Jakub Kaliciński

Corporate Key Account Manager w iSpot APR SAD sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Call Center Cloud Computing CRM Oprogramowanie ERP Google Analytics Teleinformatyka Joomla Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Komunikacja mobilna MPLS Negocjacje New Business Development Prestashop Project Management Raportowanie i analizy Zarządzanie Sprzedażą SAP Centrala telefoniczna Telekomunikacja VPN Zarządzanie zespołem IT PBX VPBX Kolokacja - DATA CENTER prawo jazdy kategorii B, mobilność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Corporate Key Account Manager
iSpot Apple Premium Reseller SAD sp. z o.o.
• aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy w kanale B2B
• przygotowanie ofert handlowych w oparciu o dokonaną diagnozę potrzeb klienta
• budowanie długofalowej relacji z portfelem klientów SAD
• realizowanie planów sprzedażowych założonych w budżecie
• przygotowanie prezentacji i składanie ofert handlowych
• monitorowanie rynku pod kątem zamówień publicznych, aktywny udział w realizacji przetargów
• prowadzenie projektów sprzedażowych w zakresie nowych technologii
• monitorowanie potrzeb rynku i analiza działań konkurencji pod kątem prowadzenia i rozwoju procesów sprzedaży w danym obszarze
• opracowanie i przekraczanie złożonych celów sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów dla klienta biznesowego
• dbanie o dobre imię firmy i budowanie wizerunku marki premium
T-Mobile Polska S.A.
Large Account Manager
• budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci t-mobile w Polsce i Europie;
• pozyskiwanie i utrzymanie klientów korporacyjnych;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• kompleksowa sprzedaż produktów, usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych (ICT) do klientów korporacyjnych;
• współodpowiedzialność za obsługę posprzedażową klientów strategicznych;
• prowadzenie negocjacji handlowych, opracowanie ofert specjalnych i przygotowywanie umów dla klientów korporacyjnych;
• wspieranie terminowego dostarczanie produktów i usług przypisanym klientom;
• organizowanie szkoleń i prezentacji dotyczących usług i produktów dla klientów obsługiwanego segmentu.
Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi Klientami w oparciu o partnerstwo
• oferowanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych
• raportowanie Sprzedaży
• dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej, jakości świadczonych usług
• aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych
• sprzedaż kompleksowej oferty produktowej
• monitorowanie działań konkurencji
• stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
• zarządzanie cyklem realizacji projektu, od analizy potrzeb, określenie etapów wdrożenia, po wyłonienie teamu wspierającego działanie, nadzór nad realizacją, wdrożenie po obsługę post-wdrożeniową
Logo
Key Account Manager
UWiK Sp. z o.o.
• aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie tożsamości firmy na rynku
• obsługa klientów firmy, budowanie długoterminowych kontaktów partnerskich,
• opieka nad klientami korporacyjnymi,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
Logo
Sales Manager / E- commerce Manager
AGDMedia Sp. z o.o. (Spółka w grupie kapitałowej AMICA WRONKI S.A.)
• analiza rynku;
• budowanie efektywnej sprzedaży
• budowanie wizerunku Marki
• kontrola nad realizacją planu budżetowego;
• koordynowanie projektów e-commerce
• poprawa efektywności zarządzania sprzedażą
• tworzenie kompleksowej oferty dla dużej grupy odbiorców
• utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi odbiorcami
• wdrażanie projektów marketingowych;
• współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy
• współtworzenie i realizowanie budżetu
• współtworzenie strategicznych planów sprzedaży i ich realizacja
• zarządzanie wizerunkiem, ofertą sklepu
• zarządzanie zespołem handlowców
Phinance S.A.
Doradca Finansowy
• sprzedaż produktów bankowych / inwestycyjnych
• pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych w zakresie doradztwa finansowego
Logo
Technik elektronik w dziale MOTOROLA
A Novo UK Ltd.
• naprawy na poziomie 1-3 (w tym lutowanie układów BGA)
Sacel Polska
Technik Elektronik w dziale MOTOROLA
• naprawy na poziomie 1-3 (w tym lutowanie układów BGA)

Szkolenia i kursy

15.04.2010 Warsztaty trenerskie - warsztaty dotyczące umiejętności prowadzenia prezentacji; autorstwa „GrupaSet”

14.04.2010 Przywództwo-lider, czy kierownik- warsztaty dotyczące umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi; autorstwa „GrupaSet”

24.02.2011 „Negocjacje, komunikacja i autoprezentacja w biznesie” -seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”

23.03.2011 „Nowoczesne formy marketingu” - seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”

20.05.2011 „Podstawy przedsiębiorczości” – kurs e-learning autorstwa Portal Edukacji Ekonomicznej NBPortal.pl

Edukacja

Logo
Zarządzanie w Biznesie, magisterskie
Uczelnia Łazarskiego
Logo
Biznes Międzynarodowy, licencjackie
Uczelnia Łazarskiego

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

• Podróże, w szczególności Włochy;
• Historia XX wieku - II Wojna Światowa;
• Nowoczesne Technologie

Organizacje

• Kluczowy użytkownik przy projektowaniu i wdrażaniu systemu ERP i PrestaShop (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Zoptymalizowanie procesów sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost obrotu 10-30% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Zaimplementowanie narzędzi sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost konwersji o 2% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Przekroczenie zakładanych planów sprzedażowych o 10-25% w roku 2012 (AGDMedia Sp. z o.o,)
• Wdrożenie i dostosowanie do profilu firmy systemu CRM (UWiK Sp. z o.o.)

Inne

• doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klienta
• umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
• obsługa komputera :
- biegła znajomość MS Office;
- podstawy Power Point i MS Project
- biegła znajomość systemu ERP GAM Eden –potwierdzona Certyfikatem
- podstawowa znajomość systemu ERP- Navision
- biegła znajomość systemu CMS Joomla!
- biegła znajomość systemu PrestaShop
• czynne prawo jazdy kat. B

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy