Umiejętności
Active Directory
Apache
Bios
CAD/CAM Software
Confluence
DHCP
DNS
DNS management
HTTP
Office 365
OpenNMS
OpenSSL
Outlook
PostgreSQL
RDP
Redmine
TCP/IP protocols
Thunderbird
Tortoise SVN
VisualVM
Windows 7
WinSCP
Wireshark
Zabbix
Bash (Unix shell)
Mac OS X
Gitlab
Red Hat Enterprise Linux
CentOS linux
Tomcat 7
PuTY
Tivoli Monitoring
JIRA - analiza i obsługa zgłoszeń.
WiFi Networks
Administracja użytkownikami i bezpieczeństwo
SSH clients
JMX Terminal
RAID configurations
Avaya IP
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Operator Systemu; Specjalista ds. Dostarczania Usług
• Administracja i zarządzanie monitoringiem bankowym na serwerach produkcyjnych (Tivoli Enterprise) - wsparcie i reagowanie na alerty sytemu wg ustalonych procedur;
• Monitoring aplikacji bankowych i kontrola zawartości serwerów (CMDB);
• Prowadzenie i aktualizowanie firmowej dokumentacji na temat procesów;
• Zarządzanie cyklem życia incydentów w konsoli (SLX, GBM, Remedy, ServiceNow);
• Wykonywanie codziennych raportów dot. aktywności na wyznaczonych kontach;
• Koordynowanie pracy zespołowej i organizacyjna wewnątrz zespołu w celu zwiększenia efektywności powierzanych zadań;
• Dostarczenie wysokiej jakości obsługi pracownikom firmy (Trade Floor Support);
• Zarządzanie kontami i uprawnieniami (wrażliwe dane) z użyciem narzędzi systemowych;
• Zarządzanie zadaniami (koordynacja projektów, eskalacje, raportowanie) będąc punktem kontaktu dla zainteresowanych zespołów;
• Monitoring aplikacji bankowych i kontrola zawartości serwerów (CMDB);
• Prowadzenie i aktualizowanie firmowej dokumentacji na temat procesów;
• Zarządzanie cyklem życia incydentów w konsoli (SLX, GBM, Remedy, ServiceNow);
• Wykonywanie codziennych raportów dot. aktywności na wyznaczonych kontach;
• Koordynowanie pracy zespołowej i organizacyjna wewnątrz zespołu w celu zwiększenia efektywności powierzanych zadań;
• Dostarczenie wysokiej jakości obsługi pracownikom firmy (Trade Floor Support);
• Zarządzanie kontami i uprawnieniami (wrażliwe dane) z użyciem narzędzi systemowych;
• Zarządzanie zadaniami (koordynacja projektów, eskalacje, raportowanie) będąc punktem kontaktu dla zainteresowanych zespołów;
Administrator systemów
Mkodo Ltd
• Pomoc w instalacji systemów, konfiguracji ustawień i zabezpieczaniu serwerów (RedHat EL i CentOS);
• Wdrażanie i konfiguracja wewnętrznych aplikacji (w tym migracja i integracja);
• Prowadzenie firmowej dokumentacji (Redmine) i wsparcia merytorycznego oraz dostarczenie niezbędnej pomocy zespołowi wprowadzającemu zmiany do zawartości stron internetowych i serwisów;
• Wsparcie dla biurowej infrastruktury i oprogramowania na komputerach osobistych (Windows, OS X), zapewnienie ciągłości pracy i funkcjonalności sprzętu;
• Wsparcie dla infrastruktury sieciowej LAN (uprawnienia i współdzielenie) oraz czynności administrujących i zarządzających użytkownikami dla wielu serwisów;
• Wsparcie dla zespołu programistów w zakresie dystrybucji, wdrażania i uaktualniania aplikacji na serwerach testowych i produkcyjnych;
• Budowanie z zespołem IT nowych strategii zabezpieczających krytyczne serwisy;
• Zapewnienie całodobowego wsparcia dla produktów i serwisów: wykonywanie wstępnego rozpoznania, analiza logów, sprawdzenie łączności, naprawa lub przekazanie opisu problemu dla zespołu programistów w systemie elektronicznym;
• Wdrażanie i konfiguracja wewnętrznych aplikacji (w tym migracja i integracja);
• Prowadzenie firmowej dokumentacji (Redmine) i wsparcia merytorycznego oraz dostarczenie niezbędnej pomocy zespołowi wprowadzającemu zmiany do zawartości stron internetowych i serwisów;
• Wsparcie dla biurowej infrastruktury i oprogramowania na komputerach osobistych (Windows, OS X), zapewnienie ciągłości pracy i funkcjonalności sprzętu;
• Wsparcie dla infrastruktury sieciowej LAN (uprawnienia i współdzielenie) oraz czynności administrujących i zarządzających użytkownikami dla wielu serwisów;
• Wsparcie dla zespołu programistów w zakresie dystrybucji, wdrażania i uaktualniania aplikacji na serwerach testowych i produkcyjnych;
• Budowanie z zespołem IT nowych strategii zabezpieczających krytyczne serwisy;
• Zapewnienie całodobowego wsparcia dla produktów i serwisów: wykonywanie wstępnego rozpoznania, analiza logów, sprawdzenie łączności, naprawa lub przekazanie opisu problemu dla zespołu programistów w systemie elektronicznym;
Specjalista Service Desk w zakresie rozwiązań IT, Wsparcie Techniczne Aplikacji
Amelco UK Ltd
• Obsługa, śledzenie i zarządzanie procesem rozwiązania błędów krytycznych za pomocą systemu telefonicznego oraz elektronicznego systemu powiadomień (Jira);
• Zapewnienie nieprzerwanej funkcjonalności i łączności z feedami serwisów z aktywnymi incydentami sportowymi;
• Analiza problemów występujących na żywo w ciągłym porozumieniu z traderami i zastosowanie możliwych rozwiązań lub przekazanie informacji programistom;
• Odbieranie, konsultacja i prowadzenie zadań i zapytań od Klienta w formie telefonicznej i mailowej (współpraca z administratorami i programistami Klienta);
• Monitorowanie pracy serwerów i procesów krytycznych systemu (Zabbix);
• Wdrażanie nowych wersji oprogramowania na serwerach produkcyjnych;
• Asystowanie przy łataniu oprogramowania („patching”) dystrybucja i wdrażanie łatek na serwerach serwisu;
• Wsparcie dla działu Obsługi Klienta Indywidualnego (analiza i zatwierdzanie zrealizowanych / zawieszonych zakładów sportowych, analiza logów, debugowanie, zebranie informacji i opis problemów w porozumieniu z Klientem);
• Administracja kontami użytkowników za pomocą bazy danych (PSQL) i serwisów;
• Zapewnienie nieprzerwanej funkcjonalności i łączności z feedami serwisów z aktywnymi incydentami sportowymi;
• Analiza problemów występujących na żywo w ciągłym porozumieniu z traderami i zastosowanie możliwych rozwiązań lub przekazanie informacji programistom;
• Odbieranie, konsultacja i prowadzenie zadań i zapytań od Klienta w formie telefonicznej i mailowej (współpraca z administratorami i programistami Klienta);
• Monitorowanie pracy serwerów i procesów krytycznych systemu (Zabbix);
• Wdrażanie nowych wersji oprogramowania na serwerach produkcyjnych;
• Asystowanie przy łataniu oprogramowania („patching”) dystrybucja i wdrażanie łatek na serwerach serwisu;
• Wsparcie dla działu Obsługi Klienta Indywidualnego (analiza i zatwierdzanie zrealizowanych / zawieszonych zakładów sportowych, analiza logów, debugowanie, zebranie informacji i opis problemów w porozumieniu z Klientem);
• Administracja kontami użytkowników za pomocą bazy danych (PSQL) i serwisów;
Asystent projektanta konstrukcji
STANISŁAW KONOPIŃSKI
Pracownia projektowa:
- współpraca z projektantem, członkami zespołu projektowego i podwykonawcami;
- czynne uczestnictwo w realizacji projektów w technologi żelbetwej i stalowej (hale, budynki wielorodzinne, obiekty przemysłowe typu oczyszczalnie ścieków);
- kontrola nad terminowym pozyskaniem wymaganych opinii, uzgodnien, decyzji;
- przedstawianie rozwiązań projektowych inwestorom/zleceniodawcom;
- współpraca z projektantem, członkami zespołu projektowego i podwykonawcami;
- czynne uczestnictwo w realizacji projektów w technologi żelbetwej i stalowej (hale, budynki wielorodzinne, obiekty przemysłowe typu oczyszczalnie ścieków);
- kontrola nad terminowym pozyskaniem wymaganych opinii, uzgodnien, decyzji;
- przedstawianie rozwiązań projektowych inwestorom/zleceniodawcom;
Technik oprogramowania CAD
ATKINS Ltd.
Firma konsultingowo-inżynierska:
- tworzenie i zarządzanie rysunkową częścią dokumentacji projektowej dot. obiektów inżynierskich;
- współpraca z brytyjskimi inżynierami na polu uzgodnień projektowych;
- obsługa programów Autocad, Microstation oraz dodatkowo narzędzia GIS;
- wyznaczenie zadań w przypadku pracy zespołowej;
- płynna kontrola nad zarządzaniem elementami projektu;
- analiza danych przestrzennych i ich graficzna interpretacja (konfiguracja skryptów LISP);
- tworzenie i zarządzanie rysunkową częścią dokumentacji projektowej dot. obiektów inżynierskich;
- współpraca z brytyjskimi inżynierami na polu uzgodnień projektowych;
- obsługa programów Autocad, Microstation oraz dodatkowo narzędzia GIS;
- wyznaczenie zadań w przypadku pracy zespołowej;
- płynna kontrola nad zarządzaniem elementami projektu;
- analiza danych przestrzennych i ich graficzna interpretacja (konfiguracja skryptów LISP);
Majster budowlany
Firma budowlana (Generalny Wykonawca Inwestycji):
- nadzór nad realizacją projektu osiedla mieszkaniowego Bryza w Świnoujściu;
- nanoszenie zmian powykonawczych i „dowymiarowanie” projektu;
- sporządzanie ślepych kosztorysów oraz sprawdzanie istniejących;
- zarządzanie obiegiem dokumentów;
- współpraca z podwykonawcami;
- odbiory robót oraz przekazywanie mieszkań inwestorom;
- zdawanie raportów przed zarządem firmy, współpraca z inspektorami nadzoru;
- nadzór nad realizacją projektu osiedla mieszkaniowego Bryza w Świnoujściu;
- nanoszenie zmian powykonawczych i „dowymiarowanie” projektu;
- sporządzanie ślepych kosztorysów oraz sprawdzanie istniejących;
- zarządzanie obiegiem dokumentów;
- współpraca z podwykonawcami;
- odbiory robót oraz przekazywanie mieszkań inwestorom;
- zdawanie raportów przed zarządem firmy, współpraca z inspektorami nadzoru;
Szkolenia i kursy
Technical training course: RHCSA Rapid Track Course (Red Hat Enterprise Linux 7) - RH199
Free Penetration Testing Seminar by Sec-1.com
Free Penetration Testing Seminar by Sec-1.com
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Zainteresowania
- podróże bez przewodnika;
- muzyka instrumentalna;
- kino europejskie;
- muzyka instrumentalna;
- kino europejskie;
Inne
- prawo jazdy kat. B;