Wypowiedzi
-
Warto też zerknąć na gwarancję. Z czystej ciekawości właśnie poczytałem o gwarancji HP, która wynosi 1 rok, z opcją przedłużenia na dwa lata. Tylko, z tego co widzę (http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=2178) to jest z tym masę zamieszania, z którym czasem sam HP sobie nie radzi.
Z drugiej strony Asus oferuje 2 lata gwarancji bez żadnych formalności (z opcją płatnego rozszerzenia do 3 lat).
Z trzeciej strony np. Acer ma roczną gwarancję (nie wiem czy z opcją rozszerzenia).
Inna sprawa to bateria. Jako materiał eksploatacjyny jest inaczej traktowana: Acer-6 miesięcy, Asus-12 miesięcy, HP-podejrzewam, że 6 miesięcy (możliwe, że dłużej po w/w rozszerzeniu).
Może to nie najważniejszy element przy decyzji o zakupie, ale jak już się zepsuje to warto mieć to wsparcie. -
Aż tak bogatych opcji ładowania nie mam w swoim Acerze, z resztą praktycznie cały czas jest podłączony do zasilania. Jedyną rzecz, która pilnuję to aby za długo nie był bez ładowania. Mam na myśli max kilka dni (dosłownie kilka). Z tego co wiem, to nie należy pozwolić na całkowite rozładowanie baterii litowo-jonowych, z tego względu, że skraca to ich żywotność.
Warto też regularnie przeprowadzać kalibrację baterii (opcja w biosie), jeżeli takowa opcja występuje. -
Po stwierdzeniu przez autoryzowany serwis zalania na 99,9% straci się gwarancję, więc dobór serwisu jest w tym wypadku...dowolny ;)
Szanse na reanimację są, ale wszystko zależy od tego jak rozległe są szkody. Może wystarczyć fachowe wyczyszczenie "bebechów" przez serwis. Może też się to skończyć koniecznością wymiany płyty głównej i ewentualnie RAMu, bądź baterii...wszystko "zależy". Będzie to kosztować od około 100zł za wyczyszczenie do kilkuset złotych za wymianę podzespołów. Autoryzowane serwisy też to zrobią oczywiście, jednak nieco drożej.
Najlepsza rada? Nie zalewać ;) -
Jeżeli to się dzieje w pracy to być może administrator doszedł do wniosku, że nie jest Ci potrzebne gg i wyzwolił Cię od niego ;)
-
http://www.mediaconverter.org/
w skrócie:
wklejasz link z YT, wybierasz format, czekasz aż serwis to przemieli i ściągasz -
Oglądałem ten film jakiś czas temu i muszę przyznać, że mnie się ten film podobał. Bez fajerwerków, chociaż dla fanów Denzela bardzo polecam.
-
Byłbym wdzięczny, on zapewne też :)
-
Ja widziałem film w sobotę, zdecydowanie polecam! Nie oczekujmy tutaj ambitnej produkcji, po prostu kino akcji w bardzo dobrym wykonaniu.
-
hej,
całkiem przypadkiem natknąłem się na, podobno, wieloletniego klienta kupującego fanatycznie sprzęt ASUSa i zgłosił się do mnie z pytaniem jak dostać Certyfikację Partnera ASUSa. Jest też zainteresowany promocjami i szkoleniami ewentualnymi. Nie ściemniałem mu bo jeszcze nie wiem jak to wygląda, więc zwracam się do Was. Skromny żuczek z tsd nie jest obeznany ;D
konto na GL: http://www.goldenline.pl/radek-rzazewski
ps. Nawet w domu spokoju nie dadzą ;) -
Hiren's BootCD - wszystko co by się chciało przy bootowaniu kompa
http://www.hiren.info/pages/bootcd
ps. świetny temat :) -
Acer Aspire 5612WLMi
Core Duo 1,66
80GB
512RAM DDR2
GF go 7300
4 x USB
LAN, WIFI, Modem
Bluetooth, IRDA
napęd Supermulti
WinXP Home
Rok temu to był dobry deal za 3200 ;) -
Generalnie zgodzę sie z przedmówcą. Dosłownie każdy notebook może się kiedyś zepsuć.
Mam pewną uwagę co do 'kadłubków'. Z reguły producent nie oferuje na nie żadnej gwarancji, jedyne na co możesz liczyć to gwarancja sprzedawcy.
Niestety, za kwotę którą podałaś, możesz zakupić bardzo budżetowy lecz markowy sprzęt lub kadłubka. -
Bartosz D.:
Mama ma model A3. Niestety obudowa się wyciera w miejscu nadgarstków, zeszły niektóre literki z klawiatury, jest bardzo głośny.
Do tego na minus dla Asusa należy zaliczyć tragiczny serwis. Firma Orica to jakaś pomyłka i mam nadzieję, że ASUS wreszcie zmieni partnera na bardziej odpowiedzialnego.
Obudowa mi się także wyciera, ale w Acerze. Raz mi wmienili (W niezależnym serwisie) i znów się wyciera. Niestety taki urok 'uboższych' modeli.
Zapraszam do drugiego serwisu w Koszalinie. Oczywiście zapraszam w " " bo nigdy rozstanie się z notebookiem nie jest przyjemne, przynajmniej dla mnie. -
Artur L.:
Łukasz Łabiak:
Z gwarancja jest różnie ale wszystko zależy od firmy. myślę ze firmowy sprzęt jest tak robiony że okres gwarancji wytrzyma na pewno.
no tak...
1. slyszalem, ze nie kazdy sprzet ma gwarancje na kazdy kraj -to bedzie trzeba sprawdzic
2. wtyczka - to chyba nie problem, wystarczy przejsciowka albo nowy zasilacz
3. zamierzalem sprzet kupic raz i juz nie grzebac w nim wiec dokladanie RAMu odpada
4. cło - jak kupie i od razu rozpakuje to chyba omina mnie obwarowania prawne
Pozostaje (jak dla mnie) tylko punkt 1.
Dzieki
Nie ma reguły, sprzęt się psuje w najdziwniejszych momentach.
Laptopa zabierz jako bagaż podręczny w ewent. torbie to nic nie zapłacisz. -
Ania G.:
MIchale, komputer wylądował w komputroniku, czyli tam skąd przybył.
Iyama z wypalonymi 3 pixelami też. Jaka jest szansa na wymianę monitora z wypalonymi pixelami wszytkie są na powierzni ponad 5 cm2?
Jest duża szansa, że wymienią Ci matrycę w serwisie, ale to zależy gwarancji/polityki producenta. -
Poszukuję pracy w branży informatycznej i podobnych. Chcę się rozwijać w kierunku zbliżonym do tematu studiów. Jestem obecnie na pierwszym roku. Pod dokładniejsze informacje co do mojego doświadczenia zawodowego, i nie tylko, zapraszam do mojego profilu.
Jestem człowiekiem otwarcie mówiącym o nowych pomysłach i bardzo chętnie uczę się nowych rzeczy i rozwiązań. Zachęcam do współpracy.