Umiejętności
ACD Management
Alcatel
CCS
Cisco Call Manager
CTI
Genesys
IVR
Negocjacje
NICE Call Recording
Private Branch Exchange
PABX Systems
Sales
TRX
VoIP
Zarządzanie projektami
Prince2 Foundation
CCIVR
Transact SQL
Zoom Callrec
CallRec
Agile PM
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Project Manager / Departament Przetwarzania Danych
Obowiązki:
- określanie planu projektu
- organizowanie zadań projektowych
- kontrola kluczowych terminów realizacji
- koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
- zbieranie informacji w zakresie estymacji kosztów i pracochłonności
- detekcja i kontrola ryzyk w projekcie
- raportowanie stanu zaawansowania i postępów prac w projekcie
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- zarządzanie zasobami w projekcie
- określanie planu projektu
- organizowanie zadań projektowych
- kontrola kluczowych terminów realizacji
- koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
- zbieranie informacji w zakresie estymacji kosztów i pracochłonności
- detekcja i kontrola ryzyk w projekcie
- raportowanie stanu zaawansowania i postępów prac w projekcie
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- zarządzanie zasobami w projekcie
Administrator Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
Obowiązki:
- współudział w kreowaniu stategii firmy w zakresie systemów teleinformatycznych
- realizacja i zarządzanie projektami w obszarze IT
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi
Projekty, w których uczestniczyłem z podziałem na pełnione role - Project Manager (PM), Kierownik Etapu (KE), Konsultant (K):
- wymiana sprzętu, aktualizacja oprogramowania (CISCO Call Manager, UNITY, ZOOM CallREC) (PM)
- wdrożenie telefonii IP (PM)
- upgrade systemów (Alcatel, Genesys, CCivr) (KE)
- integracja 2 systemów / central telefonicznych: Alcatel A4400 i CISCO Call Manager (K)
- przetarg korporacyjny na łącza telekomunikacyjne (K)
- wydzielenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Santander Consumer Finanse) – wydzielenie / stworzenie odrębnych systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
- połączenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Żagiel SA) – integracja systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
- współudział w kreowaniu stategii firmy w zakresie systemów teleinformatycznych
- realizacja i zarządzanie projektami w obszarze IT
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi
Projekty, w których uczestniczyłem z podziałem na pełnione role - Project Manager (PM), Kierownik Etapu (KE), Konsultant (K):
- wymiana sprzętu, aktualizacja oprogramowania (CISCO Call Manager, UNITY, ZOOM CallREC) (PM)
- wdrożenie telefonii IP (PM)
- upgrade systemów (Alcatel, Genesys, CCivr) (KE)
- integracja 2 systemów / central telefonicznych: Alcatel A4400 i CISCO Call Manager (K)
- przetarg korporacyjny na łącza telekomunikacyjne (K)
- wydzielenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Santander Consumer Finanse) – wydzielenie / stworzenie odrębnych systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
- połączenie spółek bankowych (Santander Consumer Bank i Żagiel SA) – integracja systemów telekomunikacyjnych / teleinformatycznych (PABX, ACD, CTI, IVR) (K)
Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
Obowiązki:
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi (PABX, ACD, IVR, CTI, systemy nagrywające)
- tworzenie, modyfikacja aplikacji w systemach teleinformatycznych (PABX, IVR)
- obsługa oddziałów banku w zakresie usług głosowych na terenie całego kraju
- zarządzanie systemami teleinformatycznymi (PABX, ACD, IVR, CTI, systemy nagrywające)
- tworzenie, modyfikacja aplikacji w systemach teleinformatycznych (PABX, IVR)
- obsługa oddziałów banku w zakresie usług głosowych na terenie całego kraju
I&O - praktyka zawodowa
Obowiązki:
- asysta i pomoc przy codziennych pracach związanych z centralą telefoniczną
- konsultacja i pomoc w tworzeniu systemu informowaniu o błędach na serwerach (SQL Server 2005)
- obsługa zleceń związanych z systemami operacyjnymi Windows 98, XP oraz instalacją aplikacji na stacjach klienckich
- zdalne wsparcie użytkowników (VNC Remote Assistance, Remote Desktop)
- asysta i pomoc przy codziennych pracach związanych z centralą telefoniczną
- konsultacja i pomoc w tworzeniu systemu informowaniu o błędach na serwerach (SQL Server 2005)
- obsługa zleceń związanych z systemami operacyjnymi Windows 98, XP oraz instalacją aplikacji na stacjach klienckich
- zdalne wsparcie użytkowników (VNC Remote Assistance, Remote Desktop)
Szkolenia i kursy
- PRINCE2 Foundation
- AgilePM Foundation
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- WFM Invision Szkolenie Podstawowe
- WFM Invision Szkolenie Forecasting
- WFM Invision Scheduling
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0
- AgilePM Foundation
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- WFM Invision Szkolenie Podstawowe
- WFM Invision Szkolenie Forecasting
- WFM Invision Scheduling
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.