikacji
Internet - jego cywilne i biznesowe wykorzystanie, wpływ na współczesną komunikację
Aplikacje mobilne - poszukiwanie i testowanie nowych aplikacji
Inne
Prawo jazdy kat.B
Grupy
![Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_103787_709ea6_tiny.jpg)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
![Bezpłatne porady SEO SEM](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_54318_f81783_tiny.jpg)
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
![Biznes elektroniczny](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_19930_b296c2_tiny.jpg)
Biznes elektroniczny
Grupa osób zainteresowanych tematem e-biznesu. Warunkiem akceptacji nowego członka jest podanie danych w profilu kandydata, mile widziane zdjęcie.
![BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_12989_7ae543_tiny.jpg)
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
![Blogi firmowe i produktowe](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_51678_67c2e6_tiny.jpg)
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
![Business IT](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_206_42fd95_tiny.jpg)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy](http://static.goldenline.pl/group_logo/004/group_54660_db561e_tiny.jpg)
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
osoby zainteresowane założeniem w przyszłości swojego sklepu internetowego. Tutaj można podzielić się doświadczeniami jakich błędów unikać tworząc sklep internetowy.
![Dodatkowa praca](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_17546_a2f7d3_tiny.jpg)
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.