Jagoda Kowalik
Manager
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Rozwój Call Center
Coaching
Monitoring płatności
Retention Management
zarządzanie zmianą
Sprzedaż
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
windykacja należności
Zarządzanie Sprzedażą
Start-upy
Ubezpieczenia
Zarządzanie klientami
Motywacja
Budowanie zepołu
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
wystawiono
Jagoda, w czasie naszej kilkuletniej współpracy, zawsze z energią i należytym profesjonalizmem angażowała się w pracę.Posiada niezwykłe umiejętności analityczne, które w połączeniu z empatią i intuicją, pozwalają skutecznie działać w zmieniającej się rzeczywistości organizacyjnej.
Cieszę się, że miałem okazję współpracować z tak inspirującą osobą.
Cieszę się, że miałem okazję współpracować z tak inspirującą osobą.
wystawiono
Praca z Jagodą była prawdziwą przyjemnością. Jest osoba bardzo kompetentna, zawsze poszukująca rozwiązań problemów, posiadająca ogromną wiedzę merytoryczną i niezbędną intuicję w obszarze budowania i utrzymywania relacji. Świetny manager z wizja własnego miejsca w korporacyjnej rzeczywistości , a prywatnie ciepła, serdeczna i bardzo przyjacielska osoba. Gorąco polecam!
podwładny
wystawiono
Jagoda jest osobą bardzo aktywną, która bez problemu odnajduje się w świecie korporacyjnej rzeczywistości.
Cechuje ją świadomość, iż jej praca ma bez wątpienia duży wpływ na powodzenie całej organizacji, dlatego też swoje obowiązki zawsze traktuje z niezwykłą powagą i odpowiedzialnością. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z innymi współpracownikami, jednocześnie angażując ich w nowe obszary działania. Jagoda posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w procesie sprzedaży i obsługi klienta.
Cechuje ją świadomość, iż jej praca ma bez wątpienia duży wpływ na powodzenie całej organizacji, dlatego też swoje obowiązki zawsze traktuje z niezwykłą powagą i odpowiedzialnością. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z innymi współpracownikami, jednocześnie angażując ich w nowe obszary działania. Jagoda posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w procesie sprzedaży i obsługi klienta.
Kierownik Działu Odnowień
wystawiono
Jagoda zawsze w 100% angażuje się w powierzone zadania. Podwładnym i współpracownikom służy swoją bogatą wiedzą i czasem. Cechuje ją niezwykła umiejętność budowania i motywowania zespołów handlowych, które potrafią osiągać postawione cele. Świetna managerka z dużym doświadczeniem branżowym, życiowym i sprzedażowym, budująca fantastyczną atmosferę w grupie, zarażając swoją energią i profesjonalizmem podwładnych. Ponadto Jagoda jest bardzo ambitna, kreatywna, pełna zrozumienia dla innych i co ważne, nie boi się podejmować trudne decyzje. Każdemu życzyłbym takiego przełożonego
Szkolenia i kursy
Churn and Retention Management Blue Business Media 11.2012
Zarządzanie Innowacją i zmianą - motywacyjna rola menadżera Gatefour Group 10.2010
Leadership Grid - Grid International 01.2010
Profesjonalna komunikacja Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości 10.2007
Zarządzanie Innowacją i zmianą - motywacyjna rola menadżera Gatefour Group 10.2010
Leadership Grid - Grid International 01.2010
Profesjonalna komunikacja Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości 10.2007
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Milosnikow psow rasy Tosa Inu.
Grupa bedzie prowadzic wymiane wzajemnych doswiadczen w zakresie rasy i grupowac jej milosnikow.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie na co dzień
Jeśli codzienna praktyka menedżerska jest twoim wyzwaniem, serdecznie zapraszam do Grupy „Zarządzanie na co dzień”.