Jakub Grabowski

Dyrektor z 10-letnim doświadczeniem w badaniach rynku, analizach społeczno-gospodarczych, marketingu i sprzedaży.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Analiza Analytic Thinking Marketing B2B B2C marketing Zarządzanie kluczowymi klientami planowanie rynku Strategia marketingowa Rozwiązywanie problemów

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ASM Research Solutions Strategy
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
ASM Research Solutions Strategy
Dyrektor Działu Badań i Analiz
Do moich obowiązków należy koordynowanie pracy kierowników projektów badawczych, jak również zarządzanie pracą Działu Badań i Analiz w zakresie merytorycznym, czasowym, kosztowym i zasobów ludzkich.
Logo
współpraca
Urząd Gminy w Żychlinie
Wdrażanie założeń strategii promocji marki własnego autorstwa
Kancelaria Doradcza Synergia
ekspert ds. turystyki, kierownik projektu
Opracowywanie dokumentów strategicznych programujących rozwoju turystyki, tworzenie portfeli produktów turystycznych, analizy potencjału turystycznego miejscowości i regionów
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
adiunkt, kierownik biura informacji i promocji
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
Prowadzenie naukowych projektów badawczych, udział w konferencjach, planowanie i wdrażanie działań promocyjnych, zarządzanie obecnością firmy w internecie (SEO, SEM, social media), inicjowanie projektów współpracy uczelni ze szkołami ponadgimnazjalnymi (autorski projekt “Klasy patronackie”), organizowanie eventów i spotkań (wernisaże, seminaria, konferencje etc.)
Logo
kierownik biura fundacji, specjalista ds. turystyki
Fundacja “Dziecięcy Uśmiech do Świata”
Organizowanie turnusów rehabilitacyjnych, zarządzanie bieżącym funkcjonowaniem łódzkiego biura fundacji

Szkolenia i kursy

Zarządzanie w zespole - praktyczne aspekty pracy Projekt Managera (Organizator: Topas)

Skuteczny e-marketing – zostań No. 1 w sieci (Organizator: Agencja Rozwoju Gdyni)

Zarządzanie projektami - PRINCE2® Foundation (Organizator: Altkom Akademia)

Elastyczny pracownik (Organizator: WYG International Polska)

Aktywny lider (Organizator: WYG International Polska)

Pilot wycieczek

Edukacja

Logo
Ekonomia, doktoranckie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
geografia turyzmu i hotelarstwa, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Jazda konna, wycieczki rowerowe, literatura (historyczna i reportażowa, współczesna literatura polska, kryminały z czasów PRL, komiksy)

Organizacje

Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne

Klub Miłośników Polskiej Powieści Milicyjnej

Inne

Obsługa programów graficznych (Corel, Dreamweaver)

Umiejętność analizy danych i wnioskowania

Znajomość narzędzi i metod promocyjnych

Znajomość zagadnień związanych z e-marketingiem

Doświadczenie w zakresie organizowania eventów

Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami badawczymi

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.