Umiejętności
Zarządzanie
Microsoft Office
Audyty jakości
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu w Dziale Obsługi Klienta, Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta, Audytor wewnętrzny
- Zarządzanie bieżącą pracą konsultantów Contact Center;
- Planowanie obsady i podziału pracy;
- Monitoring jakości obsługi;
- Prowadzenie szkoleń;
- Aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
- Planowanie obsady i podziału pracy;
- Monitoring jakości obsługi;
- Prowadzenie szkoleń;
- Aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Szczecin
Szczecin (łac. Sedinum lub Stetinum, niem. Stettin) – miasto na prawach powiatu, stolica i największe miasto województwa zachodniopomorskiego.
Szkolenia Szczecin
Baza firm i instytucji szkoleniowych ze Szczecina. Oferta szkoleń realizowanych w Szczecinie.