Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie IT
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie usługami IT
Kierowanie ludźmi
Doradztwo techniczne
sprzedaż rozwiązań
Coaching i motywacja
Kierowanie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Praca w firmie dystrybucyjnej oferującej produkty i rozwiązania z branży informatycznej w szczególnosci marki Kyocera.
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów z sektora publicznego oraz prywatnego
Prowadzanie projektów
Budowa sieci dystrybucji produktów firmy jako wyłącznego dystrybutora rozwiązań/produktów
Promowanie marki KYOCERA
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Negocjacje handlowe
Uczestniczenie w przetargach oraz projektach długoterminowych
Kształtowanie wizerunku firmy
Zwiększenie rentowności oddziału łódzkiego
Zwiększenie portfela produktów oferowanych przez firmę
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów z sektora publicznego oraz prywatnego
Prowadzanie projektów
Budowa sieci dystrybucji produktów firmy jako wyłącznego dystrybutora rozwiązań/produktów
Promowanie marki KYOCERA
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Negocjacje handlowe
Uczestniczenie w przetargach oraz projektach długoterminowych
Kształtowanie wizerunku firmy
Zwiększenie rentowności oddziału łódzkiego
Zwiększenie portfela produktów oferowanych przez firmę
Z-ca Kierownika
Praca w firmie będącej wiodącym dostawcą produktów i usług z branży IT w makroregionie łódzkim (B2B). Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i budowanie trwałych więzi z klientami
Aktywizacja sprzedaży rozwiązań i produktów IT na polskim rynku
Koordynacja pracy handlowców mająca na celu zwiększenie rentowności działu i ciągłe podnoszenie udziału firmy w rynku
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Negocjacja kontraktów handlowych
Prowadzenie i nadzorowanie projektów i umów długoterminowych oraz inwestycji
Praca nad wzbogaceniem i odświeżeniem firmowej oferty przez wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów z branży IT
Udział w przetargach
Kształtowanie wizerunku firmy wśród klientów
Koordynacja działań marketingowych i handlowych
Pozyskiwanie i budowanie trwałych więzi z klientami
Aktywizacja sprzedaży rozwiązań i produktów IT na polskim rynku
Koordynacja pracy handlowców mająca na celu zwiększenie rentowności działu i ciągłe podnoszenie udziału firmy w rynku
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Negocjacja kontraktów handlowych
Prowadzenie i nadzorowanie projektów i umów długoterminowych oraz inwestycji
Praca nad wzbogaceniem i odświeżeniem firmowej oferty przez wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów z branży IT
Udział w przetargach
Kształtowanie wizerunku firmy wśród klientów
Koordynacja działań marketingowych i handlowych
Area Export Manger
Praca w firmie oferującej produkty i rozwiązania z branży medycznej.
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów zagranicznych branży medycznej
Aktywizacja sprzedaży na rynkach Europy Wschodniej, Centralnej i Południowej
Wprowadzanie nowych produktów i inicjacja sprzedaży na nowych rynkach
Partycypacja w targach branżowych poza granicami kraju
Stworzenie efektywnej sieci dystrybucji produktów firmy
Zwiększenie rentowności działu eksportu oraz generowanie założonego zysku
Promowanie marek firmy
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów zagranicznych branży medycznej
Aktywizacja sprzedaży na rynkach Europy Wschodniej, Centralnej i Południowej
Wprowadzanie nowych produktów i inicjacja sprzedaży na nowych rynkach
Partycypacja w targach branżowych poza granicami kraju
Stworzenie efektywnej sieci dystrybucji produktów firmy
Zwiększenie rentowności działu eksportu oraz generowanie założonego zysku
Promowanie marek firmy
Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
Handlowiec
Praca w firmie będącej liderem rynku w branży jubilerskiej
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kluczowych klientów w sektorze jubilerskim
Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Obsługa podmiotów zagranicznych
Wprowadzanie udoskonaleń w zakresie organizacji pracy biura
Stworzenie sieci dystrybucyjnej na terenie Polski w oparciu o marki firmy
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kluczowych klientów w sektorze jubilerskim
Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Obsługa podmiotów zagranicznych
Wprowadzanie udoskonaleń w zakresie organizacji pracy biura
Stworzenie sieci dystrybucyjnej na terenie Polski w oparciu o marki firmy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.