Jakub Jasinski

Duty Manager, Superquinn/ Blackrock - Dublin
Dublin, zagranica

Doświadczenie zawodowe

Logo
Duty Manager
Superquinn/ Blackrock - Dublin
GŁÓWNE CELE I ZASADY NA STANOWISKU
Prowadzenie najwyżej obrotowego działu Fresh w całej Irlandii o obrotach rocznych przekraczających 30 mln złotych. Operowanie na rynku Premium (Blackrock – Dublin) w sieci prezentującej najwyższe standardy w biznesie Retail w Irlandii.
Osiąganie założonych celów poprzez aktywne zarządzanie grupą 15 pracowników w oparciu o przyjęte zasady i procedury. Ciągła praca nad podnoszeniem standardów operacyjnych oraz obsługi klienta.
Rozwijanie umiejętności pracowników, ciągłe stymulowanie do pracy zespołowej oraz wspólne poszukiwanie jak najlepszych rozwiązań pomagających podnosić efektywność.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I OBOWIĄZKI

• Dostarczanie standardów zapisanych w misji firmy
• Zapewnienie, że prowadzony dział dostarcza zaplanowane rezultaty sprzedażowo- kosztowe
• Zapewnienie, że zasady związane z bezpieczeństwem żywności są priorytetem wszystkich podlegających pracowników
• Optymalne zarządzanie kosztami pracy, gospodarką magazynową, procesem zamówień (w oparciu o SAP system) i ciągłe poszukiwanie rozwiązań poprawiających poziom realizowanej marży
• Zapewnienie absolutnie najwyższego poziomu obsługi klienta
• Branie odpowiedzialności za prowadzenie całego Marketu gdy to konieczne (w praktyce kilka godzin każdego tygodnia)
BP Polska
Retail Territory Manager (Operations)
GŁÓWNE CELE I ZASADY NA STANOWISKU
Osiąganie zaplanowanych celów w prowadzonym regionie, dzięki efektywnemu zarządzaniu zespołem i odpowiedniemu wykorzystaniu majątku firmy. Bezpośrednia odpowiedzialność za 15 stacji BP (w Warszawie) oraz grupę pracowników przekraczającą 300 osób.
Szkolenie rozwoju managerów i pracowników, wspieranie pracy zespołowej, pomoc w rozwoju osobistym – przy użyciu oceny wyników. Zapewnienie ponadprzeciętnej jakości obsługi dla klientów, zarządzanie w oparciu o pracę zespołową, zapewnienie jak najwyższej rentowności prowadzonego regionu.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I OBOWIĄZKI
1. Kierownictwo i szkolenia: Szkolenia i wsparcie dla Kierowników Stacji oraz dla pracowników, aby umożliwić im osiągnięcie jak najwyższego poziomu wiedzy niezbędnej dla efektywnego zarządzania biznesem. Aktywne rozwijanie poczucia wspólnoty w zespołach i ciągłe poszukiwanie efektu synergii. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych. Zapewnienie, że Kierownicy Stacji monitorują ukończenie szkoleń przez podległych im pracowników.
2. Rekrutacja pracowników : Zapewnienie, że wszyscy nowi pracownicy spełniają wymagania Spółki, procedury HR są stosowane podczas rekrutacji, a cała dokumentacja (dane personalne) jest wypełniana zgodnie z procedurami stosowanymi przez Spółkę i przesyłana do działu HR zgodnie z ustalonymi terminami. Rekrutacja na stanowisko Kierownik Stacji oraz aktywna pomoc przy rekrutowaniu na stanowiska sprzedawców.
3. Przegląd wyników pracowników: Przygotowanie półrocznego przeglądu wyników dla każdego Kierownika Stacji i rekomendacja odnośnie wynagrodzenia oraz premii. Zapewnienie, że Kierownicy dokonują przeglądu wyników swoich pracowników raz na pół roku, zatwierdzenie ewentualnych rekomendacji odnośnie wynagrodzeń i premii.
4. Obsada Oddziałów: Regularny przegląd planów stanowisk i ilości etatów, zlecanie odpowiednich działań tam gdzie jest to konieczne, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.
5. Praca zespołowa: Wspieranie bliskiej, pozytywnej współpracy pomiędzy Stacjami oraz ze wszystkimi elementami całej Organizacji.
6. Budżet: Przygotowywanie budżetów dla Regionu i poszczególnych Stacji (sprzedaż i koszty). Monitorowanie budżetu wszystkich kosztów oddziału niezwiązanych z czynszem (pensje, wyposażenie itp.) i zapewnienie ich zgodności. Badanie i działania zapobiegawcze w przypadku jakichkolwiek odchyleń. Aktywne poszukiwanie wszelkich możliwości wzrostowych po stronie przychodowej.
7. Plany działania dla oddziału i obszaru: Opracowanie rocznych planów działania dla Regionu i Stacji. Monitorowanie na bieżąco wszelkich odchyleń i podejmowanie skoordynowanych działań mających na celu ciągłe podnoszenie efektywności działania.
7. Standardy działalności: Zapewnienie, że wszystkie Stacje działają zgodnie z Procedurami Działalności Spółki.
8. Kontakty z klientami: Stworzenie i podtrzymanie kultury doskonałych relacji z klientami.
9. Otwieranie oddziału: Wcześniejsze wsparcie dla każdej nowo otwieranej Stacji poprzez bliską współprace z działem inżynierów, marketingiem, działem HR oraz działem bezpieczeństwa.
10. Zarządzanie poziomem strat: Opracowanie miesięcznych planów działania dla każdej Stacji w celu redukowania poziomu strat. Pomoc przy wdrożeniu i monitoring postępów.
11. Zarządzanie WBC: Zapewnienie, że Wild Bean Caffe jest zarządzane zgodnie ze wszystkimi standardami działalności handlowej BP i przepisami sanitarnymi, zarówno wewnętrznymi jak i wydanymi przez miejscowe instytucje. Ciągłe szkolenie pracowników i motywowanie ich do osiągania wspaniałych rezultatów po stronie przychodowej a także kosztowej (minimalizowanie strat).
12. Promocje: Wdrażanie promocji o zasięgu krajowym – sklepów, stacji, myjni BP, programów lojalnościowych, kart i innych bieżących ofert na wszystkich podlegających Stacjach. Wsparcie i zatwierdzane wszystkich lokalnych promocji, zapewnienie przestrzegania procedur BP odnośnie lokalnych promocji.
13. Raportowanie i administracja : Zapewnienie firmie ciągłego dostępu do świeżych i istotnych informacji na temat działalności konkurencji na powierzonym obszarze oraz wszelkich innych mogących mieć wpływ na biznes.
14. Zarządzanie sprawami osób trzecich: Koordynacja aplikacji, umów i inspekcji wymaganych w związku z liniami telefonicznymi, pozwoleniem na alkohol, wyposażeniem, pozwoleniami Sanepidu, PPOZ, Totalizatorem Sportowym (LOTTO), lokalnymi oddziałami banków, usługami wywozu śmieci, odbiorem gotówki
BP Polska
Key Account Manager
GŁÓWNE CELE I ZASADY NA STANOWISKU
Realizacja budżetu sprzedażowego na powierzonym terenie (ilość pozyskanych litrów (mln), ilość zawartych nowych kontraktów). Rozwój i współpraca z istniejącymi klientami BP Plus Routex. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe prowadzonych kontraktów.
Portfolio klientów zawierające firmy takie jak Unilever, BASF, Bayer, Securitas, Grupa Siemens, Hilti, Colgate, ABB, GE, DHL.
Banpol S.A.
Sales Manager
GŁÓWNE CELE I ZASADY NA STANOWISKU
Ustalanie budżetów sprzedażowych i odpowiedzialność za ich wykonanie. Zarządzanie grupą 15 handlowców. Współpraca z istniejącymi partnerami biznesowymi.
Współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w zakresie przygotowywania strategii sprzedażowych a także programów motywacyjnych kierowanych do handlowców reprezentujących firmę w terenie.
Coca-Cola HBC Polska
Area Sales Manager
GŁÓWNE CELE I ZASADY NA STANOWISKU
Zarządzanie 30 osobowym oddziałem – handlowcy, kierowcy, księgowość, dyspozytorzy. Współpraca z partnerami biznesowymi i firmami zewnętrznymi (ochrona, służby sanitarne, firmy serwisowe, policja, urzędy). Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oddziału. Odpowiedzialność za działania promocyjno- marketingowe na powierzonym terenie. Odpowiedzialność za utrzymanie wysokich standardów oraz bardzo bliska praca z ludźmi w terenie.
Bezpośrednia odpowiedzialność za największych klientów (sieci handlowe, hurtownie). Ilość aktywnych klientów dobiegająca do 3000

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomiczno Społeczny, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Naftownictwo

Zainteresowania

Pasjonuję się żeglarstwem, spróbowałem również Kite Surfingu, Wind Surfingu, Sky Divingu - wierzę, że wszystko co najlepsze jest jeszcze przed nami :)

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
BP Europa i Castrol
BP Europa i Castrol
Grupa skierowana do obecnych i byłych pracowników firm BP Europa SE z oddziałem w Polsce - w Krakowie (BP) i w Warszawie (Castrol)
Dublin
Dublin
Grupa dla osób w jakikolwiek sposob związanych z Dublinem (praca, studia, zwiazek mentalny)
Jasińscy
Jasińscy
Panie i Panowie noszący nazwisko Jasińska i Jasiński
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie