Umiejętności
Clicktale
CMS Made Simple
Content Administration
Copywriting
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Google Docs
Google Webmaster Tools
HTML
JIRA
Joomla
Komunikacja Marketingowa
Scrum
SEO
Typo3
Wordpress
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analityk internetowy
- Monitoring i analiza ruchu internetowego dla serwisów nazwa.pl
- Realizacja założonych celów marketingowych
- Badanie efektywności prowadzonych działań, sporządzanie planów i raportów
- Przygotowywanie danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian
- Prowadzenie testów A/B
- Współpraca z agencją w zakresie SEO
- Koordynacja implementacji rozwiązań SEO z działem IT
- Realizacja założonych celów marketingowych
- Badanie efektywności prowadzonych działań, sporządzanie planów i raportów
- Przygotowywanie danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian
- Prowadzenie testów A/B
- Współpraca z agencją w zakresie SEO
- Koordynacja implementacji rozwiązań SEO z działem IT
Menedżer ds. Treści Marketingowych
Główna odpowiedzialność za serwisy spółki:
- Dbanie o spójność i aktualność treści serwisu
- Przygotowanie, redagowanie, a także bezpośrednie wprowadzanie contentu na strony za pośrednictwem systemów zarządzania treścią (CMS)
- Koordynowanie i wdrażanie projektu SEO
- Analiza trendów występujących w obrębie serwisu
- Współpraca z zespołem Grafików i Webmasterów przy tworzeniu nowej zawartości stron,
- Kontakt i współpraca z Działem Rozwoju Oprogramowania oraz Działem Technicznym w zakresie niezbędnym do wykonania projektów
Redakcja i przygotowanie maili systemowych:
- Budowa idealnej ścieżki wysyłki wiadomości
- Przygotowanie struktury i treści szablonów
- Odpowiedzialność za zmiany i aktualność
Działania reklamowe:
- Tworzenie sloganów i copy reklamowych,
- Przygotowanie scenariuszy kampanijnych,
- Planowanie stron promocji
- Rekomendacja nazewnictwa produktów
- Dbanie o spójność i aktualność treści serwisu
- Przygotowanie, redagowanie, a także bezpośrednie wprowadzanie contentu na strony za pośrednictwem systemów zarządzania treścią (CMS)
- Koordynowanie i wdrażanie projektu SEO
- Analiza trendów występujących w obrębie serwisu
- Współpraca z zespołem Grafików i Webmasterów przy tworzeniu nowej zawartości stron,
- Kontakt i współpraca z Działem Rozwoju Oprogramowania oraz Działem Technicznym w zakresie niezbędnym do wykonania projektów
Redakcja i przygotowanie maili systemowych:
- Budowa idealnej ścieżki wysyłki wiadomości
- Przygotowanie struktury i treści szablonów
- Odpowiedzialność za zmiany i aktualność
Działania reklamowe:
- Tworzenie sloganów i copy reklamowych,
- Przygotowanie scenariuszy kampanijnych,
- Planowanie stron promocji
- Rekomendacja nazewnictwa produktów
Specjalista ds. Treści Marketingowych
Jako Specjalista ds. Treści Marketingowych byłem odpowiedzialny za tworzenie angażujących treści na portale internetowe pracodawcy, przygotowania dedykowanych maili reklamowych oraz systemowych, tworzenie stron promocyjnych, utrzymanie spójnej struktury komunikacyjnej, a także wprowadzenie treści do systemów CMS. Moim zadaniem było dbanie o to, aby zawartość była zawsze aktualna, posiadała odpowiedni wygląd i była dostosowana do obecnych wymogów rynku.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zajmując stanowisko Specjalisty do spraw Obsługi Klienta byłem odpowiedzialny za bezpośredni, e-mailowy, jak również telefoniczny kontakt z klientami serwisu nazwa.pl. Do moich obowiązków należało udzielanie informacji dotyczących świadczonych przez pracodawcę usług internetowych, rozwiązywanie napotkanych przez Klienta problemów, a także prowadzenie sprzedaży produktów.
Szkolenia i kursy
Certyfikat "Google Analytics Individual Qualification (GAIQ)" (maj 2014)
"SEO PR i SEO Copywriting" prowadzony przez agencję Bluerank (czerwiec/2013)
"Google Analytics" prowadzony przez agencję Conversion (sierpień/20013)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
- E-trends. Analiza trendów w Internecie
- Społeczności wirtualne
- Elektroniczne formy komunikacji
- Social media w e-gospodarce
- Zarządzanie e-projektem
- Innowacyjność i marketing w e-gospodarce
nazwa.pl
- Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Indywidualny tok nauki
- Budowanie tożsamości marki
"SEO PR i SEO Copywriting" prowadzony przez agencję Bluerank (czerwiec/2013)
"Google Analytics" prowadzony przez agencję Conversion (sierpień/20013)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
- E-trends. Analiza trendów w Internecie
- Społeczności wirtualne
- Elektroniczne formy komunikacji
- Social media w e-gospodarce
- Zarządzanie e-projektem
- Innowacyjność i marketing w e-gospodarce
nazwa.pl
- Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Indywidualny tok nauki
- Budowanie tożsamości marki
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
Sport, Śpiew, Gry komputerowe, Fantasy, Historia starożytna.
Organizacje
BEST AGH Kraków
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie