Jadwiga Longosz

Recepcjonistka, Ortomania

Wypowiedzi

  • Jadwiga Longosz
    Wpis na grupie P4 (Play) w temacie Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?
    15.01.2013, 13:32

    Witam, Jestem zdesperowana i zmuszona zrezygnować z internetu Play on line niestety nie wiem jak należy to zrobić i czy wogóle jest to możliwe. Co prawda jeszcze kilka miesięcy zostało do zakończenia umowy ale dalsza współpraca nie ma sensu. Internet odbiera tragicznie, chodzę po ścianach w mieszkaniu jeśli chce np coś ściągnąć. Podczas zawierania umowy obiecywano, że będzie działał bez problemu, na dodatek mieszkamy w centrum miasta i też wydawało się nam że wszystko będzie w porządku ale niestety nie jest !!!! Apogeum nerwicy osiągnęliśmy ostatnimi czasy..... zdarzyło się nieszczęśliwie, że jesteśmy na etapie poszukiwania pracy często aplikacje należy wysłać poprzez formularz zgłoszeniowy, którego uzupełnienie zajmuje sporo czasu po 30 minutach klepania danych internet się rozłącza !!!!!!!!!!!!!!!! I tak w kółko będziemy sądzić sieć za uszczerbek na zdrowiu (nerwica!!!) oraz o utrudnianie znalezienia pracy!!!. Taki sam problem pojawia się jeśli chcemy coś obejrzeć tzn np ściągnąć film, przez godzinę przestawiamy komputer szukając zasięgu i dostajemy przy tym białej gorączki !!!!! Jak zrezygnować z tego gówna bo niedługo wylądujemy w psychiatryku przez ten internet!!!!!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do