Anna Jakóbiec

Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym
Nowa Ruda, dolnośląskie

Umiejętności

Couching Analiza finansowa rekrutowanie procowników zarządzanie zespołem ludzi motywowanie i wspieranie innych w działaniu analiza kredytowa, analiza finansowa, znajomość rynku walutowego, znajomość produktów bankowych dla korporacji Ustalanie i realizacja celów

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PZU Życie S.A.
Menedżer Zespołu Sprzedażowego
Zarządzanie kilkunastoosobowym Zespołem Sprzedażowym,
Organizacja, monitorowanie i ocena pracy Zespołu Agentów Ubezpieczeniowych- wyznaczanie zadań sprzedażowych, motywacja pracowników, nagradzanie wysiłku Zespołu oraz pracy indywidualnej. Stała analiza kompetencji pracowników.
Koordynacja i kontrola działalności Zespołu Sprzedaży,
Odpowiedzialność za osiągnięcie celów sprzedażowych,
Organizacja pracy oraz podział i realizacja zadań dla zespołu sprzedaż
Przygotowanie i przedstawianie ofert wybranym klientom.
Definiowanie i omawianie biznes planów i celów dla Zespołu Agentów Ubezpieczeniowych oraz analizowanie wyników sprzedażowych w stosunku do zakładanego planu.
Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi i bezpieczeństwa.
Rekruatcja, szkolenia oraz wdrażanie nowych agentów, asysty sprzedażowe.
Katarzyna Smal
Katarzyna Smal · przełożony
wystawiono
Anna to profesjonalny Menedżer, emanujący siłą i spokojem, realizujacy założenia biznesowe .Moją współprace z Anną oceniam jako bardzo owocną.
Santander Bank Polska
Kierownik Obsługi Klientów
Koordynacja i kontrola działalności Zespołu Sekcji Sprzedaży dla Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych.
Odpowiedzialność za osiągnięcie celów biznes planu oraz celów sprzedażowych w obszarze bankowości dla Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych.
Odpowiedzialność za sprzedaż produktów bankowych i nie-bankowych dla segmentu Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych.
Organizacja pracy oraz podział i realizacja zadań dla zespołu sprzedaży dla Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych.
Analiza potencjału rynku i segmentów oraz nadzór nad analizą bazy Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych.
Identyfikacja potencjalnych klientów i ich potrzeb finansowych. Podejmowanie decyzji o wyborze klientów do klasy Premium.
Przygotowanie i przedstawianie ofert wybranym klientom oraz utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami.
Definiowanie i omawianie biznes planów i celów dla Zespołu Obsługi Klientów oraz analizowanie wyników sprzedażowych w stosunku do zakładanego planu.
Organizacja, monitorowanie i ocena pracy Zespołu Obsługi Klientów- wyznaczanie zadań sprzedażowych, motywacja pracowników, nagradzanie wysiłku Zespołu oraz pracy indywidualnej. Stała analiza kompetencji pracowników.
Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi i bezpieczeństwa.
Podejmowanie decyzji w zakresie posiadanych kompetencji kredytowych ( w tym decyzje kredytów nie objętych scoringiem)

Edukacja

Logo
Skuteczny Menedżer Nowoczesnej Firmy, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.