Jakub Brewiński

Profesjonalista z wykształceniem w kierunku logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw. Skutecznie analizuje bieżącą sytuacje i wyciągam kluczowe wnioski,precyzyjnie określam cele krótko- i długoterminowe oraz wytrwale dążę do ich realizacji.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Lean Management asertywność Prawo jazdy kat B ambicja ratownik WOPR Zaangażowanie w wykonywaną pracę Trener Wewnętrzny optymizm zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym Kreatywność i odpowiedzialność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

No Limit Sp. z o.o.
Kierownik Operacyjny ds. Dystrybucji Zagranicznej
• Zarządzanie działem w zakresie zasobów ludzkich, planowanie zatrudnienia, rozwój podległych pracowników, ocena pracowników
• Zapewnienie skutecznej realizacji zadań operacyjnych Oddziałów Zagranicznych w zakresie usług przewozowych w transporcie drogowym na wysokim poziomie jakości
• Współpraca z podwykonawcami, negocjowanie warunków współpracy
• Tworzenie i realizacja budżetu
• Pozyskiwanie nowej sprzedaży
• Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
• Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej
• Realizacja innych zadań postawionych przez kierownictwo No Limit, a wynikających z niezbędnych działań doraźnych w interesie Firmy
No Limit Sp. z o.o.
Kierownik Operacyjny ds. Logistyki
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:

• rozwój i optymalizacja procesów logistycznych, w tym nadzór, wdrożenia i rozwijanie narzędzi i systemów wykorzystywanych w procesach logistycznych
• dbałość o wizerunek firmy
• planowanie i realizacja budżetu operacyjnego
• wdrażanie projektów oraz nadzór nad parametrami jakościowymi realizowanych projektów
• nadzór nad realizacją operacyjną kontraktów i wykonaniem usług
• współpraca z Biurem Obsługi Klienta i wsparcie w kontakcie operacyjnym z Klientem
• zarządzanie podległym personelem, planowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy działu magazynu
• zarządzanie działem w zakresie zasobów ludzkich, planowanie zatrudnienia, rozwój podległych pracowników, ocena pracowników
• konsultowanie systemu wynagrodzeń
• nadzór nad systemem administracji infrastrukturą
• nadzór nad administracją, BHP, p.poż
• negocjowanie warunków umów handlowych, określenie warunków współpracy
• ocena jakości usług kupowanych
• wykonywanie innych poleceń przełożonego
• przestrzeganie Regulaminu Pracy No Limit oraz ustalonego porządku i dyscypliny pracy oraz przepisów BHP, ochrony p.poż
• przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego
PEKAES Sp. z o.o.
Dyrektor Oddziału
• Tworzenie i realizacja budżetu Oddziału w obszarze działalności operacyjnej w transporcie drogowym.
• Optymalizacja i zarządzanie procesem zbierania i dystrybucji przesyłek drobnicowych w transporcie drogowym w obszarze dystrybucyjnym Oddziału.
• Efektywna współpraca i negocjacje z dostawcami usług przewozowych.
• Efektywna współpraca z Dyrektorami Produktów w zakresie operacyjnej obsługi i realizacji zadań budżetowych.
• Nadzór nad organizacją pracy oraz doskonalenie procesów operacyjnych w Oddziale.
• Przygotowywanie i analiza raportów operacyjnych wg przyjętych standardów.
• Opracowanie i analiza informacji na temat rynku lokalnego w zakresie potencjalnych klientów i działań konkurencji.
• Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami.
• Aktywne wspieranie realizacji zleceń spedycyjnych w podległym regionie poprzez bieżący monitoring pracy spedytorów
• Zapewnienie utrzymania najwyższego poziomu satysfakcji klientów oraz wolumenu sprzedaży w zarządzanym Oddziale.
• Aktywne uczestnictwo w pracach nad doskonaleniem produktów.
• Zapewnienie realizacji celów operacyjnych poprzez organizację i nadzorowanie pracy Oddziału.
• Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej.
• Planowanie i zabezpieczenie zasobów ludzkich i rzeczowych w zakresie realizacji zadań budżetowych i bieżącej działalności Oddziału.
• Realizacja innych zadań postawionych przez kierownictwo PEKAES, a wynikających z niezbędnych działań doraźnych w interesie Firmy.
DHL Express (Poland)
Kierownik Terminala
• Organizacja pracy oraz nadzór nad produktywnością i jakością pracy działu kurierskiego celem zapewnienia optymalnego poziomu usług w rejonie obsługi
1. zapewnienie jak najszybszego wyjazdu kurierów w trasy
2. zapewnienie dostarczenia maksymalnej ilości przesyłek otrzymanych w danym dniu i odbioru wszystkich zgłoszeń
3. zapewnienie przyporządkowania przesyłkom właściwych kodów w systemie, oraz odpowiedniej szybkości przepływu informacji o każdej przesyłce
• Osiąganie określonych wskaźników jakościowych, finansowych i produktywności oraz ich bieżąca kontrola, a także ich raportowanie do Kierownika Operacyjnego Regionu. Podejmowanie działań korygująco-naprawczych.
• Organizacja pracy i zarządzanie czasem podległych osób. Identyfikacja potrzeb rozwojowych pracowników oraz ich zaspokojenie przez zapewnienie odpowiednich szkoleń. Utrzymanie optymalnego stanu zatrudnienia w terminalu. Bieżąca ocena jakości i terminowości pracy podległych pracowników, oraz informowanie ich o wynikach oceny. W razie konieczności przeprowadzanie coachingu.
• Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy klientami oraz współpracującymi działami.
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie pracą w punktach przyjęć, a także stałej poprawy jakości usług oferowanych klientom.
• Nadzór nad poprawnością danych systemowych
• Zapewnienie znajomości i stosowania przez podległych pracowników obowiązujących w DHL Express procedur
• Zapewnienie znajomości i właściwego użytkowania narzędzi oraz aplikacji stosowanych przez dział operacyjny
• Zapewnienie należytej komunikacji wewnątrz terminala poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi komunikacji ( zebrania, informacje …) oraz komunikacji zewnętrznej w ramach firmy
• Wykonanie innych zadań zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami z uwzględnieniem specyfiki jednostki.
• Zarządzanie i rozwijanie podległych pracowników
• Zgłaszanie przełożonemu nieprawidłowości występujących na stanowisku pracy
• Znajomość i przestrzeganie aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących pracy wykonywanej na swoim stanowisku, procedur jakościowych, instrukcji, regulaminów oraz przepisów BHP i P.Poż
• Zorientowanie na osiąganie podstawowych celów
• Dbałość o kształtowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami
• Zachowanie tajemnicy służbowej
Schenker Sp. z o.o.
Szef zmiany
Odpowiadam za bieżącą organizacje transportu (dowóz, transport dalekobieżny, odwóz) i pracy terminalowej podczas pełnionej zmiany.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI :

• Koordynuje bieżącą realizację usług transportowych w zakresie transportów wewnątrz rejonowych oraz dalekobieżnych poprzez: zapewnienie dostępności niezbędnego taboru, optymalne wykorzystanie dostępnego tabory, bieżące koordynowanie pracy pracowników terminala
• Przyczyniam się do zapewnienia jakości usług świadczonych klientom, poprzez nadzór nad pracą terminalu, przewoźników i kurierów oraz dyspozytorów
• Wprowadzam dane do systemów operacyjnych
• Przyczyniam się do wysokiej jakości współpracy operacyjnej z przewoźnikami i kurierami
• Rozwiązuję bieżące problemy operacyjne klientów przestrzegając standardów jakościowych obsługi klienta
• Odpowiadam za przestrzeganie przepisów BHP przez zespół, którego pracę podczas pełnienia zmiany koordynuję
Koordynator ds. współpracy z kierowcami

Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji i zaangażowania kurierów w oddziale poprzez ciągłe doskonalenie procesów komunikacyjnych i organizacyjnych pomiędzy przewoźnikami, kurierami i firmą.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI :

• Komunikacja i budowanie partnerskich relacji z przewoźnikami i kurierami.
• Organizacja procesu rekrutacji kandydatów na kurierów i dbałość o sprawny przebieg procesu wprowadzania kurierów do pracy
• Budowanie wizerunku firmy poprzez współpracę z dostawcami ubrań firmowych dla kurierów.
• Koordynowanie przebiegu badań TNS OBOP, NPS, analiza i przesyłanie raportów związanych z badaniami.
• Nadzór nad wynikami ligi kierowców oraz rankingiem przewoźników premium.
• Utrzymanie bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Trener wewnętrzny

• Planowanie oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych dla kurierów oraz pracowników operacyjnych.

Edukacja

Logo
Przywództwo i Coaching, MBA
Collegium Humanum
Logo
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Studia trenerskie, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją