Jadwiga Kaliszewska

Trade Marketing Manager, Prima - Sara Lee Coffee & Tea Poland SA

Umiejętności

Analiza biznesowa Category Insights Customer Marketing Marketing bezpośredni Programy motywacyjne Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku Merchandising Nielsen POS Price Optimization Promo Shopper Marketing Strategia Przywództwo w zespole Trade Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland SA
Shopper Marketing & KA Manager
Lena Lighting S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Logo
Marketing Specialist
ETC - Shopping malls
Logo
Marketing Specialist
Nowak - Real Estate
ABRYS Sp. z o.o.
Marketing Specialist

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
International Business Course, magisterskie
Arnhem Business School, Holandia
Logo
Ekonomia, specj. Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

consumer/shopper behaviour, business psychology, biology, interior design, cuisine

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż