Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Call Center
Cloud Computing
CRM
Oprogramowanie ERP
Google Analytics
Teleinformatyka
Joomla
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Komunikacja mobilna
MPLS
Negocjacje
New Business Development
Prestashop
Project Management
Raportowanie i analizy
Zarządzanie Sprzedażą
SAP
Centrala telefoniczna
Telekomunikacja
VPN
Zarządzanie zespołem
IT
PBX
VPBX
Kolokacja - DATA CENTER
prawo jazdy kategorii B, mobilność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Corporate Key Account Manager
iSpot Apple Premium Reseller SAD sp. z o.o.
• aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy w kanale B2B
• przygotowanie ofert handlowych w oparciu o dokonaną diagnozę potrzeb klienta
• budowanie długofalowej relacji z portfelem klientów SAD
• realizowanie planów sprzedażowych założonych w budżecie
• przygotowanie prezentacji i składanie ofert handlowych
• monitorowanie rynku pod kątem zamówień publicznych, aktywny udział w realizacji przetargów
• prowadzenie projektów sprzedażowych w zakresie nowych technologii
• monitorowanie potrzeb rynku i analiza działań konkurencji pod kątem prowadzenia i rozwoju procesów sprzedaży w danym obszarze
• opracowanie i przekraczanie złożonych celów sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów dla klienta biznesowego
• dbanie o dobre imię firmy i budowanie wizerunku marki premium
• przygotowanie ofert handlowych w oparciu o dokonaną diagnozę potrzeb klienta
• budowanie długofalowej relacji z portfelem klientów SAD
• realizowanie planów sprzedażowych założonych w budżecie
• przygotowanie prezentacji i składanie ofert handlowych
• monitorowanie rynku pod kątem zamówień publicznych, aktywny udział w realizacji przetargów
• prowadzenie projektów sprzedażowych w zakresie nowych technologii
• monitorowanie potrzeb rynku i analiza działań konkurencji pod kątem prowadzenia i rozwoju procesów sprzedaży w danym obszarze
• opracowanie i przekraczanie złożonych celów sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów dla klienta biznesowego
• dbanie o dobre imię firmy i budowanie wizerunku marki premium
Large Account Manager
• budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci t-mobile w Polsce i Europie;
• pozyskiwanie i utrzymanie klientów korporacyjnych;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• kompleksowa sprzedaż produktów, usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych (ICT) do klientów korporacyjnych;
• współodpowiedzialność za obsługę posprzedażową klientów strategicznych;
• prowadzenie negocjacji handlowych, opracowanie ofert specjalnych i przygotowywanie umów dla klientów korporacyjnych;
• wspieranie terminowego dostarczanie produktów i usług przypisanym klientom;
• organizowanie szkoleń i prezentacji dotyczących usług i produktów dla klientów obsługiwanego segmentu.
• pozyskiwanie i utrzymanie klientów korporacyjnych;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• kompleksowa sprzedaż produktów, usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych (ICT) do klientów korporacyjnych;
• współodpowiedzialność za obsługę posprzedażową klientów strategicznych;
• prowadzenie negocjacji handlowych, opracowanie ofert specjalnych i przygotowywanie umów dla klientów korporacyjnych;
• wspieranie terminowego dostarczanie produktów i usług przypisanym klientom;
• organizowanie szkoleń i prezentacji dotyczących usług i produktów dla klientów obsługiwanego segmentu.
Key Account Manager
budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi Klientami w oparciu o partnerstwo
• oferowanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych
• raportowanie Sprzedaży
• dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej, jakości świadczonych usług
• aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych
• sprzedaż kompleksowej oferty produktowej
• monitorowanie działań konkurencji
• stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
• zarządzanie cyklem realizacji projektu, od analizy potrzeb, określenie etapów wdrożenia, po wyłonienie teamu wspierającego działanie, nadzór nad realizacją, wdrożenie po obsługę post-wdrożeniową
• oferowanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych
• raportowanie Sprzedaży
• dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej, jakości świadczonych usług
• aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych
• sprzedaż kompleksowej oferty produktowej
• monitorowanie działań konkurencji
• stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
• zarządzanie cyklem realizacji projektu, od analizy potrzeb, określenie etapów wdrożenia, po wyłonienie teamu wspierającego działanie, nadzór nad realizacją, wdrożenie po obsługę post-wdrożeniową
Sales Manager / E- commerce Manager
AGDMedia Sp. z o.o. (Spółka w grupie kapitałowej AMICA WRONKI S.A.)
• analiza rynku;
• budowanie efektywnej sprzedaży
• budowanie wizerunku Marki
• kontrola nad realizacją planu budżetowego;
• koordynowanie projektów e-commerce
• poprawa efektywności zarządzania sprzedażą
• tworzenie kompleksowej oferty dla dużej grupy odbiorców
• utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi odbiorcami
• wdrażanie projektów marketingowych;
• współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy
• współtworzenie i realizowanie budżetu
• współtworzenie strategicznych planów sprzedaży i ich realizacja
• zarządzanie wizerunkiem, ofertą sklepu
• zarządzanie zespołem handlowców
• budowanie efektywnej sprzedaży
• budowanie wizerunku Marki
• kontrola nad realizacją planu budżetowego;
• koordynowanie projektów e-commerce
• poprawa efektywności zarządzania sprzedażą
• tworzenie kompleksowej oferty dla dużej grupy odbiorców
• utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi odbiorcami
• wdrażanie projektów marketingowych;
• współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy
• współtworzenie i realizowanie budżetu
• współtworzenie strategicznych planów sprzedaży i ich realizacja
• zarządzanie wizerunkiem, ofertą sklepu
• zarządzanie zespołem handlowców
Szkolenia i kursy
15.04.2010 Warsztaty trenerskie - warsztaty dotyczące umiejętności prowadzenia prezentacji; autorstwa „GrupaSet”
14.04.2010 Przywództwo-lider, czy kierownik- warsztaty dotyczące umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi; autorstwa „GrupaSet”
24.02.2011 „Negocjacje, komunikacja i autoprezentacja w biznesie” -seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”
23.03.2011 „Nowoczesne formy marketingu” - seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”
20.05.2011 „Podstawy przedsiębiorczości” – kurs e-learning autorstwa Portal Edukacji Ekonomicznej NBPortal.pl
14.04.2010 Przywództwo-lider, czy kierownik- warsztaty dotyczące umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi; autorstwa „GrupaSet”
24.02.2011 „Negocjacje, komunikacja i autoprezentacja w biznesie” -seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”
23.03.2011 „Nowoczesne formy marketingu” - seminarium autorstwa „Architektura Biznesu”
20.05.2011 „Podstawy przedsiębiorczości” – kurs e-learning autorstwa Portal Edukacji Ekonomicznej NBPortal.pl
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
• Podróże, w szczególności Włochy;
• Historia XX wieku - II Wojna Światowa;
• Nowoczesne Technologie
• Historia XX wieku - II Wojna Światowa;
• Nowoczesne Technologie
Organizacje
• Kluczowy użytkownik przy projektowaniu i wdrażaniu systemu ERP i PrestaShop (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Zoptymalizowanie procesów sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost obrotu 10-30% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Zaimplementowanie narzędzi sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost konwersji o 2% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Przekroczenie zakładanych planów sprzedażowych o 10-25% w roku 2012 (AGDMedia Sp. z o.o,)
• Wdrożenie i dostosowanie do profilu firmy systemu CRM (UWiK Sp. z o.o.)
• Zoptymalizowanie procesów sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost obrotu 10-30% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Zaimplementowanie narzędzi sprzedażowych, co wpłynęło na wzrost konwersji o 2% (AGDMedia Sp. z o.o.)
• Przekroczenie zakładanych planów sprzedażowych o 10-25% w roku 2012 (AGDMedia Sp. z o.o,)
• Wdrożenie i dostosowanie do profilu firmy systemu CRM (UWiK Sp. z o.o.)
Inne
• doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klienta
• umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
• obsługa komputera :
- biegła znajomość MS Office;
- podstawy Power Point i MS Project
- biegła znajomość systemu ERP GAM Eden –potwierdzona Certyfikatem
- podstawowa znajomość systemu ERP- Navision
- biegła znajomość systemu CMS Joomla!
- biegła znajomość systemu PrestaShop
• czynne prawo jazdy kat. B
• umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
• obsługa komputera :
- biegła znajomość MS Office;
- podstawy Power Point i MS Project
- biegła znajomość systemu ERP GAM Eden –potwierdzona Certyfikatem
- podstawowa znajomość systemu ERP- Navision
- biegła znajomość systemu CMS Joomla!
- biegła znajomość systemu PrestaShop
• czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy