Jacek Żuchowski

Wsparcie...nie tylko techniczne ;)

Wypowiedzi

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Laptop. Notebook. w temacie Laptop z grafika typu DUAL HEAD
    8.01.2008, 20:40

    Warto też zerknąć na gwarancję. Z czystej ciekawości właśnie poczytałem o gwarancji HP, która wynosi 1 rok, z opcją przedłużenia na dwa lata. Tylko, z tego co widzę (http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=2178) to jest z tym masę zamieszania, z którym czasem sam HP sobie nie radzi.
    Z drugiej strony Asus oferuje 2 lata gwarancji bez żadnych formalności (z opcją płatnego rozszerzenia do 3 lat).
    Z trzeciej strony np. Acer ma roczną gwarancję (nie wiem czy z opcją rozszerzenia).
    Inna sprawa to bateria. Jako materiał eksploatacjyny jest inaczej traktowana: Acer-6 miesięcy, Asus-12 miesięcy, HP-podejrzewam, że 6 miesięcy (możliwe, że dłużej po w/w rozszerzeniu).
    Może to nie najważniejszy element przy decyzji o zakupie, ale jak już się zepsuje to warto mieć to wsparcie.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Laptop. Notebook. w temacie Dbanie o baterie
    8.01.2008, 20:14

    Aż tak bogatych opcji ładowania nie mam w swoim Acerze, z resztą praktycznie cały czas jest podłączony do zasilania. Jedyną rzecz, która pilnuję to aby za długo nie był bez ładowania. Mam na myśli max kilka dni (dosłownie kilka). Z tego co wiem, to nie należy pozwolić na całkowite rozładowanie baterii litowo-jonowych, z tego względu, że skraca to ich żywotność.
    Warto też regularnie przeprowadzać kalibrację baterii (opcja w biosie), jeżeli takowa opcja występuje.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie EEE ???? w temacie Jeden lapek zalany sokiem, drugi szumi jak wściekły...;)
    8.01.2008, 19:52

    Po stwierdzeniu przez autoryzowany serwis zalania na 99,9% straci się gwarancję, więc dobór serwisu jest w tym wypadku...dowolny ;)

    Szanse na reanimację są, ale wszystko zależy od tego jak rozległe są szkody. Może wystarczyć fachowe wyczyszczenie "bebechów" przez serwis. Może też się to skończyć koniecznością wymiany płyty głównej i ewentualnie RAMu, bądź baterii...wszystko "zależy". Będzie to kosztować od około 100zł za wyczyszczenie do kilkuset złotych za wymianę podzespołów. Autoryzowane serwisy też to zrobią oczywiście, jednak nieco drożej.
    Najlepsza rada? Nie zalewać ;)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie EEE ???? w temacie GG podpięte pod Tlen
    8.01.2008, 19:34

    Jeżeli to się dzieje w pracy to być może administrator doszedł do wniosku, że nie jest Ci potrzebne gg i wyzwolił Cię od niego ;)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie EEE ???? w temacie sciaganie filmików - youtube
    8.01.2008, 19:32

    http://www.mediaconverter.org/

    w skrócie:
    wklejasz link z YT, wybierasz format, czekasz aż serwis to przemieli i ściągasz

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Kino w temacie American Gangster
    8.01.2008, 19:22

    Oglądałem ten film jakiś czas temu i muszę przyznać, że mnie się ten film podobał. Bez fajerwerków, chociaż dla fanów Denzela bardzo polecam.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Asus Polska w temacie Please help to help klient ;)
    24.09.2007, 22:44

    Byłbym wdzięczny, on zapewne też :)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Kino w temacie Ultimatum Bourne'a...
    17.09.2007, 20:28

    Ja widziałem film w sobotę, zdecydowanie polecam! Nie oczekujmy tutaj ambitnej produkcji, po prostu kino akcji w bardzo dobrym wykonaniu.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Asus Polska w temacie Please help to help klient ;)
    15.09.2007, 12:37

    hej,
    całkiem przypadkiem natknąłem się na, podobno, wieloletniego klienta kupującego fanatycznie sprzęt ASUSa i zgłosił się do mnie z pytaniem jak dostać Certyfikację Partnera ASUSa. Jest też zainteresowany promocjami i szkoleniami ewentualnymi. Nie ściemniałem mu bo jeszcze nie wiem jak to wygląda, więc zwracam się do Was. Skromny żuczek z tsd nie jest obeznany ;D

    konto na GL: http://www.goldenline.pl/radek-rzazewski
    ps. Nawet w domu spokoju nie dadzą ;)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie EEE ???? w temacie Genialne programy
    14.09.2007, 23:18

    Hiren's BootCD - wszystko co by się chciało przy bootowaniu kompa

    http://www.hiren.info/pages/bootcd

    ps. świetny temat :)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Laptop. Notebook. w temacie Chwalta sie :))
    14.09.2007, 22:52

    Acer Aspire 5612WLMi

    Core Duo 1,66
    80GB
    512RAM DDR2
    GF go 7300
    4 x USB
    LAN, WIFI, Modem
    Bluetooth, IRDA
    napęd Supermulti
    WinXP Home

    Rok temu to był dobry deal za 3200 ;)

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Laptop. Notebook. w temacie może ktoś mi pomoże?;-)
    14.09.2007, 22:23

    Generalnie zgodzę sie z przedmówcą. Dosłownie każdy notebook może się kiedyś zepsuć.

    Mam pewną uwagę co do 'kadłubków'. Z reguły producent nie oferuje na nie żadnej gwarancji, jedyne na co możesz liczyć to gwarancja sprzedawcy.

    Niestety, za kwotę którą podałaś, możesz zakupić bardzo budżetowy lecz markowy sprzęt lub kadłubka.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie Laptop. Notebook. w temacie Asusy
    14.09.2007, 22:05

    Bartosz D.:
    Mama ma model A3. Niestety obudowa się wyciera w miejscu nadgarstków, zeszły niektóre literki z klawiatury, jest bardzo głośny.

    Do tego na minus dla Asusa należy zaliczyć tragiczny serwis. Firma Orica to jakaś pomyłka i mam nadzieję, że ASUS wreszcie zmieni partnera na bardziej odpowiedzialnego.

    Obudowa mi się także wyciera, ale w Acerze. Raz mi wmienili (W niezależnym serwisie) i znów się wyciera. Niestety taki urok 'uboższych' modeli.

    Zapraszam do drugiego serwisu w Koszalinie. Oczywiście zapraszam w " " bo nigdy rozstanie się z notebookiem nie jest przyjemne, przynajmniej dla mnie.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie składanie komputerów w temacie Laptop z USA
    14.09.2007, 21:50

    Artur L.:
    Łukasz Łabiak:
    no tak...
    1. slyszalem, ze nie kazdy sprzet ma gwarancje na kazdy kraj -to bedzie trzeba sprawdzic
    2. wtyczka - to chyba nie problem, wystarczy przejsciowka albo nowy zasilacz
    3. zamierzalem sprzet kupic raz i juz nie grzebac w nim wiec dokladanie RAMu odpada
    4. cło - jak kupie i od razu rozpakuje to chyba omina mnie obwarowania prawne

    Pozostaje (jak dla mnie) tylko punkt 1.

    Dzieki
    Z gwarancja jest różnie ale wszystko zależy od firmy. myślę ze firmowy sprzęt jest tak robiony że okres gwarancji wytrzyma na pewno.

    Nie ma reguły, sprzęt się psuje w najdziwniejszych momentach.

    Laptopa zabierz jako bagaż podręczny w ewent. torbie to nic nie zapłacisz.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie składanie komputerów w temacie Czy to wina zasilacza?
    14.09.2007, 21:43

    Ania G.:
    MIchale, komputer wylądował w komputroniku, czyli tam skąd przybył.
    Iyama z wypalonymi 3 pixelami też. Jaka jest szansa na wymianę monitora z wypalonymi pixelami wszytkie są na powierzni ponad 5 cm2?

    Jest duża szansa, że wymienią Ci matrycę w serwisie, ale to zależy gwarancji/polityki producenta.

  • Jacek Żuchowski
    Wpis na grupie GL - Szukam pracy w temacie Kreatywny student Informatyki, W-wa
    1.02.2007, 16:43

    Poszukuję pracy w branży informatycznej i podobnych. Chcę się rozwijać w kierunku zbliżonym do tematu studiów. Jestem obecnie na pierwszym roku. Pod dokładniejsze informacje co do mojego doświadczenia zawodowego, i nie tylko, zapraszam do mojego profilu.
    Jestem człowiekiem otwarcie mówiącym o nowych pomysłach i bardzo chętnie uczę się nowych rzeczy i rozwiązań. Zachęcam do współpracy.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do