Jakub Baran

Development Project Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

ACD Management Alcatel CCS Cisco Call Manager CTI Genesys IVR Negocjacje NICE Call Recording Private Branch Exchange PABX Systems Sales TRX VoIP Zarządzanie projektami Prince2 Foundation CCIVR Transact SQL Zoom Callrec CallRec Agile PM

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Development Project Manager
ArdentCode
Santander Consumer Bank S.A.
IT Project Manager / Departament Rozwoju Systemów
Santander Consumer Bank S.A.
Project Manager / Departament Przetwarzania Danych
Obowiązki:
- określanie planu projektu
- organizowanie zadań projektowych
- kontrola kluczowych terminów realizacji
- koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
- zbieranie informacji w zakresie estymacji kosztów i pracochłonności
- detekcja i kontrola ryzyk w projekcie
- raportowanie stanu zaawansowania i postępów prac w projekcie
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- zarządzanie zasobami w projekcie
Santander Consumer Bank S.A.
Administrator Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
Obowiązki:
- współudział w kreowaniu stategii firmy w zakresie systemów teleinformatycznych
- realizacja i zarządzanie projektami w obszarze IT
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi

Projekty, w których uczestniczyłem z podziałem na pełnione role - Project Manager (PM), Kierownik Etapu (KE), Konsultant (K):

- wymiana sprzętu, aktualizacja oprogramowania (CISCO Call Manager, UNITY, ZOOM CallREC) (PM)
- wdrożenie telefonii IP (PM)
- upgrade systemów (Alcatel, Genesys, CCivr) (KE)
- integracja 2 systemów / central telefonicznych: Alcatel A4400 i CISCO Call Manager (K)
- przetarg korporacyjny na łącza telekomunikacyjne (K)
- wydzielenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Santander Consumer Finanse) – wydzielenie / stworzenie odrębnych systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
- połączenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Żagiel SA) – integracja systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
AIG Bank Polska SA
Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
Obowiązki:
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi (PABX, ACD, IVR, CTI, systemy nagrywające)
- tworzenie, modyfikacja aplikacji w systemach teleinformatycznych (PABX, IVR)
- obsługa oddziałów banku w zakresie usług głosowych na terenie całego kraju
Volvo IT Poland
I&O - praktyka zawodowa
Obowiązki:
- asysta i pomoc przy codziennych pracach związanych z centralą telefoniczną
- konsultacja i pomoc w tworzeniu systemu informowaniu o błędach na serwerach (SQL Server 2005)
- obsługa zleceń związanych z systemami operacyjnymi Windows 98, XP oraz instalacją aplikacji na stacjach klienckich
- zdalne wsparcie użytkowników (VNC Remote Assistance, Remote Desktop)
Robert BOSCH Sp. z o.o.
Konsultant ds. sprzedaży
Obowiązki:
- obsługa klienta / sprzedaż
- przygotowywanie / składanie zamówień na towar do sklepów wielkopowierzchniowych
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu działania i obsługi elektronarzędzi oraz osprzętu

Szkolenia i kursy

- PRINCE2 Foundation
- AgilePM Foundation
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- WFM Invision Szkolenie Podstawowe
- WFM Invision Szkolenie Forecasting
- WFM Invision Scheduling
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Cisco
Cisco
O sprzęcie i konfiguracji tegoż.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.