Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Kreatywność
Zarządzanie
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Project Management
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
czeski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Promocji
Biuro Promocji Miasta:
*** UEFA Euro 2012™ - członek zespołu ds. promocji:
http://www.youtube.com/watch?v=z5mdT0CX9fo
- negocjacje i koordynacja zagranicznej kampanii reklamowej "Come and Join" (telewizja zagraniczna, internet, wdrożenie aplikacji mobilnej),
- produkcja spotu reklamowego,
- przeprowadzanie postępowań przetargowych (opracowywanie przedmiotu zamówienia, wskaźników efektywności, hamonogramu prac).
*** Konsorcjum Marki Poznań - koordynator projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=fk-31jp_SRc
- opracowanie strategii rozwoju projektu i koordynacja wprowadzania nowych subbrandów (Made in Poznań, Inspired by Poznań i in.),
- bieżący kontakt z Partnerami (m.in. Allegro, Volkswagen Poznań, Bridgestone, Piotr i Paweł, NIVEA, Solaris, GlaxoSmithKline),
- realizacja projektów w ramach Konsorcjum (np. wystawa KOD MIASTA, pierwszy elektryczny autobus),
- produkcja filmu promocyjnego projektu, koordynacja kampanii reklamowej.
*** Poznań dla Ziemi - koordynator projektu:
http://tagi.newsweek.pl/poznan-dla-ziemi,29729,1
- negocjacje z producentami koncertów 2012: Bryan Adams, Faith No More,
- koordynacja produkcji z ramienia Miasta Poznań.
*** UEFA Euro 2012™ - członek zespołu ds. promocji:
http://www.youtube.com/watch?v=z5mdT0CX9fo
- negocjacje i koordynacja zagranicznej kampanii reklamowej "Come and Join" (telewizja zagraniczna, internet, wdrożenie aplikacji mobilnej),
- produkcja spotu reklamowego,
- przeprowadzanie postępowań przetargowych (opracowywanie przedmiotu zamówienia, wskaźników efektywności, hamonogramu prac).
*** Konsorcjum Marki Poznań - koordynator projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=fk-31jp_SRc
- opracowanie strategii rozwoju projektu i koordynacja wprowadzania nowych subbrandów (Made in Poznań, Inspired by Poznań i in.),
- bieżący kontakt z Partnerami (m.in. Allegro, Volkswagen Poznań, Bridgestone, Piotr i Paweł, NIVEA, Solaris, GlaxoSmithKline),
- realizacja projektów w ramach Konsorcjum (np. wystawa KOD MIASTA, pierwszy elektryczny autobus),
- produkcja filmu promocyjnego projektu, koordynacja kampanii reklamowej.
*** Poznań dla Ziemi - koordynator projektu:
http://tagi.newsweek.pl/poznan-dla-ziemi,29729,1
- negocjacje z producentami koncertów 2012: Bryan Adams, Faith No More,
- koordynacja produkcji z ramienia Miasta Poznań.
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Logistyki
Najważniejsze opracowane i wdrożone projekty: sponsoring III OOL, przeformatowane wydawnictwo Informator Kandydata 2011, nowa koncepcja obecności na targach, cykl spotkań Logistics Meetings.
Współpracowałem m.in. z firmami: DHL Express, Raben Group, Kuehne+Nagel, ProLogis, STILL.
- budowanie i realizowanie strategii marketingowej Szkoły i produktów
(program MBA, konkurs CSR, cykl LogisticsMeetings)
- opracowanie i wdrożenie nowej koncepcji sponsoringu III Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej - wzrost środków o 300%, patronat Ministerstwa Infrastruktury
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami reklamowymi, targowymi (briefing, kontrola wykonania)
Współpracowałem m.in. z firmami: DHL Express, Raben Group, Kuehne+Nagel, ProLogis, STILL.
- budowanie i realizowanie strategii marketingowej Szkoły i produktów
(program MBA, konkurs CSR, cykl LogisticsMeetings)
- opracowanie i wdrożenie nowej koncepcji sponsoringu III Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej - wzrost środków o 300%, patronat Ministerstwa Infrastruktury
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami reklamowymi, targowymi (briefing, kontrola wykonania)
wystawiono
Jakub Król jest osobą kreatywną, chętną do opracowywania nowych koncepcji marketingowych. Posiada dużą wiedzę z zakresu marketingu i dobrze porusza się w najnowszych trendach z tego zakresu. Proponuje dużo rozwiązań dodatkowych w trakcie realizacji kampanii marketingowej. Chętnie wdraża rozwiązania ułatwiające prace – bez trudu potrafi odnajdywać rynkowe możliwości zwiększające efektywność.
wystawiono
Jakub to człowiek, który tryska energią oraz optymizmem. Choć jest młodą osobą posiada spore doświadczenie interdyscyplinarne co pozwala mu na kreatyne podejście do różnych zadań i tematów. Znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne - łatwo nawiązuje kontakty a podczas pracy zespołowej dba o atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
klient
wystawiono
Jakub w czasie naszej współpracy sprawdził się jako osoba odpowiedzialna, skrupulatna, bardzo kontaktowa. Jest specjalistą w swojej dziedzinie i godny, polecenia współpracownikiem/usługodawcą.
współpracownik
wystawiono
Kuba jest znakomitym specjalistą w zakresie zarządzania marką. Intuicyjnie i z dużą lekkością potrafi zaprojektować świetną strategię marketingową, bazując na dostępnych i przeprowadzonych badaniach i analizach.
Dobrze czuje się w kontaktach z kluczowymi partnerami, co zaowocowało m.in. wzrostem ich aktywności i zainteresowaniem prowadzonymi przez uczelnie działaniami.
Do tego dusza towarzystwa i erudyta w jednym. Zawsze wspomoże konstruktywną i szczerą radą. Praca z Jakubem to czysta przyjemność ;-)
Dobrze czuje się w kontaktach z kluczowymi partnerami, co zaowocowało m.in. wzrostem ich aktywności i zainteresowaniem prowadzonymi przez uczelnie działaniami.
Do tego dusza towarzystwa i erudyta w jednym. Zawsze wspomoże konstruktywną i szczerą radą. Praca z Jakubem to czysta przyjemność ;-)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej przez platformy aukcyjne
- przygotowywanie haseł reklamowych
- tworzenie opisów produktów wraz ze zdjęciami
- zarządzanie promocją
- kontakty z klientami, zarządzanie zamówieniami
- tworzenie opisów produktów wraz ze zdjęciami
- zarządzanie promocją
- kontakty z klientami, zarządzanie zamówieniami
wystawiono
Jakub jest osobą utożsamiającą się z firmą, sumienną, samodzielną oraz bardzo zaangażowaną w powierzone mu zadania, które wykonuje szybko
i precyzyjnie. Pomysłowość, szybkość działania oraz duże poczucie estetyki sprawiają, że łatwo dostosowuje się do wymogów pracy. Łatwo również nawiązuje kontakt z ludźmi, chętnie pomaga kolegom, jest lubiany przez grupę, z którą współpracuje.
i precyzyjnie. Pomysłowość, szybkość działania oraz duże poczucie estetyki sprawiają, że łatwo dostosowuje się do wymogów pracy. Łatwo również nawiązuje kontakt z ludźmi, chętnie pomaga kolegom, jest lubiany przez grupę, z którą współpracuje.
marketer, projektant, audytor
freelancer
*** Działania w zakresie analizy i planowania marketingowego:
- koncepcja działania i promocji sieci soup barów (Marchewkowe Pole)
- przygotowanie i realizacja strategii wdrożenia nowego klubu premium (Kolaseum Sopot Fitness)
- prace w zespole modelu biznesowego produktów Ministerstwa Gospodarki (ePUAP)
- przygotowanie strategii wejścia na rynek polski dystrybutora nawierzchni stadionowych
- przygotowanie strategii marketingowej biura tłumaczeń biznesowych (GET24.pl)
- prace w zespole promocji międzynarodowego projektu rowerowego (Wlk. Brytania)
- opracowanie własnej marki odzieżowej dla sportów ekstremalnych (Yellow Snow)
- wspieranie komunikacji i marketingu poznańskiego oddziału PMI
- praca przy badaniach jakościowych (Synovate) oraz mystery shopper (certyf. ISC)
*** Projektowanie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych m.in. dla:
Vespa, Roche Polska, Green Energia Polska, Pernod Ricard, Książkowy Raj, GE Security (UTC Fire), EuroLabel, Law Synergy Moscow, Źle Urodzone, Poznań Marathon, Poznań Półmaraton, PFERD VSM, Unity Line, Triumph Motorcycles, Piaggio Polska, Metal Work, Yamaha Motorcycles, Tubes International, PFT
- koncepcja działania i promocji sieci soup barów (Marchewkowe Pole)
- przygotowanie i realizacja strategii wdrożenia nowego klubu premium (Kolaseum Sopot Fitness)
- prace w zespole modelu biznesowego produktów Ministerstwa Gospodarki (ePUAP)
- przygotowanie strategii wejścia na rynek polski dystrybutora nawierzchni stadionowych
- przygotowanie strategii marketingowej biura tłumaczeń biznesowych (GET24.pl)
- prace w zespole promocji międzynarodowego projektu rowerowego (Wlk. Brytania)
- opracowanie własnej marki odzieżowej dla sportów ekstremalnych (Yellow Snow)
- wspieranie komunikacji i marketingu poznańskiego oddziału PMI
- praca przy badaniach jakościowych (Synovate) oraz mystery shopper (certyf. ISC)
*** Projektowanie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych m.in. dla:
Vespa, Roche Polska, Green Energia Polska, Pernod Ricard, Książkowy Raj, GE Security (UTC Fire), EuroLabel, Law Synergy Moscow, Źle Urodzone, Poznań Marathon, Poznań Półmaraton, PFERD VSM, Unity Line, Triumph Motorcycles, Piaggio Polska, Metal Work, Yamaha Motorcycles, Tubes International, PFT
wystawiono
Bardzo udana współpraca. Szczerze polecam!
Szybko. Terminowo i profesjonalnie.
Świetny miły kontakt. Rzetelne podejście do pracy.
Dobry kontakt na linii: klient-wykonawca zlecenia!
Szybko. Terminowo i profesjonalnie.
Świetny miły kontakt. Rzetelne podejście do pracy.
Dobry kontakt na linii: klient-wykonawca zlecenia!
Szkolenia i kursy
* Zawodowe:
- Techniki kreatywne (Concordia Design, Poznań 2012)
- Badania socjologiczne w reklamie i jej skuteczność (WSB i SMG/KRC, Poznań 2012)
- Sztuka autoprezentacji (Integra, Witaszyce 2011)
- Praktyczne aspekty zamówień publicznych w dziedzinie reklamy (Kontrakt, Poznań 2011)
- Strategia budowania marki oraz pozycjonowanie strategiczne (Marketing Communication Academy, Warszawa 2010)
- Socialising - angielski w biznesie (Wyższa Szkoła Języków Obcych, Poznań 2010)
- PR przedsiębiorstwa społecznego (Centrum PISOP, Poznań 2009)
- Szkolenie z zakresu promocji dla trenerów organizacji pozarządowych (CSI, Perkoz 2006)
* Społeczne:
Islandia, Słowacja, Czechy, Polska
- Techniki kreatywne (Concordia Design, Poznań 2012)
- Badania socjologiczne w reklamie i jej skuteczność (WSB i SMG/KRC, Poznań 2012)
- Sztuka autoprezentacji (Integra, Witaszyce 2011)
- Praktyczne aspekty zamówień publicznych w dziedzinie reklamy (Kontrakt, Poznań 2011)
- Strategia budowania marki oraz pozycjonowanie strategiczne (Marketing Communication Academy, Warszawa 2010)
- Socialising - angielski w biznesie (Wyższa Szkoła Języków Obcych, Poznań 2010)
- PR przedsiębiorstwa społecznego (Centrum PISOP, Poznań 2009)
- Szkolenie z zakresu promocji dla trenerów organizacji pozarządowych (CSI, Perkoz 2006)
* Społeczne:
Islandia, Słowacja, Czechy, Polska
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- squash i tenis, sporty ekstremalne (nurkowanie, freeskiing, bike freeride),
- włoska kuchnia i motoryzacja
- włoska kuchnia i motoryzacja
Organizacje
ZHP (phm, ex szef zespołu promocji)
Inne
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zacięcie do negocjacji
- skuteczny mindmapping, brainstorming
- prawo jazdy kat. A, B
- Ratownik WOPR, nurek OWD PADI
- programy graficzne: Photoshop, CorelDraw, Autodesk 3ds Max
- zacięcie do negocjacji
- skuteczny mindmapping, brainstorming
- prawo jazdy kat. A, B
- Ratownik WOPR, nurek OWD PADI
- programy graficzne: Photoshop, CorelDraw, Autodesk 3ds Max
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXTREM BIKES-downhill vs. freeride
Grupa dla osób lubiących wysokie i dalekie loty. Po godzinach pracy, czas na extremalny wypoczynek.
Frisbee
Ultimate Frisbee to sport, który łączy szereg dyscyplin w jedną, to chyba jedyny sport, w którym ludzie potrafią połączyć zaciekła rywalizacje na boisku z pełnym poszanowaniem przeciwnika i
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski