Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Obsługi Przetargów
- kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów)
- prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
- wyszukiwanie informacji o przetargach oraz analiza rynku
- kontrola prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej
- dbanie o prowadzenie rejestru i archiwizację prowadzonych postępowań
- współpraca ze wszystkimi działami firmy
- nadzór nad aktualnoscia dokumentow uzywanych do przetargow
- opieka biznesowa nad portfelem firm przetargowych
- prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
- wyszukiwanie informacji o przetargach oraz analiza rynku
- kontrola prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej
- dbanie o prowadzenie rejestru i archiwizację prowadzonych postępowań
- współpraca ze wszystkimi działami firmy
- nadzór nad aktualnoscia dokumentow uzywanych do przetargow
- opieka biznesowa nad portfelem firm przetargowych
Doradca klienta
- Wielopłaszczyznowa analiza sytuacji finansowej klienta połączona z edukacją z zakresu rynku finansowego, a następnie dobór rozwiązania dopasowanego do potrzeb klienta.
Inwestycje: programy oszczędnościowe, fundusze inwestycyjne, otwarty fundusz emerytalny, indywidualne konta emerytalne
Kredyty: kredyty hipoteczne, konsolidacyjne
Ubezpieczenia: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia dla firm
Serwis: długofalowa współpraca z klientami, tworzenie planów i strategii inwestycyjnych, a także pomoc przy ich realizacji.
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
Inwestycje: programy oszczędnościowe, fundusze inwestycyjne, otwarty fundusz emerytalny, indywidualne konta emerytalne
Kredyty: kredyty hipoteczne, konsolidacyjne
Ubezpieczenia: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia dla firm
Serwis: długofalowa współpraca z klientami, tworzenie planów i strategii inwestycyjnych, a także pomoc przy ich realizacji.
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
Od marca 2011
Podstawy Rachunkowości
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Maj 2009 – Lipiec 2009
Cykl szkoleń modułowych „Akademia Innowacyjnej Sprzedaży – The Sandler Selling System”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – budowanie relacji z klientem, umiejętne dowartościowanie klienta, sztuka zadawania pytań oraz ich pogłębiania, metody zamykania sprzedaży
Luty 2009
„Typy osobowości klientów”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – rozróżnianie typów osobowości klientów dopasowanie się do klienta, prezentacja produktów zgodnie z charakterystyką klienta
Grudzień 2008
„Obsługa klienta VIP”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – badanie szczególnych oczekiwań klienta, autoprezentacja
Listopad 2008
„Złam schemat, bądź sobą”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – automotywacja, autoprezentacja, aktywne słuchanie, sztuka pytania, sztuka perswazji poprzez język korzyści
Czerwiec 2008
Licencja uprawniająca do akwizycji produktów ubezpieczeniowych oraz finansowych
Czerwiec 2005
„Excel dla zaawansowanych”
Podstawy Rachunkowości
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Maj 2009 – Lipiec 2009
Cykl szkoleń modułowych „Akademia Innowacyjnej Sprzedaży – The Sandler Selling System”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – budowanie relacji z klientem, umiejętne dowartościowanie klienta, sztuka zadawania pytań oraz ich pogłębiania, metody zamykania sprzedaży
Luty 2009
„Typy osobowości klientów”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – rozróżnianie typów osobowości klientów dopasowanie się do klienta, prezentacja produktów zgodnie z charakterystyką klienta
Grudzień 2008
„Obsługa klienta VIP”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – badanie szczególnych oczekiwań klienta, autoprezentacja
Listopad 2008
„Złam schemat, bądź sobą”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – automotywacja, autoprezentacja, aktywne słuchanie, sztuka pytania, sztuka perswazji poprzez język korzyści
Czerwiec 2008
Licencja uprawniająca do akwizycji produktów ubezpieczeniowych oraz finansowych
Czerwiec 2005
„Excel dla zaawansowanych”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
- Literatura: psychologia biznesu, psychologia sprzedaży, psychologia zachowań konsumenckich (promocje, reklamy, wywieranie wpływu na decyzje o zakupie), prawo bankowe
- Inwestowanie na Giełdzie Papierów Wartościowych
- Kuchnia włoska
- Inwestowanie na Giełdzie Papierów Wartościowych
- Kuchnia włoska
Inne
- Wysokie umiejętności sprzedażowe oraz profesjonalizm obsługi klienta,
- Prawo jazdy kategorii B (od 1997 roku),
- Cechy osobowościowe: łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów, kreatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, chęć ciągłego pogłębiania wiedzy, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
- Prawo jazdy kategorii B (od 1997 roku),
- Cechy osobowościowe: łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów, kreatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, chęć ciągłego pogłębiania wiedzy, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
Grupy
Sprzedawcy samochodów
Do grupy zapraszam wszytskie osoby , które zajmują się sprzedażą samochodów u Autoryzowanych Dealerów Samochodów.