Jakub Komodziński

Kontroler Finansowy
Otwock, mazowieckie

Umiejętności

Analiza Analiza finansowa Sprawozdawczość finansowa Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Raportowanie i analizy SAP Hyperion Provys TV Office ArsPress DAAX

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Kontroler Finansowy
Cyfrowy Polsat S.A.
- team leader ds. programowych
- nadzór nad procesem i koncepcją ewidencji i budżetowania kosztów produkcji telewizyjnych i zużycia licencji programowych oraz kosztów marketingu
- nadzór nad jakością danych w systemie Provys i SAP z zakresu kosztów produkcji telewizyjnych, licencji programowych oraz kosztów marketingu
- nadzór nad rozliczaniem kosztów standardowych produkcji telewizyjnych, włączając rozliczanie odchyleń od kosztów standardowych
- współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Telewizji Polsat
- przygotowywanie analiz dla potrzeb raportowania giełdowego, prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej
- kontrola i analiza realizacji zadań budżetowych (analiza odchyleń)
Grupa Cyfrowy Polsat
Starszy Analityk Finansowy
Cyfrowy Polsat S.A.
Telewizja POLSAT S.A.
Starszy Analityk Finansowy
- współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej
- przygotowywanie analiz dla potrzeb raportowania giełdowego, prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Dyrektorów poszczególnych Pionów
- ewidencjonowanie zużycia licencji programowych
- tworzenie budżetów i prognoz długo- i krótkoterminowych
- kontrola i analiza realizacji zadań budżetowych (analiza odchyleń)
- aktywna współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz Spółkami powiązanymi
Telewizja POLSAT S.A.
Analityk Finansowy
Axel Springer Polska
Młodszy Analityk Finansowy
- przygotowywanie budżetów rocznych i forecastów
- bieżąca kontrola kosztów i przychodów
- kontrola prawidłowości księgowań
- sporządzanie raportów, analiz finansowych, biznes planów na potrzeby wewnętrzne Spółki oraz dla jednostki macierzystej
- badanie rentowności poszczególnych produktów i jednostek organizacyjnych firmy
- wsparcie audytów zewnętrznych
- kontrola i analiza realizacji zadań budżetowych (analiza odchyleń)
- prezentacja wyników Zarządowi Spółki
- tworzenie raportów w oparciu o standardy IFRS
- aktywna współpraca z działami Spółki.
Axel Springer Polska
pracownik biurowy w dziale księgowości
- utrzymywanie kontaktów z firmami współpracującymi z Wydawnictwem
- sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym i poprawności wystawienia
- przygotowywanie dokumentów pod płatności
- rozliczanie delegacji krajowych
- wystawianie not korygujących
- prowadzenie elektronicznego obiego dokumentów
Axel Springer Polska
praktyki zawodowe w Biurze Reklamy Prasy Codziennej
prowadzenie monitoringu prasy, analiza konkurencji

Szkolenia i kursy

"VBA dla początkujących"
"Excel dla zaawansowanych"
"Marketing dla nie-marketingowców"
"Budżetowanie i controlling"
"Podatki w przedsiębiorstwie"
"Asertywność w relacjach zawodowych"
"PowerPoint 2002"
"Kreatywność i innowacja w zakładzie pracy"
"Konsolidacja sprawozdań finansowych"
"Zarządzanie projektami zgodnie ze standardami PMI"
"Psychologiczne Aspekty Zarządzania - Szef, jak zawód"
"Zarządzanie Projektami wg standardów PMI - Gra Symulacyjna"
"Finanse i Rachunkowość od podstaw"
"Akademia księgowości" - certyfikowany kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego (kod zawodu 311301)

Edukacja

Logo
Kontroler Finansowy, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Ekonomia komunikacja ekonomiczna i społeczna - praca magisterska "Skuteczność przekazu reklamowego", magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Ekonomia komunikacja ekonomiczna i społeczna - praca licencjacka "Reklama jako narzędzie wywierania wpływu na konsumenta, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

reklama, psychologia reklamy, media

Inne

Prawo jazdy: kategoria B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dobry wizerunek
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
moda męska
moda męska
moda męska odmieniona przez wszystkie przypadki
Psychologia wyglądu
Psychologia wyglądu
Wolność wyboru naszego ubioru jest tylko pozorna. Zakładając to co nam się podoba, w czym czujemy się dobrze, ukazujemy jednocześnie wyraźnie naszą indywidualną osobowość, wewnętrzne problemy, przeżyc
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?