Umiejętności
Business Intelligence
DWH
T-SQL
Analiza
Optymalizacja zapytań SQL
PL / SQL
Warszawa
VBA Excel
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Informacji Zarządczej i Raportowania
- Rozwijanie i optymalizacja środowiska raportowego opartego na bazie Oracle zbudowanego z harmonogramu jobów przetwarzających wstępnie dane źródłowe (agregacja, optymalizacja do zapytań masowych) w celu umożliwienia skutecznego i spójnego raportowania cyklicznego i ad-hoc.
- Wsparcie procesu integracji Liberty i AXA Ubezpieczenia w obszarze raportowania operacyjnego. (tworzenie słownika pojęć, uzgadnianie metodologii, ujednolicanie raportowania operacyjnego)
- Koordynacja prac młodszych współpracowników, w ramach wykonywanych projektów. Wsparcie merytoryczne.
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: (UFG – raportowanie, jakość danych; Deloitte – raporty szkodowości na rynku ubezpieczeń majątkowych; KNF – raportowanie kwartalne)
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.)
- Wsparcie procesu integracji Liberty i AXA Ubezpieczenia w obszarze raportowania operacyjnego. (tworzenie słownika pojęć, uzgadnianie metodologii, ujednolicanie raportowania operacyjnego)
- Koordynacja prac młodszych współpracowników, w ramach wykonywanych projektów. Wsparcie merytoryczne.
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: (UFG – raportowanie, jakość danych; Deloitte – raporty szkodowości na rynku ubezpieczeń majątkowych; KNF – raportowanie kwartalne)
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.)
Starszy Specjalista ds. Informacji Zarządczej i Analiz
- Rozwijanie i optymalizacja środowiska raportowego opartego na bazie Oracle zbudowanego z harmonogramu jobów przetwarzających wstępnie dane źródłowe (agregacja, optymalizacja do zapytań masowych) w celu umożliwienia skutecznego i spójnego raportowania cyklicznego i ad-hoc.
- Wsparcie procesu integracji Liberty i AXA w obszarze raportowania operacyjnego. (tworzenie słownika pojęć, uzgadnianie metodologii, ujednolicanie raportowania operacyjnego)
- Koordynacja prac młodszych współpracowników, w ramach wykonywanych projektów. Wsparcie merytoryczne.
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: (UFG – raportowanie, jakość danych; Deloitte – raporty szkodowości na rynku ubezpieczeń majątkowych; KNF – raportowanie kwartalne)
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.)
- Wsparcie procesu integracji Liberty i AXA w obszarze raportowania operacyjnego. (tworzenie słownika pojęć, uzgadnianie metodologii, ujednolicanie raportowania operacyjnego)
- Koordynacja prac młodszych współpracowników, w ramach wykonywanych projektów. Wsparcie merytoryczne.
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: (UFG – raportowanie, jakość danych; Deloitte – raporty szkodowości na rynku ubezpieczeń majątkowych; KNF – raportowanie kwartalne)
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.)
Specjalista ds. Informacji Zarządczej i Analiz
- Stworzenie, rozwijanie i optymalizacja środowiska raportowego opartego na bazie Oracle zbudowanego z harmonogramu jobów przetwarzających wstępnie dane źródłowe (agregacja, optymalizacja do zapytań masowych) w celu umożliwienia skutecznego i spójnego raportowania cyklicznego i ad-hoc.
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.).
- Tworzenie wymagań biznesowych do rozbudowy hurtowni danych (kostki OLAP, Reporting Services).
- Raportowanie i analizy ad hoc głównie w obszarach: odnowień, obsługi klienta i płatności.
- Opieka i koordynacja rozwoju hurtowni danych: wybór kolejnych obszarów rozbudowy, koordynacja harmonogramu wdrożeń wydań, testów UAT, regresji.
- Realizacja projektu polegającego obsłudze systemowej nowego produktu. Analiza i dokumentacja techniczna, stworzenie narzędzia, wsparcie biznesu.
- Tworzenie cyklicznych analiz i raportów dla Zarządu i średniego managementu. (sprzedaż, szkody, rozliczenia, windykacja).
- Raportowanie i analizy ad hoc dla Zarządu i średniego managementu. (Oracle: PL-SQL, SQL, BI-Publisher; MS: SQL Server, T-SQL, Access, Excel, Power Pivot, VBA.).
- Tworzenie wymagań biznesowych do rozbudowy hurtowni danych (kostki OLAP, Reporting Services).
- Raportowanie i analizy ad hoc głównie w obszarach: odnowień, obsługi klienta i płatności.
- Opieka i koordynacja rozwoju hurtowni danych: wybór kolejnych obszarów rozbudowy, koordynacja harmonogramu wdrożeń wydań, testów UAT, regresji.
- Realizacja projektu polegającego obsłudze systemowej nowego produktu. Analiza i dokumentacja techniczna, stworzenie narzędzia, wsparcie biznesu.
- Tworzenie cyklicznych analiz i raportów dla Zarządu i średniego managementu. (sprzedaż, szkody, rozliczenia, windykacja).
Szkolenia i kursy
BA - Business Analysis (Analiza biznesowa) http://www.mtdc.pl/szkolenia/analiza-biznesowa/
podstawowe instrukcje zapytań przy użyciu języka MDX - Altkom.
Oracle Database 11g: Using SQL to Query Your Database - skillsoft.
prawo jazdy kat. B,
patent żeglarza jachtowego.
podstawowe instrukcje zapytań przy użyciu języka MDX - Altkom.
Oracle Database 11g: Using SQL to Query Your Database - skillsoft.
prawo jazdy kat. B,
patent żeglarza jachtowego.
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
Gry strategiczne, narty, tenis, żagle i podróże.
Grupy
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy