Umiejętności
Call Center
sprzęt komputerowy
Sieci lokalne
Maintainance
Powershell
Rozwiązywanie problemów
administracja systemami
System Windows
Sieci bezprzewodowe
Interactive Intelligence
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inżynier IP Call Center
Instalacja, konfiguracja i uruchamianie systemów u klientów.
Instalacja i konfiguracja aplikacji.
Diagnozowanie i usuwanie usterek i problemów w instalacjach klientów.
Przygotowanie dokumentacji po wykonawczej systemów i aplikacji.
Systematyczne przeglądy serwisowe funkcjonujących systemów.
Współpraca z działem handlowym w zakresie opracowywania koncepcji rozwiązań dla klientów.
Konsultacje techniczne dla klientów.
Prowadzenie szkoleń technicznych.
Techniczne wsparcie działu sprzedaży.
Prace montażowe i instalacyjne.
Klasyfikacja sprzętu do napraw płatnych i gwarancyjnych, naprawy.
Instalacja i konfiguracja aplikacji.
Diagnozowanie i usuwanie usterek i problemów w instalacjach klientów.
Przygotowanie dokumentacji po wykonawczej systemów i aplikacji.
Systematyczne przeglądy serwisowe funkcjonujących systemów.
Współpraca z działem handlowym w zakresie opracowywania koncepcji rozwiązań dla klientów.
Konsultacje techniczne dla klientów.
Prowadzenie szkoleń technicznych.
Techniczne wsparcie działu sprzedaży.
Prace montażowe i instalacyjne.
Klasyfikacja sprzętu do napraw płatnych i gwarancyjnych, naprawy.
Inżynier Centrum Nadzoru Sieci w organizacji GNOC
• Network supervision and control
• Prompt escalation & notification of major network faults and customer faults as per the "GNOC Escalation Guideline"
• Professionally utilizing GNOC systems and procedures to monitor and maintain customer network availability & integrity
• Ensure network faults and customer faults are resolved well within agreed Service Level Agreements (SLA)
• Accurate & timely creation, updating and completion of all Trouble Tickets
• Provide prompt and regular feedback to customers in relation to on-going issues
• Utilize available tools to troubleshoot / isolate network problems
• Tracking and directing the workflow of faults and planned events
• Ensuring customer & company directives are properly executed by enforcing local procedures
• Producing network incident and periodic reports
Monitoring software:
HP OpenView, Cisco info Center, Netcool, SAM 5620, GenView, NFM, Netsmart 1500, Remedy, Aegis, Alu 5520 AMS, Calix Management System
Worked with equipment:
Familiar with: Extreme networks Alpine 3800 and Black Diamond 6800
series, Alcatel 7330, 7750 7450, Cisco 6100 NI-1, 6160 NI-2, Cisco 7600 series, Cisco switches Catalyst 500, 2960, 3650, 3750 series, Catena CNX-5, Pedastal UBS 2450, Tasman 3120, 1001, 1002, 1004, ALU OmniStack 6200 nad OmniSwitch 6850
Worked with technology:
IP networks, VOIP, MPLS, ATM, DSL, Frame-Relay, leased lines, GPON (FTTx), SONET
• Prompt escalation & notification of major network faults and customer faults as per the "GNOC Escalation Guideline"
• Professionally utilizing GNOC systems and procedures to monitor and maintain customer network availability & integrity
• Ensure network faults and customer faults are resolved well within agreed Service Level Agreements (SLA)
• Accurate & timely creation, updating and completion of all Trouble Tickets
• Provide prompt and regular feedback to customers in relation to on-going issues
• Utilize available tools to troubleshoot / isolate network problems
• Tracking and directing the workflow of faults and planned events
• Ensuring customer & company directives are properly executed by enforcing local procedures
• Producing network incident and periodic reports
Monitoring software:
HP OpenView, Cisco info Center, Netcool, SAM 5620, GenView, NFM, Netsmart 1500, Remedy, Aegis, Alu 5520 AMS, Calix Management System
Worked with equipment:
Familiar with: Extreme networks Alpine 3800 and Black Diamond 6800
series, Alcatel 7330, 7750 7450, Cisco 6100 NI-1, 6160 NI-2, Cisco 7600 series, Cisco switches Catalyst 500, 2960, 3650, 3750 series, Catena CNX-5, Pedastal UBS 2450, Tasman 3120, 1001, 1002, 1004, ALU OmniStack 6200 nad OmniSwitch 6850
Worked with technology:
IP networks, VOIP, MPLS, ATM, DSL, Frame-Relay, leased lines, GPON (FTTx), SONET
Szkolenia i kursy
Training in security at the Centre for Innovation Microsoft in Poznan
Subject : Threats in computer networks and methods of their
protection (level 1)
Szkolenie bezpieczeństwa w Centrum Innowacji Microsoft w Poznaniu
Temat : zagrożenia w sieciach komputerowych i metody
ochrony (level 1)
CCNA Exploration: Network Fundamentals maj 2011
CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts październik 2011
Certyfikat udziało w szkoleniu CISCO CCNA ver. 4.0
Subject : Threats in computer networks and methods of their
protection (level 1)
Szkolenie bezpieczeństwa w Centrum Innowacji Microsoft w Poznaniu
Temat : zagrożenia w sieciach komputerowych i metody
ochrony (level 1)
CCNA Exploration: Network Fundamentals maj 2011
CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts październik 2011
Certyfikat udziało w szkoleniu CISCO CCNA ver. 4.0
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
• Wędkarstwo;
• Podróże;
• Kultura japońska;
• Jazda na rolkach.
• Podróże;
• Kultura japońska;
• Jazda na rolkach.
Organizacje
Interaction Center Certified Engineer (ICCE) Bootcamp 4.0 marzec 2014
CIC Installation & Configuration 3.0 lipiec 2011
Windows Server 2008R: Desktop Virtualization maj 2012
CIC Installation & Configuration 3.0 lipiec 2011
Windows Server 2008R: Desktop Virtualization maj 2012
Inne
Prawo jazdy od 2003 kat. B
Świadczenie pomocy klientom w zakresie sprzętu i oprogramowania od 2005 roku.
Świadczenie pomocy klientom w zakresie sprzętu i oprogramowania od 2005 roku.
Grupy
składanie komputerów
Jak składać? Z czego składać? Za ile składać? wszystko związane z zakupem, montażem, wyciszeniem i ulepszeniem komputera.