Jakub Król

chief marketing officer

Wypowiedzi

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Projektowanie graficzne w temacie Publikacja prac na stronie Say Hi! To Design

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projektowanie graficzne

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Dilbert w temacie Ulubiony pasek
    4.02.2011, 19:47

    moje aktualne numery 1: :))))
    aktualne na wskroś :)

    Obrazek



    Obrazek



    Obrazek

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Anglosphere w temacie online dictionary with american pronunciation
    28.01.2011, 12:31

    Hi, folks!
    I'm looking for an online english dictionary with reading function, but with an american way of pronunciation.

    Using reference.com now, but would like to get something new with less british accent.

    Do you know site like this?

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Darmowe szkolenia w temacie [Warszawa] Wykładowy Angielski - drzwi do zarządznia UE
    27.01.2011, 10:23

    Ewa Kornatowska:
    Tytuł projektu niestety jest mylący. Nie oferujemy kursu j. angielskiego.
    Regulamin zamieszczony na stronie Projektu jest nieaktualny
    Oj, Ewo, nie chcę się czepiać, ale coś to problematycznie wygląda...
    Trzymam kciuki!

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Mindmapping w temacie Program online-offline, wersja edu
    24.01.2011, 13:48

    Czy kojarzycie program, na którym można pracować offline - bez przeglądarki i netu, ale daje również dostęp via web lub chociaż synchronizację plików przez internet?

    Najlepiej w wersji edukacyjnej, niekomercyjnej.

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Darmowe szkolenia w temacie [Warszawa] Wykładowy Angielski - drzwi do zarządznia UE
    24.01.2011, 11:51

    Mam wrażenie, że ze wrzuconej zajawki nie wynika, czego ten projekt tak naprawdę dotyczy?

    Po nazwie wnosiłbym, że chodzi o przeszkolenie pracowników uczelni wyższych w zakresie wprowadzania, promowania i organizacji ścieżek dydaktycznych w języku angielskim.
    Ale skoro jest skierowany do osób nieaktywnych zawodowo, przede wszystkim, to rozumiem, że dotyczy czegoś innego.

    Chodzi po prostu o kurs angielskiego?
    Jeżeli tak, to skąd nazwa?

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie [Pilne] Analiza potrzeb klienta
    22.01.2011, 00:28

    Łukasz Dziepak:
    Chodzi mi o brief, który zawiera zagadnienia pod kątem biznesowym (grupa docelowa, strategia etc.) jak i pytania techniczne pod kątem graficznym projektu i wdrożeniowym.

    Będę wdzięczny za podanie linków do przykładów jeśli ktoś takowe posiada.
    Bardzo lubię tę prezentację "How to write a creative brief":
    http://www.slideshare.net/truedigital/how-to-write-a-c...

    Polecam!

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Bols - nowy liczący się gracz w lidze kalendarzy premium
    21.01.2011, 23:42

    Piotr F.:
    szczerze mowiac bardzo ale to bardzo zaluje ze po raz kolejny zabraklo odwagi i checi by zrobic cos niezwyklego - przy posiadaniu takiego budzetu mozna sie pokusic niemal o wszystko. ale skonczylo sie na tanim plagiacie ckmowych zdjec, wywaleniu dziesiatek tysiecy zlotowek i zadowoleniu sliniacych sie nastolatkow myslacych bynajmniej nie mozgiem.
    Pytanie, czy to nie oni właśnie mają się ślinić nad tym kalendarzem i dać się potem złowić jakimś POSem? Z drugiej strony pewnie daliby się również złapać na jakieś novum, o którym mówisz.

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Branding Personalny. Personal Branding. w temacie profile na GL

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Bols - nowy liczący się gracz w lidze kalendarzy premium
    21.01.2011, 23:02

    Hanna P.:
    Jakub Król:
    ale ten kalendarz jest elementem szerszej komunikacji - a dziewczyny w prostej linii nawiązują do akcji z Ambasadorkami

    Wydaje mi się, że nie tylko nawiązują, ale to są Ambasadorki Bolsa.
    Tylko że już kiedyś była dyskusja na temat wódki Bols i 95% osób stwierdziło, że bez względu na kampanie wizerunkowe - Bolsa nie kupi, bo jest niedobry.

    Ładne dziewczyny - super. Spójność wizerunku - jeszcze lepiej.
    Tylko czy przełoży się to na zmianę opinii o wódce i wzrost jej sprzedaży? Bo chyba do tego w ostatecznym rozrachunku dążymy :)
    Jestem zwolennikiem ulepszania produktu i komunikowania tego, a nie silenia się na komunikację, która nagle zmieni gusta klienta :)
    Z drugiej strony badania wskazują, że o ile przy ślepych testach analizujemy smak tylko za pomocą części mózgu odpowiedzialnej za smak, to już przy próbowaniu produktu znanej nam marki największy wpływ na świadomość mają ośrodki mózgu, w których są magazynowane i uruchamiane wspomnienia (case Coca-Coli, nie mogę niestety przypomnieć sobie teraz źródła, coś o neuromarketingu).
    Seweryn J.:
    Swoją drogą to niezłe wazeliniarstwo tam odchodzi. :) Czy to jest właśnie przykład wzorowego social media marketingu?
    A nawet nie wiem, trafiłem tam i przeglądałem tylko sposób prezentacji tej galerii. Co piszą? :)

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Bols - nowy liczący się gracz w lidze kalendarzy premium
    21.01.2011, 21:19

    ale ten kalendarz jest elementem szerszej komunikacji - a dziewczyny w prostej linii nawiązują do akcji z Ambasadorkami - jeśli dobrze pamiętam, to stylizowane marynarsko piękności rozdawaly jakieś sample na imprezach, poza tym były na materiałach graficznych.

    W ich stroju dominowała właśnie biel, marynarskie czapki i makijaż. A morze i łódka to jeszcze echo poprzedniej kampanii.

    Polecam fanpage Bols na fb, w galerii bardzo ładnie zaprezentowany making of.

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Szkolenia EFS w temacie Profesjonalny Project Management w Twoim...
    21.01.2011, 13:47

    stolica?

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawe polskie kampanie społeczne
    20.01.2011, 09:57

    Piotr Dominik:
    Change integrated ze swoją akcją społeczną na erotyce WP.
    http://adsoftheworld.com/media/online/wppl_magic_boobs
    Istotna sprawa, świetne umiejscowienie kampanii, dobra zachęta, niski budżet - naprawdę fajny projekt! :)

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Branding Personalny. Personal Branding. w temacie Zdjęcia w internecie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Mindmapping w temacie Do czego używam map myśli?
    15.01.2011, 22:07

    Wojciech K.:
    3 mapy odnośnie Excel 2007 - może się przyda
    Hola hola, koledzy! Jak robić najprościej mindmapy w Excelu 2007? Skończyło mi się już konto na mindmeisterze, więc chętnie się nauczę :)

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Szkolenia EFS w temacie szkolenia lub kursy języka włoskiego z EFS
    11.01.2011, 21:16

    Karolina Czechowska:
    Jak tylko będzie okazja napisać wniosek o dofinansowanie kursu językowego to się za to chetnie wezmę, a obszar realizacji na bank będzie w Wlkp, a Poznań jest w samym sercu :)
    WSJO ma trochę szkoleń językowych z EFS, ale niestety włoskiego czy francuskiego nie uświadczysz :(

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Savoir-vivre, czyli sztuka życia w temacie "Witam"
    17.12.2010, 15:20

    Przemysław Witkowski:
    Wg. mnie bezpiecznie jest zwykłe "dzień dobry" (oczywiście, jeżeli piszemy w dzień)
    Istotna jest pora pisania czy pora czytania maila?
    Pisząc o 2-3 w nocy, raczej pewne, że odbiorca zapozna się z nim rano.

    Co wtedy?

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Savoir Vivre w temacie Zaginane zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Savoir Vivre

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Dress Code czyli Etykieta Ubioru w temacie UBS dress code
    17.12.2010, 14:14

    andrzej W.:
    sie zastanowialem czy odpowiadac czy nie...ale ty modly to i moze odpowiem...
    Zastanawiam sie, czy odpowiadać czy nie, bo argument wieku jest co najmniej... hmm protekcjonalny.
    to co sie liczy dla klienta od jakikolwiek firmy to jest czy ma do czynienia z "madrymi" ludzi co beda mogli mu zagwarantowac ze beda prawidlowo dbali o jego interesy a nie uzywanie jakis trykow wygladowych, marketingowych co sa sztucznie zastosowane zeby go "chwilowo" zlymic przy decyzji i opini.

    Klient od UBS czeka dyskresji (no tak zeby fiskus danego kraju nie wiedzial ile ma na koncie), skutecznosci ( zeby pieniadze w dannym banku mu przynosili wiecej niz prawdziwa inflacja), i w specialnych sytuacjach (sluby, spadki, przekazywanie firmy, specialne operacje,...) mu to potrafila zalatwic bez problemow...
    Ale zgodzisz się, że ubiór jest postrzegany jako jedna z materialnych gwarancji jakości usług, o których piszesz wyżej?

  • Jakub Król
    Wpis na grupie Savoir Vivre w temacie Panie Nowak, pani Kowalska...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Savoir Vivre

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do