Jakub Andraszyk

Key Account Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

B2B Zarządzanie Marką E-commerce Ekonomika Internet Zarządzanie kluczowymi klientami Managing Key Accounts Marketing Strategia marketingowa Media Negocjacje Sales Zarządzanie Sprzedażą E-mail marketing Prawo jazdy kat B

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LEXON
Key Account Manager
• aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów,
• spotkania biznesowe z Klientami korporacyjnymi,
• przygotowywanie ofert, sprzedaż, negocjowanie warunków współpracy,
• budowanie długofalowych relacji z aktualnymi Klientami,
• tworzenie i organizowanie akcji promocyjnych,
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży i marży,
• nadzorowanie procesu realizacji zleceń, współpraca z podwykonawcami i agencjami,
• przygotowywanie akcji dedykowanych Klientom (tailor made),
• ścisłe kontakty z działami marketingu oraz trade marketingu,
• obsługa reklamacji zgłaszanych przez Klientów,
• budowanie świadomości marki w Polsce,
• prowadzenie fan page na Facebooku.
Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
Podinspektor ds. melioracji w Wydziale Infrastruktury Drogowej
• uczestnictwo w procesach inwestycyjnych i spotkaniach rady budowy, wizje lokalne,
• przygotowanie dokumentacji do realizacji przetargów, zleceń , umów, remontów oraz modernizacji infrastruktury drogowej, melioracyjnej i kanalizacji deszczowej,
• dokumentowanie i opis przebiegu cyklu realizacji inwestycji drogowych,
• redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów.
Castorama Polska
Doradca Klienta, sprzedawca marek Tikkurila, Altax, PPG Deco
• promowanie pozytywnego wizerunku reprezentowanych marek,
• fachowe doradztwo techniczne i obsługa Klienta,
• realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie okresowych raportów i sprawozdań z działalności handlowej.

Szkolenia i kursy

- 10.2014 - aktualnie - Kurs j.angielskiego, poziom Pre-Intermediate [Centrum Językowe IDEA]
- 2012-2014 - Szkolenia motywacyjne i sprzedażowe u boku liderów światowego formatu takich jak T. Harv Eker, Ron Salvador, Ed Ludbrook, Don Faila, Michael Strachowitz
- 2014 - Kurs Fotografii [TIF studio]
- 2012 - arkusz kalkulacyjny w pracy biurowej, Excel 2007 [Akademia Rozwoju]
- 2012 - AutoCAD Level II [Procad]
- 2012 - Norma PRO [Astino]

Edukacja

Logo
Inżynieria Środowiska - Inżynieria kształtowania i ochrony środowiska, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Logo
Inżynieria Środowiska, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Specjalizacje

Budownictwo
Instalacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- psychologia sprzedaży, e-commerce, email marketing
- fotografia lotnicza, drony [www.ironsky.pl]
- design, nowe technologie
- kolarstwo turystyczne, bieganie, spadochroniarstwo
- literatura podróżnicza, rozwojowa, biznesowa

Organizacje

Były członek:
- Korporacja Studentów Uczelni Poznańskich [www.masovia.org]
- Koło Naukowe Inżynierów Środowiska na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu

Inne

Interpersonalne:

- wysoki poziom nawiązywania relacji i prowadzenia negocjacji,
- przedsiębiorczość, samodzielność i silne nastawienie na rezultat,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy,
- umiejętność sprzedaży poparta sukcesami handlowymi.

Inne:
aktywne prawo jazdy kat. B od 21.05.2008r

Grupy

B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Drony
Drony
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o dronach, czyli inaczej UAV (ang. Unmanned Aerial Vehicle), bezzałogowych statkach latających lub wielowirnikowcach.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Sprzedaż B2B
Sprzedaż B2B
Nowa grupa stworzona dla handlowców sektora B2B. Atutem grupy są merytoryczne wypowiedzi a jej celem utrzymanie wysokiej jakości informacji bazującej na doświadczeniach - praktyka a nie teoria i domy