Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
nowe media
Reklama online
Social Media
Social Media Marketing
Sponsorowanie
Web Analytics
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
właściciel
kacprzak.com
Full service w zakresie marketingu interaktywnego i sportowego, z naciskiem na konsulting.
Wybrane projekty:
- doradztwo przy rebrandingu Polskiej Ligi Koszykówki,
- przygotowanie kompleksowego projektu nowej strony plk.pl – struktura, mechanizmy, brief kreatywny,
- doradztwo i prowadzenie projektów interaktywnych dla klientów Testa Communications Sp. z o.o.
- doradztwo i prowadzenie projektów interaktywnych dla klientów Codivate
- stworzenie oferty sponsoringowej dla sekcji koszykówki Legia Warszawa,
- doradztwo dotyczące badania kibiców koszykówki dla Pentagon Research,
- doradztwo marketingowe dla ProcomAd Sp. z o.o.
- prowadzenie zajęć ze studentami na WDiNP UW.
Wybrane projekty:
- doradztwo przy rebrandingu Polskiej Ligi Koszykówki,
- przygotowanie kompleksowego projektu nowej strony plk.pl – struktura, mechanizmy, brief kreatywny,
- doradztwo i prowadzenie projektów interaktywnych dla klientów Testa Communications Sp. z o.o.
- doradztwo i prowadzenie projektów interaktywnych dla klientów Codivate
- stworzenie oferty sponsoringowej dla sekcji koszykówki Legia Warszawa,
- doradztwo dotyczące badania kibiców koszykówki dla Pentagon Research,
- doradztwo marketingowe dla ProcomAd Sp. z o.o.
- prowadzenie zajęć ze studentami na WDiNP UW.
konsultant zewnętrzny/Online Marketing Manager
Zakres obowiązków:
- bieżące zarządanie bannerami/prezentowanymi zakładami sportowymi,
- planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych (Internet, PR, prasa, marketing wirusowy, konkursy),
- współpraca z centralą w zakresie globalnych kampanii komunikacyjnych,
- koordynacja projektów sponsoringowych,
- pozyskiwanie i współpraca z kluczowymi partnerami – portalami i serwisami sportowymi,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług: dom mediowy, agencja SEO&SEM, agencja eventowa, agencja PR, agencja interaktywna,
- współpraca z dziennikarzami i blogerami,
- stworzenie koncepcji i zarządzanie projektem www.sportandmore.pl,
- raportowanie do country managera.
- bieżące zarządanie bannerami/prezentowanymi zakładami sportowymi,
- planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych (Internet, PR, prasa, marketing wirusowy, konkursy),
- współpraca z centralą w zakresie globalnych kampanii komunikacyjnych,
- koordynacja projektów sponsoringowych,
- pozyskiwanie i współpraca z kluczowymi partnerami – portalami i serwisami sportowymi,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług: dom mediowy, agencja SEO&SEM, agencja eventowa, agencja PR, agencja interaktywna,
- współpraca z dziennikarzami i blogerami,
- stworzenie koncepcji i zarządzanie projektem www.sportandmore.pl,
- raportowanie do country managera.
marketing & pr manager
Zakres obowiązków:
- zarządzanie działem marketingu,
- analizy i badania rynku,
- planowanie marketingowe – strategiczne i operacyjne,
- współtworzenie nowych produktów/biznesów,
- planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych (Internet, PR, materiały drukowane, marketing wirusowy,
- zarządzanie projektami internetowymi,
- pozyskiwanie kluczowych partnerów,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,
- raportowanie do prezesa zarządu.
- zarządzanie działem marketingu,
- analizy i badania rynku,
- planowanie marketingowe – strategiczne i operacyjne,
- współtworzenie nowych produktów/biznesów,
- planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych (Internet, PR, materiały drukowane, marketing wirusowy,
- zarządzanie projektami internetowymi,
- pozyskiwanie kluczowych partnerów,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,
- raportowanie do prezesa zarządu.
Key Account Manager/Sales Manager
Jako Sales Manager:
- zarządzanie działem sprzedaży,
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- akceptowanie i prezentacja ofert,
- rekrutacja,
- prowadzenie szkoleń,
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta,
- raportowanie do dyrektora pionu SMI.
Jako Key Account Manager:
- aktywne pozyskiwanie klientów,
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- tworzenie i prezentacja ofert,
- negocjowanie kontraktów,
- zarządzanie projektami,
- raportowanie do dyrektora pionu SMI.
- zarządzanie działem sprzedaży,
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- akceptowanie i prezentacja ofert,
- rekrutacja,
- prowadzenie szkoleń,
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta,
- raportowanie do dyrektora pionu SMI.
Jako Key Account Manager:
- aktywne pozyskiwanie klientów,
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- tworzenie i prezentacja ofert,
- negocjowanie kontraktów,
- zarządzanie projektami,
- raportowanie do dyrektora pionu SMI.
Project Manager/New Business Manager
- aktywne pozyskiwanie klientów
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- tworzenie i prezentacja ofert,
- negocjowanie kontraktów,
- zarządzanie projektami,
- raportowanie do dyrektora oddziału warszawskiego.
- opracowywanie strategii rozwiązań,
- doradztwo,
- tworzenie i prezentacja ofert,
- negocjowanie kontraktów,
- zarządzanie projektami,
- raportowanie do dyrektora oddziału warszawskiego.
Szkolenia i kursy
Uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych dotyczących: technik sprzedaży, technik prezentacyjnych, marketingu interaktywnego, systemów CMS, rozwiązań e-commerce,
zarządzania projektami, marketingu w wyszukiwarkach.
Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych: Profesjonalna prezentacja handlowa, Zarządzanie projektami wg metodologii Prince 2.0, Dobór i selekcja pracowników, Okresowe oceny pracowników.
Uczestnictwo w licznych konferencjach organizowanych przez ECU-Marketing, Instytut Zarządzania, Experter, Internet Standard z zakresu: marketingu i e - marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, portali korporacyjnych, marketingu sportowego.
zarządzania projektami, marketingu w wyszukiwarkach.
Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych: Profesjonalna prezentacja handlowa, Zarządzanie projektami wg metodologii Prince 2.0, Dobór i selekcja pracowników, Okresowe oceny pracowników.
Uczestnictwo w licznych konferencjach organizowanych przez ECU-Marketing, Instytut Zarządzania, Experter, Internet Standard z zakresu: marketingu i e - marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, portali korporacyjnych, marketingu sportowego.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Koszykówka, wędkarstwo, historia, fotografia, podróże.
Inne
Sędzia koszykarski w latach 1995-2009.
Własna działalność gospodarcza pozwalająca na rozliczenia firma-firma.
Administrator [url=http://www.facebook.com/groups/marketingsportu2010/]grupy Marketing Sportu[/url] na Facebook.com.
Publikacje:
„Portal korporacyjny receptą na info-chaos”, Teleinfo 16/2005
„Firmowy serwwwis – spacerek czy droga przez mękę?”, Teleinfo 18/2005
“Wszyscy zapłacimy za recykling sprzętu”, Teleinfo 24/2005
“Wyszukiwarka wypromuje Twoją firmę”, Teleinfo 27/2005
“Nowa siła wyszukiwarki”, Marketing w praktyce 12/2005
“Reklama w kontekście”, Marketing w praktyce 4/2006
Wystąpienia
[url=http://video.google.com/videoplay?docid=-4200864666330942914]10 GrillIT - Rola wyszukiwarki w usability sklepu internetowego[/url]
Własna działalność gospodarcza pozwalająca na rozliczenia firma-firma.
Administrator [url=http://www.facebook.com/groups/marketingsportu2010/]grupy Marketing Sportu[/url] na Facebook.com.
Publikacje:
„Portal korporacyjny receptą na info-chaos”, Teleinfo 16/2005
„Firmowy serwwwis – spacerek czy droga przez mękę?”, Teleinfo 18/2005
“Wszyscy zapłacimy za recykling sprzętu”, Teleinfo 24/2005
“Wyszukiwarka wypromuje Twoją firmę”, Teleinfo 27/2005
“Nowa siła wyszukiwarki”, Marketing w praktyce 12/2005
“Reklama w kontekście”, Marketing w praktyce 4/2006
Wystąpienia
[url=http://video.google.com/videoplay?docid=-4200864666330942914]10 GrillIT - Rola wyszukiwarki w usability sklepu internetowego[/url]
Grupy
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Axure RP
Zapraszam wszystkich którzy znają, chcą poznać, lub pracują w Axure RP, Axure RP Pro, lub poprostu prototypują
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Bukmacherzy i rozrywka online
Grupa skupia ludzi zwiaznych z branza bukmacherstwa
i rozrywki online, wymiana opinii na temat rozwoju branzy i barier rozwoju
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!