Doświadczenie zawodowe
account manager
- budowa i rozwijanie efektywnych relacji z klientami;
- sporządzanie kompleksowych budżetów, kosztorysów, harmonogramów kampanii reklamowych;
- współpraca przy tworzeniu strategii produktowych;
- koordynacja prac działów agencji w ramach prowadzonych projektów;
- prowadzenie projektów non profit;
- sporządzanie kompleksowych budżetów, kosztorysów, harmonogramów kampanii reklamowych;
- współpraca przy tworzeniu strategii produktowych;
- koordynacja prac działów agencji w ramach prowadzonych projektów;
- prowadzenie projektów non profit;
Junior Account Manager
- przygotowanie i nadzór na przygotowywaniem i realizacją materiałów BTL
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych
- współpraca przy tworzeniu strategii produktowych
- organizacja eventów, konferencji
- prowadzenie projektów we współpracy z Klientem
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych
- współpraca przy tworzeniu strategii produktowych
- organizacja eventów, konferencji
- prowadzenie projektów we współpracy z Klientem
Szkolenia i kursy
2006-2007 Szkoła Strategii Marki, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Zarządzanie konfliktem, Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Negocjacje dla zaawansowanych, Trening Asertywności, Profesjonalna prezentacja
Zarządzanie konfliktem, Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Negocjacje dla zaawansowanych, Trening Asertywności, Profesjonalna prezentacja
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
PowerPoint w praktyce
Grupa dla osób wykorzystujących na codzień w pracy Microsoft PowerPoint.CEL: wymiana doświadczeń, wzajemna pomoc i propozycje usprawnień pracy przy tworzeniu prezentacji w Power Point