Doświadczenie zawodowe
![Mastermedia sp.j.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F060%2Ffirm_324540_53b6c7_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Regionalny przedstawiciel handlowy
- Rozwój rynku sprzedaży na terenie Królestwa Belgii i Holandii
- Bieżąca obsługa oraz utrzymywanie relacji bardzo dobrych biznesowych z klientami
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Prowadzenie akcji marketingowych i promocyjnych wśród wytypowanych klientów
- Wdrażanie oraz rozwój sieci franczyzowej na podległym terenie
- Bieżąca obsługa oraz utrzymywanie relacji bardzo dobrych biznesowych z klientami
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Prowadzenie akcji marketingowych i promocyjnych wśród wytypowanych klientów
- Wdrażanie oraz rozwój sieci franczyzowej na podległym terenie
![Arcus S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F080%2Ffirm_6224_6f6108_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. handlowych
- Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów z sektora publicznego oraz prywatnego
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
- Promowanie marki KYOCERA
- Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
- Negocjacje handlowe
- Kształtowanie wizerunku firmy
- Udział w imprezach targowych oraz konferencjach
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
- Promowanie marki KYOCERA
- Prowadzenie założonej strategii sprzedażowej
- Negocjacje handlowe
- Kształtowanie wizerunku firmy
- Udział w imprezach targowych oraz konferencjach
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator regionu
Euro Sklep S.A
- Monitorowanie rynku
- Weryfikacja potencjału rynku detalicznego
- Monitorowanie zmian zachodzących na rynku
- Pozyskiwanie potencjalnych partnerów
- Pozyskiwanie nowych sklepów
- Prezentowanie zasad współpracy wobec przyszłych franczyzobiorców
- Działania w zakresie obsługi franczyzy
- Sporządzanie i weryfikacja bazy potencjalnych kandydatów na franczyzobiorców
- Regularne wizytowanie podległych placówek
- Doradztwo i aktywne uczestnictwo w procesach dotyczących organizacji sklepu
- Współpraca z producentami oraz dostawcami uzupełniającymi w zakresie obsługi klientów sieci
- Inspirowanie i organizowanie lokalnych akcji promocyjnych
- Monitorowanie i nadzór nad przebiegiem centralnych akcji promocyjnych
- Współpraca zewnętrzna
- Współpraca z osobami funkcyjnymi w Oddziałach spółki Tradis, właściciele i osoby zarządzające u dystrybutorów lub producentów, z którymi spółka „Euro Sklep” ma podpisane umowy o współprace.
- Współpraca wewnętrzna
- Sprawozdawczość
- Weryfikacja potencjału rynku detalicznego
- Monitorowanie zmian zachodzących na rynku
- Pozyskiwanie potencjalnych partnerów
- Pozyskiwanie nowych sklepów
- Prezentowanie zasad współpracy wobec przyszłych franczyzobiorców
- Działania w zakresie obsługi franczyzy
- Sporządzanie i weryfikacja bazy potencjalnych kandydatów na franczyzobiorców
- Regularne wizytowanie podległych placówek
- Doradztwo i aktywne uczestnictwo w procesach dotyczących organizacji sklepu
- Współpraca z producentami oraz dostawcami uzupełniającymi w zakresie obsługi klientów sieci
- Inspirowanie i organizowanie lokalnych akcji promocyjnych
- Monitorowanie i nadzór nad przebiegiem centralnych akcji promocyjnych
- Współpraca zewnętrzna
- Współpraca z osobami funkcyjnymi w Oddziałach spółki Tradis, właściciele i osoby zarządzające u dystrybutorów lub producentów, z którymi spółka „Euro Sklep” ma podpisane umowy o współprace.
- Współpraca wewnętrzna
- Sprawozdawczość
![Sygel-Jool](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Handlowiec
- Realizowanie planów sprzedażowych firmy
- Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i marketingowych
- Monitorowanie akcji promocyjnych oraz programów lojalnościowych i motywacyjnych wśród klientów
- Windykacja należności
- Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i marketingowych
- Monitorowanie akcji promocyjnych oraz programów lojalnościowych i motywacyjnych wśród klientów
- Windykacja należności
Szkolenia i kursy
Zarządzanie obszarem przez koordynatorów w sieci detalicznej.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
![HaeRowcy i PeHowcy](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_30446_f05ad5_tiny.jpg)
HaeRowcy i PeHowcy
Czyli jak zatrudniać ludzi do sprzedaży... Przedstawiciel Handlowy PL - co jeszcze możemy razem zrobić
![Sprzedaż](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_387_abe0d5_tiny.jpg)
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
![Squash](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_558_262b64_tiny.jpg)
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
![ZAAWANSOWANA PERSWAZJA](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_13106_7fd720_tiny.jpg)
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?