Umiejętności
Analiza
Analytic Thinking
Marketing B2B
B2C marketing
Zarządzanie kluczowymi klientami
planowanie rynku
Strategia marketingowa
Rozwiązywanie problemów
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
ekspert ds. turystyki, kierownik projektu
Opracowywanie dokumentów strategicznych programujących rozwoju turystyki, tworzenie portfeli produktów turystycznych, analizy potencjału turystycznego miejscowości i regionów
adiunkt, kierownik biura informacji i promocji
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
Prowadzenie naukowych projektów badawczych, udział w konferencjach, planowanie i wdrażanie działań promocyjnych, zarządzanie obecnością firmy w internecie (SEO, SEM, social media), inicjowanie projektów współpracy uczelni ze szkołami ponadgimnazjalnymi (autorski projekt “Klasy patronackie”), organizowanie eventów i spotkań (wernisaże, seminaria, konferencje etc.)
Szkolenia i kursy
Zarządzanie w zespole - praktyczne aspekty pracy Projekt Managera (Organizator: Topas)
Skuteczny e-marketing – zostań No. 1 w sieci (Organizator: Agencja Rozwoju Gdyni)
Zarządzanie projektami - PRINCE2® Foundation (Organizator: Altkom Akademia)
Elastyczny pracownik (Organizator: WYG International Polska)
Aktywny lider (Organizator: WYG International Polska)
Pilot wycieczek
Skuteczny e-marketing – zostań No. 1 w sieci (Organizator: Agencja Rozwoju Gdyni)
Zarządzanie projektami - PRINCE2® Foundation (Organizator: Altkom Akademia)
Elastyczny pracownik (Organizator: WYG International Polska)
Aktywny lider (Organizator: WYG International Polska)
Pilot wycieczek
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Jazda konna, wycieczki rowerowe, literatura (historyczna i reportażowa, współczesna literatura polska, kryminały z czasów PRL, komiksy)
Organizacje
Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne
Klub Miłośników Polskiej Powieści Milicyjnej
Klub Miłośników Polskiej Powieści Milicyjnej
Inne
Obsługa programów graficznych (Corel, Dreamweaver)
Umiejętność analizy danych i wnioskowania
Znajomość narzędzi i metod promocyjnych
Znajomość zagadnień związanych z e-marketingiem
Doświadczenie w zakresie organizowania eventów
Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami badawczymi
Umiejętność analizy danych i wnioskowania
Znajomość narzędzi i metod promocyjnych
Znajomość zagadnień związanych z e-marketingiem
Doświadczenie w zakresie organizowania eventów
Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami badawczymi
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.