Jagoda Abramczyk

Stefczyk Finanse
Wyszków, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Social Media Umiejętność pracy w grupie Obsługa klienta Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się Obsługa komputera i urządzeń biurowych Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Umiejętność budowania relacji z ludźmi praw jazdy kat. B

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stefczyk Finanse S.A.
Starszy doradca klienta
Nawiązywanie pozytywnych Relacji Międzyludzkich, Obsługa Klienta bezpośrednia oraz pośrednia, Obsługa Call Center (połączenia przychodzące oraz wychodzące), Sprzedaż produktów, raportowanie, Analizy, Archiwizacja dokumentów.
Logo
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Partner Office
Prowadzenie Biura, Obsługa Klienta, Zarzadzie Korespondencją, Płatności, Fakturowanie

Edukacja

Logo
Bankowość i Ubezpieczenia, magisterskie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
Rachunkowość i controlling, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Zainteresowania

Branża Logistyczna, Sport i Dietetyka, Branża Beauty