Jakub Józefowicz

Brand manager ale kino! / CYFRA+ channels manager, Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o.

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Band manager ale kino! / CYFRA+ channels manager
Brand manager ale kino!
Opracowywanie strategii marketingowej kanału ale kino!
Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Działania btl i PR. Współpraca z domem mediowym, agencją kreatywną, agencją BTL i agencją PR.
Monitoring i analiza wskaźników oglądalności kanału i konkurencji oraz nadzór nad stroną internetową kanału -
organizacja, wdrażanie i koordynacja działań lojalizujących dla widzów ale kino! Współpraca z partnerami zewnętrznymi, w tym medialnymi, nadzór nad działaniami PR.
Przygotowywanie propozycji filmowych wydarzeń specjalnych
Opracowywanie i nadzór nad badaniami rynku na potrzeby ale kino!
Realizacja i planowanie budżetu marketingowego.
Przygotowanie i prowadzenie przetargu na agencję reklamową dla ale kino! i kanałów tematycznych .

CYFRA+ Channels Manager
Współpraca z kanałami tematycznymi przy akcjach promocyjnych skierowanych do abonentów Cyfry+
Współpraca z nadawcami kanałów tematycznych i stacji radiowych przy realizacji umów licencyjnych, określanie warunków tych umów. Negocjacje.
Przygotowywanie comiesięcznych raportów abonenckich dla kanałów tematycznych, nadzór zgodności faktur licencyjnych z przygotowywanymi raportami.
Canal + platforma
Starszy koordynator ds. CRM i szkoleń
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu oferty programowej kanałów tematycznych CYFRY+.
Opracowywanie lojalnościowych akcji promocyjnych - akcje i promocje antychurn, upgrade, samplingi produktowe.
Analiza bazy abonenckiej, dostosowywanie promocji do segmentów portfolio.
Canal + platforma
Specjalista ds. marketingu lojalnościowego
Analiza bazy abonenckiej. Data-mining.
Przygotowywanie projektów antychurnowych
Przygotowywanie segmentacji abonentów CYFRY+.
Analiza działań up-sellingowych i retencyjnych oraz przygotowywanie nowych.
Praca nad programem lojalnościowym.
Logo
Specjalista ds. marketingu kanałów Premium
UPC Polska / WizjaTV
Opracowanie kampanii marketingowych kanałów premiowych: HBO, Private Gold, Wizja Sport,
Marketing sportowy – promocja marki UPC/Wizja TV na arenach sportowych.
Kampanie marketingowe kanału sportowego Wizja Sport (atl i btl). Współpraca z klubami sportowymi i sportowcami.
Umowy sponsoringowe.
Współpraca z agencją reklamową, domem mediowym i agencją eventową. Koordynacja road-shows.
Logo
Handlowiec w biurze reklamy dziennika "Życie"
Wydawnictwo "wolne słowo"
Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla agencji reklamowych, domów mediowych i klientów instytucjonalnych
Analiza rynku reklamy.
Negocjowanie umów
Realizacja kampanii i koordynacja budżetów.
Logo
Junior account manager
Agencja reklamowa "Capitol"
Opracowywanie strategii akcji marketingowych.
Organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi.
Koordynacja pracy poszczególnych działów w agencji - kreacji, mediów, produkcji.
Prezentacja propozycji kampanii Klientom agencji.
PolCard S.A.
Referent w dziale reklamacji.
Rozpatrywanie reklamacji posiadaczy kart zagranicznych banków.
Współpraca z zagranicznymi bankami, wystawcami kart.

Szkolenia i kursy

Szkolenie trenerskie „Telesprzedaż i telemarketing” - Certyfikat Trenera Wewnętrznego.
„Efektywna komunikacja w zespole”
„Efektywne planowanie czasu”
„Kreatywne rozwiązywanie problemów”
"Badania marketingowe i CRM"

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport: piłka nożna, koszykówka
Dobry film, wciągejące seriale.
Aktywny wypoczynek: narty, łyżwy, rower.

Grupy

Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie